- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mě vždycky fascinuje, když na dálnici, kde je povoleno 130 km/h, je najednou zúžení do jednoho pruhu a rychlost snížena na 90 km/h. To je fyzikálně naprosto špatně. Kdyby naši dopraváci znali fyziku, zejména Bernouliho větu o průtoky kapaliny, tak by věděli, že ve zúženém úseku musí naopak rychlost zvýšit na 160 km/h, aby plynulost provozu zůstala zachována
ale najdou se i tací co rarujou, a někteří dokonce tar.gézetujou
Tam zip funguje naprosto normalne a nikdo se nerozciluje. Ono se tam ale jezdi jinym stylem. Tam se bezne pousteji auta, ktera se chteji zaradit z vedlejsi silnice nebo z parkovaciho stani. V dvouproudovce staci vyhodit blinkr a okamzite vas nechaji zaradit. Na druhe strane maji i znaceni vice promyslene. Kde je mozna, maji 70tku, na semaforech lze odbocit doprava, i kdyz je cervena pro primy smer. Vsechno je tak nejak vice v klidu a s mene emocemi nez u nas.
v pravém pruhu a před námi byla překážka - autobus. Vzhodil jsem blinkr a zařadil jsem se do levého. "Řidič" za mnou udělal totéž, ale po přejetí zrychlil. Tudíž musel zabrzdit poté co ho zřejmě překvapilo, že i já se budu muset vyhnout stejné překážce jako on a ještě na mě houkal, d@bil.
aby těch míst, kde je hustá doprava žádné zbytečné zipovačky nebyly.