Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J16a42k86u95b 23D91o11l19a15n44s43k12ý
Ja se teda nebudu hadat, ale osobne se mi nezda vyhodnejsi koupit novy identicky aku sroubovak a zaplatit dvojnasobnou cenu, nez je cena baterie. Radeji zaplatim polovinu se stejnym vysledkem. Krome teda toho pocitu, ze je sroubovak "novy".
J11a23r62m65i74l64a 95P46í40c45h47o19v86á
Mám doma funkční ještě ale tlačítkový mobil. nezprovozním ho, baterie se už nevyrábějí.
M30i97l43a61n 85K17l39o21u86č58e75k
Běžný stav, nikdo nebude vyrábět něco, po čem není poptávka.
P23e54t11r 81H71o94l58e36č32e82k
A to se podívejte na jednorázové e-cigarety, to je naprostá prasárna úplně ve všech ohledech a jako bonus, při nejrůznějších přepočtech jsou suverénně nejdražší možností, jak vapovat.
A reakce státu? Zdraží samostatné náplně takovým způsobem, že nejlevnější a nejdostupnější budou právě jednorázovky a potom klasické cigarety...
J76a73r86o80m88í41r 66K91r43á69l
Tak. To je jedna z věcí, které mi vadí. A přitom by stačilo, aby se sjednotily akumulátory podobně, jako před léty došlo k sjednocení baterií. A bylo by to daleko užitečnější, než to sjednocování nabíječek.
L94u77m19í92r 92V66i57t28h36a
U elektrického nářadí se vyplatí si připlatit. Mám akušroubovák "značkový" už 5 let a pořád jede bez problémů. Táta měl supermarketový a nevydržel ani 2 roky. Kvůli bateriím.
Co se týče elektroaut, jejich baterie jsou složeny z modulů, které jsou vyměnitelné. Ale tyhle baterie vydrží mnohem víc než v ručním nářadí. Mám 5 let starý hybrid, najeto 110 000 km, a pořád si drží deklarovaný dojezd na 1 nabití.
J14a90n 23U64r85b52á30n63e23k
Nejsem úplně propagátorem elektromobilismu, protože dobíjecí infrastruktura u nás pokulhává, ale zrovna s baterií bych si u moderních vozů hlavu nelámal. Jasně, výměna baterie vyjde na několik set tisíc Kč, jenže pravda také je, že baterie vydrží nájezd mnoha set tisíc km, a nebudete ji tak muset s největší pravděpodobností vyměňovat do konce životnosti automobilu. Ať už té fyzické či morální.
P.S. Bavíme se o autech, co mají rozumný dojezd, dejme tomu nad 300 km. Nikoli o autech, která ujedou sotva 100 km, když si je koupíte. Tam byste problém s baterií měl. Jenže nikoli za 5 let, až baterii opotřebujete, ale již od samého začátku...
O74l45d86ř20i85c13h 52B34a55r80v95í75ř
Článek a ani debátku jsem nedočetl . . .
Proč??
Je řada firem, malých prodejců elektro, kteří dokáží "rozlusknout" akupack a vložit nové AKU . Znám dvě a nehodlám dělat neplacenou reklamu... na hradecku.... . .
:-)
P71a29v53e87l 79J45a45n17k88o
Taky znám takové firmy ale cenově se to obvykle nevyplatí. Několikrát jsem chtěl baterku repasovat, ale pro cenu jsem to vzdal.
R14i47c39h10a28r91d 62Š18l11a38p68k76a
Tužkové monočlánky, malé monočlánky, velké monočlánky, ploché baterie to všechno se sjednotilo i bez evropské unie. Proč to ovšem nejde teď to je otázka.
S52t27a96n82i84s90l15a49v 67J21e75l32e59n
Velká část spotřebičů má někde uvnitř schované standardní akumulátorové články 18650 (18*650mm). Často je možné ty články vyměnit, byť je k tomu třeba šroubovák a páječka. Tyhle články jsou obvykle i v acupacích k domácímu nářadí.
M41i71l69a76n 15K16l83o55u34č69e96k
Baterie jsou prostě drahý a nářadí je relativně levný. Proto stojí repase baterie polovinu ceny novyho nářadí. Pomohlo by, kdyby to nářadí prodávali dražší a tak by cena repase byla jen čtvrtina ceny. Čím podřadnejsi značka nářadí, tím tvoří baterie větší část ceny, takže ještě pomůže kupovat dražší nářadí.
J56a19r67o21m88i25r 54L52a37n97c29i11k
"nuti vas kupovat nove a nove vyrobky" ...Casto bez nahradnich dilu. Bohuzel to znamena tezeni potrebnych surovin a tim, drancovani prirodnich zdroju.
Po nas potopa!
A55l14o94i54s 39P67e30t92r70á17č49e85k
Jenže na tom je založený celý tržní model. Pokud by stačilo koupit jedny kvalitní boty a ty potom dědit, tak by nebylo co vyrábět a za co platit lidem plat. Za boty si můžete dosadit cokoliv od telefonu, přes pračku až po auto. Abychom měli společnost jak ji známe, tak musíme vše do tří až pěti let vyhodit a koupit si nové. Výrobce by zabilo, kdyby vyráběl trvanlivé věci.
- Počet článků 306
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2383x


















