- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dokonce už jsou vidět i progresivní trendy jako pokusy o to házet inzeráty o náboru na Facebook. Ale ani z?inzerátu na Facebooku se dneska lidí nezblázní. Prostě to tak je a než přijde nová krize, tak taky zřejmě bude.
Začala éra mravenčí HR náborové práce prostřednictvím Googlu, Facebooku, LinkedIn apod., kdy se vytipovávají konkrétní vhodní lidé pro konkrétní pozice a tito lidé jsou napřímo oslovování prostřednictvím zprávy, například na sociálních sítích. Neznamená to úplný konec portálů na hledání a nabízení práce, tento jev se šíří vlnami. Pro některé obory je již typický, pro jiné je takový postup i dnes nesmyslný.
Pro super atraktivní práce, nevyžadující velkou odbornost a nabízející nadprůměrné ohodnocení, seženete lidí v?klidu. Ale co si budeme povídat, většina pracovních pozic přinejmenším v?začátcích takto nevypadá. A tady začíná skutečný boj: není neobvyklé, že na profil odborníka na LinkedIn přistane 10 i 20 nabídek práce měsíčně. I přetahování lidí z?firmy do firmy je dnes mnohem jednodušší, než bylo: na internetu dneska najdete téměř vše a téměř o všech.
Další články autora |
Lhotka, okres Frýdek-Místek
3 599 000 Kč