- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zajímavé, kolik lidí se zde v diskuzi recepční zastává. Takový přístup je neomluvitelný. Odkazovat na internet - ne každý ho má nebo k němu nemá zrovna přístup. A jaké rezervační oddělení pro krista pána? U nás v ČR se lidé ve službách bohužel neumís stále chovat. Náš zákazník náš pán neplatí.
Zajímalo by mě, co děláte Vy? U Vás to heslo platí?
Kdo jste, že chcete být "pán"?
Nic si z toho nedělejte- měl byste okna na dálnici...
Já nevím, ale já spíš mám vykulené oči z vás. Za prvé neuvádíte, kdy jste tam volal. Umím si představit, že na rezervačním oddělení je někdo od - do. Mimo to si to můžete objednat přes internet. Nechcete, tak neberte. Proč máte dojem, že tam někdo musí být kvůli vám non-stop. To je přeci triviální problém nabídky a poptávky. Když budu mít internetový obchod a zákaznickou linku od 8 do 16, tak to je prostě moje nabídka a buď vás oslovila nebo ne a nevidím důvod se s vámi bavit v 19 pokud z nějakého důvodu nechcete objednat přes internet.
Já mám jednoho kamaráda, který má restauraci a v poslední době po zkušenostech opustil všechny slevové portály. Jak říká, čím větší sleva, tím víc má člověk pocit, že přijde arabský šejk s celým doprovodem. Slevy měl třeba na pondělí a úterý, někteří však nemohli pochopit proč sleva neplatí na pátek (právě proto dává slevu, aby vytížil pondělí). Další zavolá, jaké mají pivo a rozčiluje se, proč nemají to či ono (no tak běžte jinam, pokud chcete jiné pivo), atd.
Přesně. Ale já jako zákazník mám se slevami dobrou zkušenost. S kamarádem se střídáme, vždycky jeden koupí kupón a jdeme tu hospodu prozkoušet. Jediná negativní zkušenost byla na Kavalírce, tuším, že se ta hospoda jmenuje Zlatý vůl.
Se jí teda musím trochu zastat:) Možná nebyla úplně profesionální a nezůstala úplně v klidu. Ale na druhou stranu se asi teda rezervace provádějí buďto po telefonu v provozu rezervačního oddělení a nebo přes internet.
Já vám musím dát za pravdu. Mám pocit, že někteří lidé dnes nechápou jakýkoliv obchod jako princip nabídky a poptávky, ale jakési právo být obsloužen jak já chci.
Takovéhoto otrapy je dobré se zbavit co nejdříve, problémy, které by mohl způsobit za jeho peníze nestojí.
Přesně. S potížisty se nikdo nechce bavit. My jednoho takového měli na jaře. Podali jsme prstíček, chytl celou ruku. A jak důkladně.
Mám dotaz. Proč jste chtěl číslo na vedoucího? Kdyby jste to samé vyžadoval v Brně, tak byste dopadl úplně stejně. Vedoucí tady není od toho aby mu na jeho telefon volali zákazníci ohledně rezervace.
Já kdybych dal číslo na vedoucího, tak dostanu přes kokos.
Podobný přístup jsem taky zažila.. .v Praze... tehdá v hotelu Cham.... a bylo to drsné a naživo :)
Ale na bookingu na inetu po vas nechteji vsechny udaje k platebni karte... Chybi zadost o bezecnostni kod tak mi prosim reknete jak by podle vas mohlo k tomu neopravnenemu vyberu dojit?
Pán je že Štatlu a musel si kopnout do Prahy. To je celé co lze k tomu jeho blábolu napsat.
Jsem z Vašeho vyprávění lehce zmaten. Jak jste prosím Vás přišel na to, že je recepční povinna dát Vám číslo na vedoucího?
A číslo platební karty? Ano, pro rezervaci je zapotřebí a jestliže ho chtějí po Internetu, tak by ho chtěli i po telefonu. Ale Vy hovoříte o slevovém portálu. Pokud chcete koupit jejich nabídku, tak se samozřejmě můžete zeptat, jestli hotel má v tu dobu volno a jestli vůbec na tyto typy dní (víkendy, svátky) tyto slevové rezervace bere.
Ale když pak slevu kupujete, při platbě kartou vždy jdete přes zabezpečený server (často ČS) nebo se platba dá provést okamžitým převodem, ale to umí jen některé banky (já tak paltím z FIO) nebo můžete peníze prostě poslat obyčejným převodem. To ale není hned.
Uf. Myslím, že můj komentář je pomalu delší než článek.