Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

JD

Ja se teda nebudu hadat, ale osobne se mi nezda vyhodnejsi koupit novy identicky aku sroubovak a zaplatit dvojnasobnou cenu, nez je cena baterie. Radeji zaplatim polovinu se stejnym vysledkem. Krome teda toho pocitu, ze je sroubovak "novy".

0 0
možnosti
JP

Mám doma funkční ještě ale tlačítkový mobil. nezprovozním ho, baterie se už nevyrábějí.

0 0
možnosti
MK

Běžný stav, nikdo nebude vyrábět něco, po čem není poptávka.

0 0
možnosti
PH

A to se podívejte na jednorázové e-cigarety, to je naprostá prasárna úplně ve všech ohledech a jako bonus, při nejrůznějších přepočtech jsou suverénně nejdražší možností, jak vapovat.

A reakce státu? Zdraží samostatné náplně takovým způsobem, že nejlevnější a nejdostupnější budou právě jednorázovky a potom klasické cigarety...

3 0
možnosti
JK

Tak. To je jedna z věcí, které mi vadí. A přitom by stačilo, aby se sjednotily akumulátory podobně, jako před léty došlo k sjednocení baterií. A bylo by to daleko užitečnější, než to sjednocování nabíječek.

5 0
možnosti
LV

U elektrického nářadí se vyplatí si připlatit. Mám akušroubovák "značkový" už 5 let a pořád jede bez problémů. Táta měl supermarketový a nevydržel ani 2 roky. Kvůli bateriím.

Co se týče elektroaut, jejich baterie jsou složeny z modulů, které jsou vyměnitelné. Ale tyhle baterie vydrží mnohem víc než v ručním nářadí. Mám 5 let starý hybrid, najeto 110 000 km, a pořád si drží deklarovaný dojezd na 1 nabití.

3 0
možnosti
JU

Nejsem úplně propagátorem elektromobilismu, protože dobíjecí infrastruktura u nás pokulhává, ale zrovna s baterií bych si u moderních vozů hlavu nelámal. Jasně, výměna baterie vyjde na několik set tisíc Kč, jenže pravda také je, že baterie vydrží nájezd mnoha set tisíc km, a nebudete ji tak muset s největší pravděpodobností vyměňovat do konce životnosti automobilu. Ať už té fyzické či morální.

P.S. Bavíme se o autech, co mají rozumný dojezd, dejme tomu nad 300 km. Nikoli o autech, která ujedou sotva 100 km, když si je koupíte. Tam byste problém s baterií měl. Jenže nikoli za 5 let, až baterii opotřebujete, ale již od samého začátku...

0 0
možnosti
OB

Článek a ani debátku jsem nedočetl . . .

Proč??

Je řada firem, malých prodejců elektro, kteří dokáží "rozlusknout" akupack a vložit nové AKU . Znám dvě a nehodlám dělat neplacenou reklamu... na hradecku.... . .

:-)

1 0
možnosti
PJ

Taky znám takové firmy ale cenově se to obvykle nevyplatí. Několikrát jsem chtěl baterku repasovat, ale pro cenu jsem to vzdal.

0 0
možnosti
Foto

Tužkové monočlánky, malé monočlánky, velké monočlánky, ploché baterie to všechno se sjednotilo i bez evropské unie. Proč to ovšem nejde teď to je otázka.

7 0
možnosti
Foto

Velká část spotřebičů má někde uvnitř schované standardní akumulátorové články 18650 (18*650mm). Často je možné ty články vyměnit, byť je k tomu třeba šroubovák a páječka. Tyhle články jsou obvykle i v acupacích k domácímu nářadí.

0 0
možnosti
MK

Baterie jsou prostě drahý a nářadí je relativně levný. Proto stojí repase baterie polovinu ceny novyho nářadí. Pomohlo by, kdyby to nářadí prodávali dražší a tak by cena repase byla jen čtvrtina ceny. Čím podřadnejsi značka nářadí, tím tvoří baterie větší část ceny, takže ještě pomůže kupovat dražší nářadí.

3 0
možnosti
JL

"nuti vas kupovat nove a nove vyrobky" ...Casto bez nahradnich dilu. Bohuzel to znamena tezeni potrebnych surovin a tim, drancovani prirodnich zdroju.

Po nas potopa!

7 0
možnosti
AP

Jenže na tom je založený celý tržní model. Pokud by stačilo koupit jedny kvalitní boty a ty potom dědit, tak by nebylo co vyrábět a za co platit lidem plat. Za boty si můžete dosadit cokoliv od telefonu, přes pračku až po auto. Abychom měli společnost jak ji známe, tak musíme vše do tří až pěti let vyhodit a koupit si nové. Výrobce by zabilo, kdyby vyráběl trvanlivé věci.

3 0
možnosti
  • Počet článků 306
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2382x
Blogy píšu, když mám čas a když mě něco napadne (proto celková karma =0)


 
Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.