Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ML

No, tahle doba je hodně ujetá. Nicnedělání, přehnané sebevědomí. Obvyklá další kariéra po střední: studium nějaké humanitní srágoriny, kde to stačí okecat... To ta společnost to dopracovala. Obávám se, že žádná vláda to nespraví. Ono totiž celý systém je spotvořený, mladí vidí že není důležité něco umět, nýbrž mít kontakty na správné lidi. Křesťan by řekl, že tahle společnost není Bohem požehnaná...

0 0
možnosti
VM

V88l66a60d16a 80M90u73s23i30l

25. 5. 2015 10:14

Ad Michal Bažant   Samozřejmě  jestli  Vam neni přes 70  roku, tak tzatomotazkam   / pravnici/ je pro  Vas dost implicitni zaležitost. Ono pokud se  stat. zastupci stavali mlidi kterři měliá   misto   Gymnazia  nějakou dělnickou připravku a miasto prav ročni kurs...pak se  nedivte, že  někdo dostal  trest  smrti  dost pofiderně

0 0
možnosti
ML

Safra, už teď zhulený... Přečetl jste vůbec co za bláboly jste to napsal? A to žádáme po mladých aby se činili...

0 0
možnosti
VM

V25l61a96d66a 34M22u78s30i18l

24. 5. 2015 19:58

V   roce 1953

  byl  najhly   nedostatek  vzdělanych. Bylo malo pravniku, bylo malo lekařu atd atd.Takže  gymnasiste  přes  prazdniny  udělali  jeden  ročnik a hnešd po prazdninach maturovali.

   Tehdejši  měštanky   se zkrastily  o jeden rok. Takže  ročnik 1939  šel   hned  ze  třeti   třidy přimo do gymnasia b transfotmovaneho   na  Jedenactiletou středni  školu. Lecos se dohnalo. Ovšem  třeba v tělesne  vychově byl tenh rok vidět

0 0
možnosti
MB

V roce 53 bylo potřeba právníků? 8-o

0 0
možnosti
VM

V57l94a37d74a 10M40u98s13i96l

24. 5. 2015 19:54

V  tomto  statě  bylo  tradični  středoškolske   vzdělani   rozděleno na  klasicka  a realna Gymnazia. Dalši  vyvoj  pedagogiky a  školstvi  vubec byl spiše variantou ve smyslu  minus

0 0
možnosti