Pro přispění do diskuse se prosím přihlaste.

Přihlásit se

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Mám pochybnosti. Každý den čtou noviny zpravidla ti, kteří se nepohybují na internetu a sociálních sítích. Takže mohou ovlivňovat jen pár lidí ze svého okolí.

VJ

Media nás bohužel ovlivňují víc než si myslíme.

Většina z nás opakuje věci o kterých si myslíme, že jsou pravdivé,

protože to psali na internetu, nebo to říkali v TV. Je to obrovská

manipulace lidí.

EH

Pravda se občas objeví později, ale běda na diskuzích, pokud se odchýlíte od narativu.

  • Počet článků 107
  • Celková karma 25,10
  • Průměrná čtenost 1562x
Dostanu vás do médií.
A taky z nich, když bude nejhůř.

Pomáhám firmám, lídrům a veřejným institucím budovat značku, která má důvěru. Navrhnu vám komunikační strategii, postarám se o mediální výstupy i o to, aby váš LinkedIn konečně fungoval. Když přijde krize, budu stát na vaší straně. Včas, přesně a bez klišé.

Nejsem agentura, ale partner, který vás vezme vážně. PR řeším s přesahem, protože znám svět médií zevnitř. A chápu i zákulisí veřejné komunikace.

A taky jsem sociolog. Zajímá mě, co se děje pod povrchem. Sleduji, jak se mění společnost, práce, důvěra i jazyk. Moje texty jsou o tom, co v médiích běžně nenajdete, ale co všichni vnímáme.

www.kovarikpr.cz
www.sociolog.cz
www.linkedin.com/in/pkovarik