Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
S80t62a72n19i13s46l71a57v 79M33e89l76i79c83h17a78r
Prostě nám tu vyrostly generace hedonistických ubekánků. Kromě sebe a značkových výrobků už nemají potřebu mít někoho/něco rád, protože je to pro ně obtížné. A když už do armády, tak se tam ulít za pořádný prachy a jen do tý chvíle, než to začne smrdět. A nejhorší na tom je, že jsme se na tom svou výchovou podíleli my starší.
M84i96c55h84a34l 74P16u18p28c93s68i69k
Děkuji autorovi, přesně tato analýza tady chyběla. Nikdo se až doteď neodvážil napsat, jak to je.
D66a48n 55R90o59z73s70í18v75a92l
Ještě bych přidal šestý a tou je samotná osoba na postu ministryně útoku, poněvadž ta musí odradit snad každého.
Z49d62e74n84ě84k 38Z40a65v16a75d78i97l
Proč lidé nechtějí do armády:
1) Protože nástupní plat je žalostný a slib milionu, když vydrží 5 let je jen vidinou vrabce na střeše. Mzdy policie i vojska mají být férové - bez náborových příplatků a výsluh - na tento způsob neprůkazného zvýhodňování by měl stát ihned zapomenout.
2) Už ani dnešní mladí lidé nevěří této vládě a nejsou ochotni za ni položit svůj život.
N90o38v55o20s51a16d 55M64i89r19o77s11l90a41v
máme profesionální armádu tak to je o penězích v dnešní době.
M76i97r26o15s23l97a13v 90P56a91v20l49í88č77e76k
Ono to není jen o armádě. Ten starý svět (který stejně už končí) mladé natáhne. A je to tak dobře.
J61i86ř91í 90Č68u56m26p45e49l31í63k
Jenže ten starý svět nás teď kouše do zadku a hlava zabořená v písku nepomáhá
N61o20v12o40s84a72d 93M53i60r41o49s11l61a79v
Ale vrchní velitel říká úplně něco jiného
J93i98ř81í 62Č10u12m26p77e86l37í31k
Každý problém je systematický. Nelze brečet, ale prostě se musí hledat motivace, jak udělat armádu pro lidi atraktivní. Tj. co by se muselo změnit?
1) Armáda musí být postavena na rozkazech. To se nezmění. Když něco nemůžeme změnit, musí nastoupit marketing. Slaboch co se změní v chlapa ;-)
2) Tady byl bohužel úspěšný marketing EU a připokakávané přitakávání naší vlády. Tady je protiváha zase marketing. Boj za nejen ČR, ale i EU a nenechat nacionální otázku řešit Okamurou
3) Tohle zase musí řešit kvalitní marketing a zapojení lidí do aktivních záloh. Viz níže. Jakmile budete mít více lidí ve výcviku a aktivních zálohách, postoje se změní
4) Do armády a aktivních záloh lidé musí být motivováni jak příběhem, tak penězi. Příběh máme díky Rusku a Ukrajině. A peníze? Daňové úlevy pro aktivní zálohy, daňové úlevy pro firmy s určitým % lidí v aktivních zálohách, plusové firmy pro firmy žádající státní zakázky s % lidí v aktivních zálohách, vyšší přídavky na děti, ... . A VŠ? Zavést školné a odpustit ho lidem s pětiletým závazkem v armádě.
5) Nepodceňujte marketing
Z59d62e76n82ě58k 46Z91a88v26a17d46i54l
Problém je spíš v tom, že lidé v Rusku nevidí nepřítele -z 80 %, tak jako současná politická reprezentace ČR a EU !
S tím nic nenaděláte a ani více demagogie a peněz tuto skutečnost nezmění.
E26v45a 22H85a39s21n74í56k44o81v48á
Je to stejné jako s popeláři a dalšími nepopulárními kariérami. Někdo to dělat musí a výhody musí předčit společenské znevýhodnění. U armády jde navíc o život.
V dnešní době se na záchranu života vynakládá spousta peněz. Další peníze jdou na možnost svobodné kariéry. A v takovém prostředí najednou chcete, aby mladí lidé vše zahodili a byli ochotní zabíjet a ničit přírodu? Navíc dobrovolně.
V29l46a82s33t74a 19C98o62u71f68a11l
Chteji svobodu, flexibilitu a seberealizace a jdou do korporatu. Ach jo
V77á72c27l13a42v 11Z20e64l55i63n56k80a
Vida. Už bych opakoval vyřčené. Samozřejmě souhlas. Někteří mladí musí mít fakt dobře vymeteno v hlavě, když chtějí v korporátu hledat svobodu, seberealizaci a flexibilitu.
- Počet článků 117
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1474x
A také z nich, když bude nejhůř.
Pomáhám firmám, lídrům i veřejným institucím budovat značku, která vzbuzuje důvěru. Navrhnu vám komunikační strategii, postarám se o mediální výstupy i o to, aby váš LinkedIn konečně fungoval.
Nejsem agentura, ale partner, který s vámi jedná na rovinu. Veřejnou komunikaci řeším s přesahem, protože znám svět médií zevnitř. A rozumím i tomu, co se odehrává v zákulisí.
Jsem také sociolog. Zajímá mě, co se děje pod povrchem. Sleduji, jak se mění společnost, práce, důvěra i komunikace. Jsem spoluzakladatelem agentury Dors & Venabili, kde pomáháme firmám a institucím pochopit, co přináší umělá inteligence, a zavádět řešení, která jim šetří čas, peníze i nervy.
www.kovarikpr.cz
www.dorsvenabili.ai
www.linkedin.com/in/pkovarik


















