- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kampaně, vzbuzující negativní pocity pomocí pomluv, posměchu a urážek, jsou bohužel stále častějším zjevem naší politické scény.
-
Samotní autoři kampaní vědí, že se mají za co stydět, proto tyto kampaně vytvářejí anonymně. Opravdu jsme to dopracovali je smutným koncům - naši politici anonymně kydají špínu na své oponenty. Kdo má mít žaludek na to volit takovou svoloč?
-
Nyní je potřeba, aby se všichni novináři spojili a investigativně vytvořili seznam anonymních kampaní s jejich skutečnými zadavateli. Ať je u každé jedovaté sliny jasné, kdo jí vyplivnul. Ať voliči vědí, kdo jim tohle nadělení připravuje.
to je konečně geniální konkrétní program ....už jsem na to přišel - je to ŘEŠEN!Í
jistá telekomunikační firma, vegacom, má také jako reklamní tahák na vozech nápis řešení. a to je paroubkovo nebo topolánkovo?
úplně v pořádku voliče informovat o nebezpečí, že budou krácena jejich ústavní práva, založená Listinou základních práv a svobod.
...přičemž mi na mysli vytanulo focení odpůrců ČSSD.. zbývá už jen nad jejich fotku napsat WANTED a vypsat odměnu