Diskuse
Systémové hulvátství v Tesco?
Děkujeme za pochopení.
mamina2
Vůbec nechápu, co pořád řešíte
1. Ve slevě kupuju nejčastěji to zboží, které nakupuju i normálně. Pokud teda dojde k tomu, že je tam třeba stará cedulka se slevou, která už neplatí, stejně si ho nechám.
2. Pokud mě něco zláká právě tou slevou, vždycky si při placení kontroluju, jestli je to opravdu zlevněné. Když není, klidně to nechám na pokladně, ale neberu to jako útok na svoji osobu. Nějak dovedu pochopit, že při těch tisících položek, které mají v obchode typu Tesco se taková chyba může stát. Místním neomylným diskutérům by se to zřejmě stát nemohlo.
3. Mimochodem, chyba může být na obě strany. už se mi párkrát stalo, že v počítači ještě byla sleva a na cedulce už ne. Jednou se nám dokonce lišila i cena na visačce, skutečná cena bundy na pokladně byla o 400 Kč nižší. Zajímalo by mě, jestli by ti bijci za spravedlnost v takovém případě taky volali manažera a trvali na tom, že chtějí platit o 400 Kč víc.
zdenek.novotny
Nemůže to být s těmi "vysačkami" tak, že tam jen vypadla mezera a že šlo o sáčky na dárky?
radim36
V Tescu je dost nepořádek.
Já třeba nakupuji v Kauflandu a tam je na štítcích v regálu na cenovce vždy uvedeno číslo z čárového kódu z výrobku. Takže stačí porovnat číslo z čárového kódu z výrobku a na štítku v regálu a vím přesně, co za kolik kupuji. Snad mají ty štítky nějak svázány s jejich pokladním systémem, protože se mně ještě nikdy nestalo , že by markovali jinou cenu než na štítku. Ale častokrát jsem v Kauflandu viděl hned vedle nebo dokonce u toho štítku téměř úplně stejné zboží . odlišující se jen číslem na čárovém kódu a přirozeně znatelně vyšší cenou . Kdo se na ty čísla nedívá , musí se splést a potom platit přirozeně tu vyšší cenu.
V Tescu tento systém není, čísla na cenovkách v regálech jsou úplně jiná než na zboží a tak vůbec nemám šanci poznat, jestli ta cena v regále je ta správná, kterou mně budou účtovat na pokladně.
Astaroth
Re: V Tescu je dost nepořádek.
Jo, to se da, obcas to taky zkontroluju, ale uz je to pruda. Navic Kaufland je zrovna priserne "smetiste"
hafusak2
Do Tesca to mám daleko,
takže nakupuji jinde, ale jak je vidět o hodně přicházím. Včera mi např. přišla mailem fotka z Tesco Valmez, kde zákazníkům nabízejí Hanáckou kyselku bez kosti za výhodnou cenu.
Alergik_new
Jak prosté drahý Watsone
Co takhle tyto prodejny jednou pro vždy vynechat?
KOLDAK
Řešení je jednoduché
Nechat nákup na pokladně a odkráčet středem.
Bouše
Re: Řešení je jednoduché
... s poznámkou, ať si ho strčí do špic.
palffy
ree
Já mám zkušenost zboží bez cenovky v Letňanech. Florbalová hůl poslední cena u regálu 350,-. Na pokladně nemám cenovku dojdete si na info tam to můžete zaplatit. Na infu volani manažera po telefonu cena zjištěna na 670,- Nesouhlasil sem a začalo kolečko, paní z infa šla do regálu přinesla kod zjistila cenu 450, i přesto, že u toho byla 350,- původně žádala abych tam zašel sám pro ni. Okamžitě sem chtěl manažera dolů. Nejdřív výmluvy, že končí službu a mění se a že to nebude jednoduché. Tak se podíáml na telefon a se slovy ok tak já si vyřídím jeden hovor se svým právníkem a počkám si na jeho příjezd s policií, která provede záznam pro Čojku , že mě chcete okrást. Na infu okamžitě telefon a manažer byl během 2 minut dole a byl ještě mensí než kukuřičné zrnko. Proto říkám nebojte se a nenechte si to líbit.
Astaroth
Re: ree
Jak ze te chteji okrast? Oni te nutili tu hul koupit nasilim?
George.Camomile.blog.idnes.cz
Není to záležitost jen Tesco
Tak třeba v Intersparu v Hostivaři měli specialitu a tou bylo víno. U nějaké populární odrůdy, Třeba Müller Thurgau, dali slevu 30%, ale platila jen pro víno od jednoho dodavatele. A člověk neznalý popadl skoro stejně vypadající láhev, dal ji do košíku a u pokladny se buď divil, to v menšině případů nebo si toho nevšiml a zaplatil plnou cenu. Občas se to objeví v každém obchodě, ale nedovedu vyčíslit četnost těch případů.
Ale dodám jednu historku z TESCO Skalka. Koupil jsem tam za nižší cenu (asi 45% z ceny standardního olivového oleje) "Směs olivového oleje" a teprve až doma jsem si přečetl velmi drobným písmem napsané, že ta směs obsahuje jen asi 2% olivového oleje. Kontaktoval jsem ČOI, ta to přehodila na Zemědělskou a potravinářskou inspekci a ta donutila TESCO výrobek z prodeje stáhnout a nalepit nové označení, kde nesměly být vyobrazeny olivy. Ty smějí být jen na směsi, která má alespoň 50% olivového oleje.
bananovy_mugacek
Re: Není to záležitost jen Tesco
takže ve slevě bylo jedno víno a podle tebe by stejná cena měla automaticky platit pro úplně všechny vína a nejlíp i pro všechno ostatní zboží, protože přece ty jako zákazník nehodláš rozlišovat, že si bereš z regálu úplně něco jiného...hm, ty budeš taky vítaný zákazník kdekoli, takové každý obchodník miluje...
Vartenberg
O systémového nic nejde
Je to starý problém, který hned tak nezmizí. Ceny v Tescu se řídí povětšinou cenami nastavených na centrále mimo samotnou prodejnu. Večer dostane příslušný obchod seznam cen na změnu podle akce. Cenových změn je povětšinou několik set. To znamená vyměnit přes noc několik set cenovek. Práce v Tescu je tak mizerně placená, že permanetně nejsou lidi. A když už jsou, tak jsou s motivací na nule. Je jim úplně fuk na co zapomenou a manažer který to má na starosti se může zbláznit, protože to pak spadne na jeho hlavu. Nedostatek lidí je v Tescu tak palčivý a často zmiňovaný problém, že vedení zakázalo zmiňovat nedostatek lidí jako důvod nesplnění úkolu. Práci dělají lidé a dělají ji v Tescu tak zodpovědně jak vysoko sahají jejich platy, ale o nějakém systému nemůže být řeč.
risco
Re: O systémového nic nejde
I kdyby to bylo ve všech případěch přesně tak jak píšete (čemuž absolutně nevěřím) tak mně jako zákazníkovi je to úplně jedno. Já to beru jako podvod a proč se tak stalo a náprava je v plné kompetenci pracovníků řetězce a ne na trpělivosti a pochopení zákazníků.
Pietrolini
V těchto obchodech nenakupuji
Prostě se mi nelíbí mezi jejich regály,nelíbí se mi jejich zboží a nelíbí se mi ty neustálé úmyslné podvody s cenami.
Aladár Ladič
Re: V těchto obchodech nenakupuji
To tam někdo musí ty cenovky pořád přehazovat.Od cukru k mouce a naopak,atd.Nedělají to nakonec někteří nezodpovědní zákazníci?
- Počet článků 303
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2383x
Moje ankety na BlueBoard.
Dělám desítky let do počítačů, zájmově i profesně. Mám rád knihy (staré sci-fi) a staré olejomalby. Jezdím na kole a občas na moto. Ve skutečnosti vypadám lépe, než na foto.
Počitadlo od 16.12.2008.
Translate my blogs by Google Translator, click on the flag.
Použité clipart Microsoft Office, © ZONER software nebo vlastní.