Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

petrph

2. 10. 2009 11:06
zase bych chtěl vidět toho padělatele

Co by dokázal zpaměti padělat podpis, který zahlédl před nějakým časem na dobu několika minut či vteřin kdesi v košíčku dva metry od sebe, ve špatném úhlu, takže by ho ani nemohl pořádně prohlédnout, nastudovat, při zkoušení porovnávat s originálem...

0 0
možnosti
PP

ippokorny

3. 10. 2009 9:02
Re: zase bych chtěl vidět toho padělatele

Trochu se mýlíte, většinu originálu získat můžete, někdy i více. V obchodním rejstříku přístupném na internetu jsou podpisové vzory firem, byly již zneužity na směnky a řešila to policie. A podpisy se dávají na faktury či objednávky, vy se často také někde podepisujete, získat něčí podpis není složité, třeba na něm budete chtít podpis na petici proti náklaďákům projíždějících městem. Podpis v bance můžete mít sice jiný, třeba napíšete jméno, příjmení a za to 3 křížky, a to uvidíte od té přepážky snadno, jak ten podpis má vypadat, třeba ty 3 křížky. A pak vezmete ten vzor z obchodního rejstříku či jinak sehnaný podpis, víte, že potřebujete to jméno příjmení a 3 křížky. Tak vezmete příkaz do banky, zkopírujete ručně či pomocí Crtl+C Ctrl+V + laserou tiskárnou, co se dá, doplníte třeba ty 3 křížky a hodíte v jiné pobočce do šublíku či dáte na přepážce. Proto mají banky omezené i příkazy, někde musíte ukázat občanku nad 1000 tisíc, v této pobočce chtěji občanku asi nad 1000 Euro. P.P:

0 0
možnosti
MB

Milan Brlík

2. 10. 2009 10:28
velmi vtipné

super článek :-)

0 0
možnosti
MZ

ozzy79

2. 10. 2009 10:24
Vážený pane

střetl jste se s volem, nic víc, nic míň. V každé bance můžete mít dobré ale i špatné bankéře, narazil jste na tu horší variantu. Každému pracovníkovi na přepážce či na kase je na prvním školení vtloukáno do hlavy pravidlo o bezpečnosti klientských údajů, včetně podpisových vzorů. Pokud to někde nefunguje tak jak má, změňte banku.

0 0
možnosti
PV

Pavel57

2. 10. 2009 11:26
Re: Vážený pane

Řekl bych, že to nemá smysl, ta slečna ji časem změní taky a co když se sejdou zase u stejné přepážky, jen v jiné bance?? ;-D

0 0
možnosti
RRS

(gbd)

2. 10. 2009 6:24
Bezpečnost v bankách

Je s podivem, klik lidí ještě věří iluzi, že nejbezbezpečnější je osobně dojít do banky. Tam sice ověří podpis a případně se musíte prokázat průkazem, ale běžný špatně placený pracovník banky jen mrkne na fotku na občance (zda sedí pohlaví a barva vlasů) a přibližnou podobu podpisu, a pak příkaz schválí. Jedinou útěcho budiž, že v případě ("zjevně") padělaného podpisu banky peníze vracejí.

0 0
možnosti
RRS

(gbd)

2. 10. 2009 8:47
...

Obecně nejméně bezpečné je používání šeků (ověření podpisu a čísla šeku jen "zběžné") a "embosovaných", případně magnetických, platebních karet ("žehlička") s podpisem. Platba u benzinky je jedna z nejrizikovějších metod přístupu do banky.

Naproti tomu všelijaká elektronická bankovnictví jsou zabezpečená "až hrůza" a jediným limitem je tu použitelnost - ještě trochu "přitvrdit" a nedostane se k penězům ani majitel.

0 0
možnosti
M

MipeX

2. 10. 2009 2:42
No rozhodně nehlídají

Třeba namátkou KB. Vyhlašují zabezpečení, a asi je funkční a jen mág by se naboural z venku. Nicméně třeba jejich zabezpečení papírků, které přenášejí miliony (mám na mysli příkazy k úhradě) je nulové. Proč třeba neexistuje služba ověření platby větší než XXX peněz (třeba SMS). Protože na uživatele serou.

0 0
možnosti
RRS

(gbd)

2. 10. 2009 5:32
Re: No rozhodně nehlídají

Obecně je "podpis" považovaný za dostatečné ověření, protože se velmi nesnadno falšuje. (Těžko někdo věrohodně zkopíruje podpis podle fotky pořízené na dálku...) Ověřování další cestou by to, paradoxně, jen zhoršilo. Mapř. ta SMS: na jedné straně by nastaly problémy těm, komu zpráva dojde až pozdě či vůbec, na druhé by stačilo ukrást mobil...

0 0
možnosti
P

ptáček

1. 10. 2009 20:01
To chce

vyšší vzdělání, nebo přímo pěstí mezi oči !  Ať žije byrokracie- Neruš kruhů mých!!

0 0
možnosti
PP

ippokorny

1. 10. 2009 16:58
Vyřešeno, košíček je jinde

Paní vedoucí pobočky mě právě ubezpečila, že problém je vyřešen a košíček přemístěn.

P.P.

0 0
možnosti
J

jirkaknop

1. 10. 2009 17:57
Re: Vyřešeno, košíček je jinde

Teď je v hale a jednou denně jej chodí vybírat pracovnice banky.

0 0
možnosti
VJ

velký jarda

1. 10. 2009 16:04
doporučuji

internetové bankovnictví a tyhle problémy o kterých píšete pominou. Já to praktikuji již řadu let a mám pokoj. 

0 0
možnosti
  • Počet článků 303
  • Celková karma 9,25
  • Průměrná čtenost 2383x
Další blogy na Myriada.cz.
Moje ankety na BlueBoard.
Dělám desítky let do počítačů, zájmově i profesně. Mám rád knihy (staré sci-fi) a staré olejomalby. Jezdím na kole a občas na moto. Ve skutečnosti vypadám lépe, než na foto.
   Počitadlo od 16.12.2008.
Translate my blogs by Google Translator, click on the flag.
Použité clipart Microsoft Office, © ZONER software nebo vlastní.