- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
pěkná auta vyvolaly hezké vzpomínky třeba na mého strýce a jeho
"aerovku"
Soni a právě o to šlo ty vzpomínky, které nám nikdo nevezme
Pavle, ke všemu přístup, to se to opravovalo
Horste to máš pravdu, ne jako dneska. Už třeba jen výměna žárovky. Horste děkuji za návštěvu
Zdar, Oktávka, také jsem jí měl, krásně bledě modrou, startoval jsem ji jako student klikou, protože jsem neměl na baterku.
Pavle tak to jesm moc rád, že jsem přinesl vzpomínku. Díky za návštěvu.
Hezke vzpominky, foto i auta
Pěkné fotky, nádherné stroje... Velký dík lidem co je takhle udržují... Také Jsem navštívil několik srazů škodovkářů, např. na Malé Skále... Je to nádherné pokoukání...
Radovane, zdravím Vás a děkuji za návštěvu. No je to úžasné pokoukání a máte pravdu v tom, že ti lidé si zaslouží obdiv. S jedním z majitelů jsem hovořil - renovoval 7 let. Neskutečné.
vloni jsem jich potkal celou kolonu, byl to úžasný pohled.
Jaromíre no je to pokoukání nádheré. Moc díky za návštěvu.
Karma autore - pěkné fotky, krásná auta. kde jsou ty časy, kdy tohle jezdilo běžně po silnicích...
Musím uznat, že se vám povedlo mne pěkně zmást - než sem otevřel první fotku, tipoval jsem které škodovky měly jako poslední páteřový rám - a spletl jsem se. Myslel jsem si, že to byl Tudor (Škoda 1102) a že Sedan (Škoda 1200 už byla samonosná karoserie s motorovým polorámem. A ono ne - Sedan byl první celokovová, ale ne samonosná.
Z fotek mne překvapila fotka Tudor - valník, netušil jsem, že něco takového existovalo. Ale wiki prozradila, že se valník seriově nevyráběl.
Nejvíc mne zaujala fotka č. 19 - auto vpravo na 100% není škodovka, ale co to je za značku se mi určit nepodařilo. Auto vlevo bych tipoval na Rapida z válečných let (podle čumáku - převálečné byly jiné), ale jistý si nejsem. Nebylo by víc fotek tohoto auta, ideálně tak, aby bylo vidět celé (ta dáma na fotce ho z poloviny zakrývá) a z různých stran?
A otázka - kdy se tenhle sraz konal? Nějak mi utekl. Můj tip je, že dnes - navečer jsem v Polici nad Metují jednoho dvoubarevného sedana potkal na silnici.
Samonosná koroserie v sériových škodovkách nastoupila v roce 1964 - embéčko, ale poslední škodovky s páteřovým rámem se vyráběly až do roku 1971 - Octavia kombík a 1202, přičemž ta 1202 dobíhala "kusově" ještě v roce 1973.
Na fotce č. 19 to vpravo škodovka bude, někde z roku 34/35. Vlevo je modelový rok 1939 Rapidu OHV nebo Popularu 1100 OHV. Oba vozy jsou samozřejmě později upravované, blinkry atd. Škoda, že Pavel nedává ty fotky větší, pak by se to lépe identifikovalo.
Ještě vcelku nedávno jeden pán u strejdy na vsi s takovým autem normálně jezdil... Neuvěřitelné!
Klárko a o tom to přesně je a když byly všechny na jednom placu úžasné.
Tak to jsou vozy! krásné, Pavle!