- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
misto,aby si vzali priklad z takovyho Danska- lidi jezdi na kole vsude...my jsme lini zvednout tu p.del a radsi si ji budeme vozit v karach (nemyslim dojizdejici za praci z jinych mest)..neuveritelny
Nechtěla byste článek zveřejnit v plném znění na http://www.dfens-cz.com?
Nejsem tam zaregistrovaná jako autor... nebo to mám chápat jako nabídku angažmá?
Evidentně je to recese, ale víte co? Vůbec to není špatný nápad, pokud by se ho nějaký šikovný antipumpičkář chytil a zrealizovat aspoň ty stránky, bylo by to super. Co jsou některá cyklomilitantní hovádka schopná vypustit z pusy a jak se chovají na silnicích, to je prostě na ránu. U nich bychom po toleranci a rozumu pátrali hodně dlouho. Já jsem řidič i sváteční cyklista, ale cyklista, který se zásadně jede projet do přírody. Štvou mě rozbité silnice vs nové drahé cyklostezky. Nejhorší je když vedou vedle sebe, to mě vždy zaručeně nase...
Děkuji, ráda jsem pobavila
stále člověk přemýšlí, jestli v tomhle šíleným světě jde o realitu nebo ne......možný je totiž prakticky úplně všechno
A o to přece jde, ne? Aby člověk trochu přemýšlel, jak je to všechno šílený... Nebo máte radši recesi, kterou hned prokouknete?
a kdyby to i jedinej život zachránilo - KOLA na VLAK a potom pěkně tlačit
Myslím, že chápu proč ten článek byl napsán. Neustále jsme zásobování zprávami doslova reklamního charakteru, jak jsou tyto cyklostezky potřeba. Viz. například články cyklokordinátor ČR a pod. Je to vymývání mozků. Vnucení cizí vůle někomu jinému. Nakonec se ukazuje, že jen pojem cyklostezka je pojem rozporný, protože není definováno užití této stavby. Zde není místo pro další vysvětlování.
Tento článek je psaný stejným způsobem, ale v opačném významu, používá stejný typ dokladování. Je stejně prázdný jako výše uvedené reklamní články. Fakt, který bych vybral mimo, je to, že nelze upřednostit jeden zájem před druhým, a to se zde děje ve vrchovaté míře. Proč například není koordinátor pro pěší turistiku ? Která je nakonec zdravější. Není tak investičně nákladná. Není k tomu potřeba drahé kolo a drahé cesty. Je to velký zásah do přírody a do života místních lidí. Cyklostezky omezují právě chodce. Pěší turistika již za první republiky zde měla velkou tradici ?
Závěr. Tak asi tak.
Abych tyto nepřátele cyklistiky trochu poškádlil, dávám zde pár svých odkazů:
http://liborcermak.blog.idnes.cz/c/87155/Na-kole-Prokopskym-udolim-po-stopach-Jaroslava-Foglara.html http://liborcermak.blog.idnes.cz/c/90306/Znate-svoje-kolo-Aneb-jednoduchy-cyklisticky-special.html http://liborcermak.blog.idnes.cz/c/150560/Pribeh-jizdniho-kola.html
A co třeba inline brusle? tytaky ke stezkám neodmyslitelně patří!: http://liborcermak.blog.idnes.cz/c/74118/Pribeh-in-line-brusli.html http://liborcermak.blog.idnes.cz/c/208124/Inline-vylet-kolem-Vltavy.html
Já mám mnohem raději dnes již tradiční klání o Bouchalův pohár.
.
http://www.pomnikove-doplnky.cz/antico/vyrobek.php?id=urna-1
Vím, že tohle je jakási podivná recese (asi nemám ten správnej smysl pro ekocyklohumor), ale docela reálně přemýšlím, že si tu doménu stop-cyklistum.cz vážně zaregistruji a budu tam dávat videa cyklistickejch prasáren ...
Zaregistrujte, určitě bude brzy populární
a zúžila se a z jednoho chodníku se udělala cyklostezka a druhý zůstal pro pěší. Ovšem cyklisté jezdí s oblibou na chodníku pro pěší nebo po silnici to většinou ve dvou vedle sebe a ani městskou a i státní policii to vůbec nezajímá.
http://kuzemenskysynek.blogspot.com/2011/11/nejde.html
takhle se mela opravit (viz videa) a nikdo by nikomu neprekazel. Za problemy cykliste nemohou!
ale pokud se cíleně a pravidelně pohybují po silnicích, ať skládají testy jako řidiči. Jsou naprosto a totálně nebezpeční-hlavně sobě. A kdo to má pak snášet, když mu nějaký takový pablb vletí pod kola?
Správně!!! I chodci jsou účastníky provozu, nechť každý má svůj chodecký průkaz a pokud testy nezvládne, ať sedí doma a neplete se v provozu.