- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kolik Vás stojí u České pošty nic?
18 Kč. Jistě je to částka zanedbatelná, banální, nestojí za řeč. Ale ta absurdita!
Po přechodu od jisté nejpoužívanější české banky u které platíte nesmyslné poplatky za udržování účtu k jiné, konkurenční, jsem s určitými administrativními problémy u České pošty zrušil SIPO. Rozhodl jsem se, že veškeré platby zadám jako trvalé příkazy u své nové banky.
Čekalo mě překvapení, když jsem po zrušení obdržel do schránky složenku platebního dokladu SIPO na částku 5,- Kč za úhradu poště za "platbu prostř. JPÚ". Platbu za nic - za žádný platební úkon zprostředkovaný poštou, za nulové platební položky. Zdálo se mi to natolik pitomé a absurdní, že jsem si to vysvětlil tak, že za to může automat - program, kterému nedošlo, že už není za co platit a načetl mi tudíž alespoň položku za "služby pošty". Šlo o b1b3jch pět korun. Shodou okolností jsem z jiného důvodu musel navštívit poštu,tak jsem si toho bůra připravil s tím, že zaplatím, abych měl pokoj a nemusel platit automatu případné další částky za nesplacení. I paní u přepážky přes její povinnou loyalitu k mateřské firmě se divila. Pětikorunu odmítla, naúčtovala mi korun osmnáct, tedy včetně služby spojené s touto náročnou finanční transakcí.
P. S. Cestou domů jsem vyhlížel jakéhokoli reprezentanta oněch lidí loudícími "drobásky" se kterými jste se jistě všichni již setkali. Dal bych mu i dvacet. I kdyby si za to koupil půlitr piva, byly by to z mého hlediska lépe investované peníze.
No, alespoň mám dobrý pocit, že jsem dotoval skomírajícího polostátního molocha - českou poštu.
Nechtěla bych být úplně poslední zákazník ČP, který pošle balík za poštovné 10 miliard, neboť museli přepočíst fixní náklady na snižující se objem služeb.
Pavle, slyšel jsem od známé i něco ze zákulisí. Stručně - je málo peněz, a tak se snižují stavy, zbývající zaměstnanci jsou tím pádem neúměrně přetěžování. Holt tenhle podnik zavání zvenku i zevnitř
Honzíku já u těchto věcí jen lituji ty, kteří jsou schopní, slušní a práci dělaj dobře. Ty to obbvykle vždycky odnesou.
Pavle, není co dodat, ještě že ji využívám minimálně
Jitko já naštěstí taky minimálně, loni jen 2x
V podstatě je to velmi dobrá zpráva. Tím zvýšením umožní pošta rozvoj nezávislých zasílacích společností (viz např Zásilkovna, která byla levnější už před zdražením), takže zhruba v horizontu jednoho roku se konečně dočkáme toho, že se bude dát zásilka poslat za rozumnou cenu a spolehlivým způsobem, Jen to holt nebude prostřednictvím České pošty.
je to tak no. Ukázková práce jak sám sebe zlikvidovat.
Ve vedení České pošty si už léta letoucí podávají ruce "špičkoví manažéři".
Musím většinou souhlasit. Je to prostě nepochopitelné rozhodnutí pro další existenci české pošty. Někdy mi připadá, že se jedná o cílenou likvidaci organizace, kterou někdy začátkem 19. století založila v R-U Marie Terezie jako veřejně prospěšnou službu. A domnívám se, ře u našich západních sousedů funguje pošta lépe a spolehlivěji. Co si tam prostudovat organizaci i fungování a inspirovat se?
Honzo a víte že jsem si to říkal několikrát? A to nejen v souvislosti s Českou poštou. My si vždy nutně musíme hledat svoji cestu, ale nerozhlédneme se pořádně jak to funguje jinde. A když už se jukneme, tak nejspíše blbě.
Uvidíme, zda franšízy u nás zlepší situaci
Do té doby to půjde stále stejným směrem, od nikud dolů...
Olinko nevím, znám pár poštáků, který to berou jako poslání a když slyším jak je vrchnost drtí různými pitomostmi. Ale systémově jsdou někam do ..... (kodex)
Jistě lze kvalitu služeb České pošty zlepšit. Stejně ale nezabráníte poklesu výkonů. Svět se změnil. Klasických dopisů, pohledů, tištěných novin apod. ubývá a bude ubývat dále. Taková DHL německé pošty je jistě kvalitní, ale stejně tam , a dobře, funguje x dalších společností na tuto činnost.
Pavle já s Vámi souhlasím, jen jsem chtěl upozornit, že touto cestou se rychleji dostává do pekel, pokud tedy nebude štědře dotována. Jinak máte naprostou pravdu- konkureční firmy servis už na lepší úrovni poskytují. Děkuji Vám za komentář a za návštěvu.
Poslední roky pošta nedostávala z rozpočtu nic. Ale neskonale nepřijatelnou kvalitou služeb prostě o zákazníky přichází. Samozřejmě, nikdo z těch „študovanejch menežerů“ ve vedení si neuvědomí, že zdražením jen přijdou i o ty poslední klienty. S okamžitou platností bez náhrady zrušit a je klid. (Jak to tam chodí jsem měl do včerejška z první ruky.)
Petře , myslím si, že dotace dostávili nebo nějaké finance, zrovna myslím ve spojení se zachováním poštovních úřadů, které měli být zrušeny. Ale to není podstatné. Podstatné je jak sám píšete, že přijdou o poslední zákazníky. Naprosto s Vámio souhlasím. Jinak děkuji za komentář a za návštěvu