Děkujeme za pochopení.
petrakisova.blog.idnes.cz
Re: Vazena pani
A proto chtějí všichni prodávat potraviny, zatímco do finančnictví, které je tak těžce nevýhodné, se nikomu nechce...
Ftipnejj
Bohuzel
Pokud chce pojistovna mit klienty, musi mit "nahonci".
TheBaron
Chápu ...
... možná Vaše překvapení, ale proč vlastní neznalost zaměňujete za *blbost* pojišťoven?
Stará kára
Jen drobný dotaz
Spočítala jste, kolik je těch 16 %? A kolik by bylo vámi navrhovaných (a vám "pochopitelných") procent pět? Kolik času potřebuje zprostředkovatel, aby získal jednu "dušičku"? Ne, že bych se chtěl pojišťoven zastávat - ale nevěřím, že víte, o čem píšete.
PS: Nejsem a nikdy jsem nebyl pojišťovacím agentem.
petrakisova.blog.idnes.cz
Re: Jen drobný dotaz
Těch 16 % pojišťovny přiznávají jako průměr za všechna povinná ručení. Tedy i za pojistky, které se uzavírají hromadně třeba pro firemní flotily. Nebo pro auta na leasing. Nebo za pojistky lidí jako my, kteří nikdy nesjednávali povinné ručení přes poradce, ale jedině přímo na pobočce. Ve skutečnosti to tedy bude daleko, daleko víc než 16 %... tedy pokud pojišťovny a jejich graf nelže.
nezbedalokii
nic vám nebrání
jít dělat obchoďačku a obrat ty zlé, ziskuchtivé pojišťovny o jejich zisky...přeji hodně štěstí až z odměn si postavíte honosný palác :-)
petrakisova.blog.idnes.cz
Re: nic vám nebrání
Brání. Neměla bych na to žaludek
- Počet článků 176
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2701x