Děkujeme za pochopení.
kiwiisek
Moc jste mě pobavila :o)
A k těm operátorům : volala mi slečna stylem - ,,Dobrý den , byl jste , jako náš mimořádně významný zákazník ( faktury mám cca. 400,- měsíčně )..blábláblá , náš hovor bude krátký a s vaším souhlasem monitorovaný ( ten je i tak , bez něčího souhlasu )"........a pak mě dostala hned první otázkou : ,, Máte paušál , nebo si dobíjíte kartu ??"........propadl jsem v absolutně nezadržitelný záchvat smíchu a povídám té slečně : ,,Drahoušku - vy mi tvrdíte , jak patřím u vás do nějakého TOP 10 a ani vám není blbý se mě zeptat , esi mám tarif , nebo ne ? Tohle vy nevíte ? Navíc jako takto významný klient bych očekával osobní schůzku a ne nějaký ubohý , strojově naučený hovor...Moment , beru si diář - hodilo by se vám to v úterý ve 20h ? Natolik jsem vám ochotný vyjít vztříc , abyste svou chybu napravili :o))......A byl pokoj :p))