Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

SM

Prostě nám tu vyrostly generace hedonistických ubekánků. Kromě sebe a značkových výrobků už nemají potřebu mít někoho/něco rád, protože je to pro ně obtížné. A když už do armády, tak se tam ulít za pořádný prachy a jen do tý chvíle, než to začne smrdět. A nejhorší na tom je, že jsme se na tom svou výchovou podíleli my starší.

1 0
možnosti
MP

Děkuji autorovi, přesně tato analýza tady chyběla. Nikdo se až doteď neodvážil napsat, jak to je.

1 0
možnosti
DR

Ještě bych přidal šestý a tou je samotná osoba na postu ministryně útoku, poněvadž ta musí odradit snad každého.

1 1
možnosti
ZZ

Proč lidé nechtějí do armády:

1) Protože nástupní plat je žalostný a slib milionu, když vydrží 5 let je jen vidinou vrabce na střeše. Mzdy policie i vojska mají být férové - bez náborových příplatků a výsluh - na tento způsob neprůkazného zvýhodňování by měl stát ihned zapomenout.

2) Už ani dnešní mladí lidé nevěří této vládě a nejsou ochotni za ni položit svůj život.

1 0
možnosti
NM

máme profesionální armádu tak to je o penězích v dnešní době.

0 0
možnosti
MP

Ono to není jen o armádě. Ten starý svět (který stejně už končí) mladé natáhne. A je to tak dobře.

1 0
možnosti

Jenže ten starý svět nás teď kouše do zadku a hlava zabořená v písku nepomáhá

1 0
možnosti

Každý problém je systematický. Nelze brečet, ale prostě se musí hledat motivace, jak udělat armádu pro lidi atraktivní. Tj. co by se muselo změnit?

1) Armáda musí být postavena na rozkazech. To se nezmění. Když něco nemůžeme změnit, musí nastoupit marketing. Slaboch co se změní v chlapa ;-)

2) Tady byl bohužel úspěšný marketing EU a připokakávané přitakávání naší vlády. Tady je protiváha zase marketing. Boj za nejen ČR, ale i EU a nenechat nacionální otázku řešit Okamurou

3) Tohle zase musí řešit kvalitní marketing a zapojení lidí do aktivních záloh. Viz níže. Jakmile budete mít více lidí ve výcviku a aktivních zálohách, postoje se změní

4) Do armády a aktivních záloh lidé musí být motivováni jak příběhem, tak penězi. Příběh máme díky Rusku a Ukrajině. A peníze? Daňové úlevy pro aktivní zálohy, daňové úlevy pro firmy s určitým % lidí v aktivních zálohách, plusové firmy pro firmy žádající státní zakázky s % lidí v aktivních zálohách, vyšší přídavky na děti, ... . A VŠ? Zavést školné a odpustit ho lidem s pětiletým závazkem v armádě.

5) Nepodceňujte marketing

2 2
možnosti
ZZ

Problém je spíš v tom, že lidé v Rusku nevidí nepřítele -z 80 %, tak jako současná politická reprezentace ČR a EU !

S tím nic nenaděláte a ani více demagogie a peněz tuto skutečnost nezmění.

4 1
možnosti
EH

Je to stejné jako s popeláři a dalšími nepopulárními kariérami. Někdo to dělat musí a výhody musí předčit společenské znevýhodnění. U armády jde navíc o život.

V dnešní době se na záchranu života vynakládá spousta peněz. Další peníze jdou na možnost svobodné kariéry. A v takovém prostředí najednou chcete, aby mladí lidé vše zahodili a byli ochotní zabíjet a ničit přírodu? Navíc dobrovolně.

0 0
možnosti
Foto

Chteji svobodu, flexibilitu a seberealizace a jdou do korporatu. Ach jo

4 0
možnosti
VZ

Vida. Už bych opakoval vyřčené. Samozřejmě souhlas. Někteří mladí musí mít fakt dobře vymeteno v hlavě, když chtějí v korporátu hledat svobodu, seberealizaci a flexibilitu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 117
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1474x
Dostanu vás do médií.
A také z nich, když bude nejhůř.

Pomáhám firmám, lídrům i veřejným institucím budovat značku, která vzbuzuje důvěru. Navrhnu vám komunikační strategii, postarám se o mediální výstupy i o to, aby váš LinkedIn konečně fungoval.

Nejsem agentura, ale partner, který s vámi jedná na rovinu. Veřejnou komunikaci řeším s přesahem, protože znám svět médií zevnitř. A rozumím i tomu, co se odehrává v zákulisí.

Jsem také sociolog. Zajímá mě, co se děje pod povrchem. Sleduji, jak se mění společnost, práce, důvěra i komunikace. Jsem spoluzakladatelem agentury Dors & Venabili, kde pomáháme firmám a institucím pochopit, co přináší umělá inteligence, a zavádět řešení, která jim šetří čas, peníze i nervy.

www.kovarikpr.cz
www.dorsvenabili.ai
www.linkedin.com/in/pkovarik
Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.