Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J60a90k84u16b 33D81o95l57a98n61s20k36ý
Ja se teda nebudu hadat, ale osobne se mi nezda vyhodnejsi koupit novy identicky aku sroubovak a zaplatit dvojnasobnou cenu, nez je cena baterie. Radeji zaplatim polovinu se stejnym vysledkem. Krome teda toho pocitu, ze je sroubovak "novy".
J95a44r38m64i65l68a 68P94í63c26h60o71v19á
Mám doma funkční ještě ale tlačítkový mobil. nezprovozním ho, baterie se už nevyrábějí.
M33i41l22a48n 47K23l93o97u47č72e78k
Běžný stav, nikdo nebude vyrábět něco, po čem není poptávka.
P52e12t72r 81H75o54l46e54č94e75k
A to se podívejte na jednorázové e-cigarety, to je naprostá prasárna úplně ve všech ohledech a jako bonus, při nejrůznějších přepočtech jsou suverénně nejdražší možností, jak vapovat.
A reakce státu? Zdraží samostatné náplně takovým způsobem, že nejlevnější a nejdostupnější budou právě jednorázovky a potom klasické cigarety...
J13a94r45o56m52í31r 54K66r43á43l
Tak. To je jedna z věcí, které mi vadí. A přitom by stačilo, aby se sjednotily akumulátory podobně, jako před léty došlo k sjednocení baterií. A bylo by to daleko užitečnější, než to sjednocování nabíječek.
L39u23m96í10r 50V82i19t60h47a
U elektrického nářadí se vyplatí si připlatit. Mám akušroubovák "značkový" už 5 let a pořád jede bez problémů. Táta měl supermarketový a nevydržel ani 2 roky. Kvůli bateriím.
Co se týče elektroaut, jejich baterie jsou složeny z modulů, které jsou vyměnitelné. Ale tyhle baterie vydrží mnohem víc než v ručním nářadí. Mám 5 let starý hybrid, najeto 110 000 km, a pořád si drží deklarovaný dojezd na 1 nabití.
J26a38n 57U70r58b22á63n94e86k
Nejsem úplně propagátorem elektromobilismu, protože dobíjecí infrastruktura u nás pokulhává, ale zrovna s baterií bych si u moderních vozů hlavu nelámal. Jasně, výměna baterie vyjde na několik set tisíc Kč, jenže pravda také je, že baterie vydrží nájezd mnoha set tisíc km, a nebudete ji tak muset s největší pravděpodobností vyměňovat do konce životnosti automobilu. Ať už té fyzické či morální.
P.S. Bavíme se o autech, co mají rozumný dojezd, dejme tomu nad 300 km. Nikoli o autech, která ujedou sotva 100 km, když si je koupíte. Tam byste problém s baterií měl. Jenže nikoli za 5 let, až baterii opotřebujete, ale již od samého začátku...
O19l79d16ř76i43c29h 46B76a90r93v90í48ř
Článek a ani debátku jsem nedočetl . . .
Proč??
Je řada firem, malých prodejců elektro, kteří dokáží "rozlusknout" akupack a vložit nové AKU . Znám dvě a nehodlám dělat neplacenou reklamu... na hradecku.... . .
:-)
P40a14v38e49l 38J14a72n41k91o
Taky znám takové firmy ale cenově se to obvykle nevyplatí. Několikrát jsem chtěl baterku repasovat, ale pro cenu jsem to vzdal.

R44i84c16h77a47r55d 33Š86l44a88p36k66a
Tužkové monočlánky, malé monočlánky, velké monočlánky, ploché baterie to všechno se sjednotilo i bez evropské unie. Proč to ovšem nejde teď to je otázka.

S47t34a63n33i45s63l79a13v 16J27e66l55e77n
Velká část spotřebičů má někde uvnitř schované standardní akumulátorové články 18650 (18*650mm). Často je možné ty články vyměnit, byť je k tomu třeba šroubovák a páječka. Tyhle články jsou obvykle i v acupacích k domácímu nářadí.
M96i53l41a19n 82K59l32o55u36č73e94k
Baterie jsou prostě drahý a nářadí je relativně levný. Proto stojí repase baterie polovinu ceny novyho nářadí. Pomohlo by, kdyby to nářadí prodávali dražší a tak by cena repase byla jen čtvrtina ceny. Čím podřadnejsi značka nářadí, tím tvoří baterie větší část ceny, takže ještě pomůže kupovat dražší nářadí.
J98a98r94o72m22i88r 56L15a64n80c92i78k
"nuti vas kupovat nove a nove vyrobky" ...Casto bez nahradnich dilu. Bohuzel to znamena tezeni potrebnych surovin a tim, drancovani prirodnich zdroju.
Po nas potopa!
A74l25o92i50s 91P37e85t26r28á59č10e49k
Jenže na tom je založený celý tržní model. Pokud by stačilo koupit jedny kvalitní boty a ty potom dědit, tak by nebylo co vyrábět a za co platit lidem plat. Za boty si můžete dosadit cokoliv od telefonu, přes pračku až po auto. Abychom měli společnost jak ji známe, tak musíme vše do tří až pěti let vyhodit a koupit si nové. Výrobce by zabilo, kdyby vyráběl trvanlivé věci.
- Počet článků 306
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2382x