Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

BingoXX

7. 7. 2010 17:48
jste nějak mimo

ČD je pořád státní podnik, takže od státu nic nedostaly a mají pořád to samé co dříve. Odporné vraky existují jen ve vaší pomýlené mysli. Jízdenky nejsou dražší od jiných přepravců, protože jiní přepravci neexistují. Opět jen vaše fantasie. Nikdo se konkurenci nebrání, SA  není konkurence, ale jen reklamní trik pana Jančury. 9 lokomotiv a v budoucnu 50 vozů není žádný zázrak a nestojí za zmínku.

0 0
možnosti
PH

petrph

7. 7. 2010 11:27
možná by to stálo za dotaz

na pana Jančuru ze Student Agency. Proč, kromě lukrativní trasy Písek - Praha nejezdí jeho autobusy taky Praha - Týn nad Vltavou (když už ne aspoň Týn - Písek, kde má přípoj..

Odpověď by asi byla že se mu to nevyplatí. Draham taky ne, a ty miliardové státní podpory stačí tak akorát na to aby udržovali svůj starý vozový park v pohybu. A jestli si někdo myslí (a pan Jančura to asi není), že nějaký soukromník nakoupí za drahé peníze nové lokomotivy a vagony, a bude za stejných podmínek a stejné státní podpory provozovat prodělečné regionální tratě, tak ať přemejšlí znova...

0 0
možnosti
TNÚ

tučňák na útěku

7. 7. 2010 11:34
Re: možná by to stálo za dotaz

"prodělečné " tratě se zaručeným ziskem dorovnávaným z krajského? :-)

0 0
možnosti
N

neumisa

7. 7. 2010 11:14
je tomu tak ...

... karma ... A ty Hořovice jsou fakt příšerné, byla jsem tam minulý týden, naštěstí za světla, ale i tak jsem se zděsila. A to tam staví i mezinárodní rychlík Praha - Norimberk ...8-o

0 0
možnosti