Děkujeme za pochopení.
MM
Protekcionismus voličů zastupitelů Prahy 7 a Prahy 3
Jinak než protekcionismem to nazvat neumím. Pracuji na Praze 7, dojíždím z Prahy 9 a takto mohu na jízdu autem zapomenout. Vůbec si neumím představit, jak někdo jiný může zajít na Prahu 7 do posilovny nebo do hospody/restaurace a nebo jen přes den si zajít nakoupit, to jde jedině městskou dopravu.
Vnímám to jako protekcionismus voličů zastupitelů Prahy 7 a Prahy 3. To že jsou volné ulice k parkování přes den na Praze 3 nikoho nezajímá. Proč nešlo zavést systémové vyhrazení parkování od 18:00 večer do 8:00 ráno. To by místní vždy našli večer místo a přes den by se zde mohl odehrávat normální provoz.
V případě, že to městské části Praha 7 a Praha 3 neodpovolají nebo nezmění navrhuji, aby zastupitelé odstatních částí Prahy zavedli zákaz volného parkování v jejich čtvrtích právě majitelům parkovacích karet Prahy 7 a Prahy 3, jako protiopatření jejich protekcionizmu.
Nechápu totiž disktriminaci těch, kdo zde přes den pracují a pohybují se. Jen
tak je možné vyvolat tlak na P7 a P3.
Evžen
Re: Protekcionismus voličů zastupitelů Prahy 7 a Prahy 3
Je to přesně tak Marvine, až to zavedou všichni (a to bude brzo), tak se ocitneme ve slepé uličce...
Karelur
neomezený dovoz odpadu
Je to logická reakce na neomezený dovoz odpadu v podobě aut z EU.
petrma
Re: neomezený dovoz odpadu
to je ale názor já mám jen na škodovku tak ostaní nebudou dovážet západní vraky
buxus
Parkovací zóny za to nemohou
Copak nečtete noviny? Na parkovací zóny lze jistě nadávat, je to jistě špatné opatření, ale následující statistiku popírat nelze. Co s tím chcete dělat?
Počet registrovaných automobilů v ČR vzrostl koncem loňského roku na 4,28
milionu osobních vozů. To je zvýšení o 170 000 proti minulému roku, auto má dnes
téměř každý druhý. Do širšího centra Prahy vjíždí každý všední den mezi šestou ráno a desátou večer
v průměru 287 tisíc vozidel, z toho 233,5 tisíce osobních aut.
Pavel Urban
Re: Parkovací zóny za to nemohou
Nejde o nadávání na parkovací zóny, ale zcela nekoncepčně vytvořit x (kolik jich nakonec bude 10 až 15) parkovacích zón v rámci jednoho města je podle mě totální nesmysl. O vjezdu do širšího centra - to je jiná kapitola, příčina je jasná - a snad už se na ní pracuje (obchvat) . . . Uzavření, resp. omezení vjezdu do centra (ale do skutečného centra) chápu a souhlasím, ale cožpak lze například P10 považovat za centrum - pardon, ani za širší . . .
martin
pro upřesnění
Sedmička nikoliv "zítra nebo pozítří", jak píšete, ale dnes. To myslím doslova. Konečně po letech budu mít reálnou možnost zaparkovat před svým domem já a nikoliv návševník Matějské nebo hokeje, kterému je líto obětovat pár desítek korun navíc, přestože má za rohem obrovské parkoviště a za jedinou adrenalinovou atrakci na pouti zaplatí víc. Snad začnou lidé víc jezdit tramvají a metrem. Pomůže to i ovzduší. Prostě super věc.
Franta
Re: pro upřesnění
Bych nebyl takový optimista..čas ukáže. Hlavně že jste na 7 v pohodě, Vaši Vámi zvolení zastupitelé Vám napařili další daň, tentokrát z auta..Hlavně, že budete mít kde zaparkovat..Ovzduší to fakt nepomůže, to by se musela zavřít magistrála a Veletržní..
Jo jo..co se bude ještě muset zdanit, aby vyšli lidi zase do ulic..
nany
Dneska z toho
byl nešťastnej švára. Rozváží po Praze pití. Na zastavení nestihne vyložit to, co by vyložit měl. Taky by mě zajímalo, jak to budou obchodníci řešit.
packaj
U nás v Kolovratech
navrhuji dát značky: Tady může parkovat kdo chce, kromě držitelů parkovacích povolení Prahy 1,2,3,7 ev. dalších. Ti zaplatí 100 Kč za hodinu a budou parkovat jen na jednom z celkově dvou parkovacích míst na to určených.
My k Vám jezdit nemůžeme, vy k nám na čerstvý vzduch taky nejezděte.
ak1975
parkování
jenže nějak se to musí řešit,,, já do centra Brna jezdím jen na kole nebo na skůtru,,,
- Počet článků 17
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2420x