Google je sotva plnoletý, Instagram jde do první třídy.

Google se narodil v?roce 1998, dnes je to zralý jedinec a nejpopulárnější web na světě. YouTubu je 12 let, koupil si ho Google a vodí ho za ručku.

Facebooku je 13, koupil si osmiletý WhatsApp a šestiletý Instagram a společně ve třech útočí na pozice výše uvedené dvojky lídrů.  

Před 20 lety nemohla být o ničem takovém ani řeč a dnes parta náctiletých ovládá mysl a čas většiny světové populace. Většina z?nás si pamatuje čas, kdy se podceňovala nutnost mít k?podnikání webovou stránku, že je to prý jen pro mladé. Pak se stejným argumentem shazoval Facebook. Dnes už i šedivý majitel firmy s?tlačítkovým telefonem v?kapse ví, že „fejsbuk“ musí být.                                   

Čas utíká, je tady Instagram a Snapchat - a prý jsou jen pro mladé. To je ta nejpitomější představa, kterou můžete o internetu mít. Internet připomíná antiutopii pro puberťačky zvanou Hunger Games. Všude pobíhá spousta mladých projektů „jen pro mladé“ a řada z?nich zahyne v?nemilosrdném konkurenčním boji. Ale bacha na ty, co přežijí.  

Nic není tak důležité, perspektivní a nadějné, jako weby a aplikace, na kterých dnes tráví svůj čas vaše ratolesti. Těmto projektům patří budoucnost. A ta budoucnost nebude za 20 nebo 40 let, ta budoucnost nastává již dnes. A zítra možná bude stejně neaktuální jako libimseti.cz nebo lide.cz.  

To je naše doba, musíme se stále učit a adaptovat. Nebo po roce nepozornosti zůstaneme 100 let za opicemi.   

Autor: Sergej Pavljuk | pátek 20.10.2017 19:16 | karma článku: 7,03 | přečteno: 143x