Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
I47v35a64n 60J41i90r87e67š
Velmi dobrý, kvalitní rozbor. Cítím a vidím to stejně.
Z10d88e21n49ě59k 61Z27a42v12a49d73i94l
Je to jen a pouze věc Motoristů.
Ti, kteří je ani volit nechtěli - to znamená přívrženci současné vládní koalice, by se měli zajímat spíš o to, jak to udělat, aby nezvítězila současná vládní opozice a nikoliv aby rozdávali hraběcí rady svým konkurentům.
Hezký den !
M81i81c74h28a41l 41K70a66n55d37a
Autor místy lže. Třeba Green Deal neschvalovala Fialova vláda po covidu, ale Babišova vláda před covidem. Schváleno bylo konkrétně 15.1.2020.
A s těmi 2,5 procenty Motoristů určitě něco dělat jde. Lze je například snížit na 1,5%.
J69a68n 35H67r68u36š37k81a
Ideálně by mohli mít 4.99...stejne jako komousi...
J79i36ř64í 16J37u70r74č25á14k
"... kdo chce oslovit lidi, musí vědět, co říká a proč. A hlavně to musí říkat pořád stejně." To ovšem platí jen do voleb. Potom už stačí jen poslouchat Brusel a sloužit nadnárodní kartelům a ideologii, kterou protlačuje západní mainstream. Ekoterorismus, LGBT, refugeswelcome atd. atp. Roh hojnosti z Brusele a od těch, kdo drží v hrsti +- světového bohatství se vám otevře a koupíte si média, soudy, průzkumy, kultůůůru, socsítě a všem je hned naprosto jasné, která strana je ta správná a kdože to na ní stojí.
J11i23ř73í 90J47u17r50č85á65k
Jinak ale 👍👍👍 a karma. Jen jste vynechal ty cílené hnojomety, kdy se systematicky zaplní prostor komárem a bitcoinový nebo DOZImetrovy velbloud si v ústraní, ve stínu, spokojeně přežvykuje.
V59l45a29d98i30m30í21r 72T29. 52G23o91t92t89w15a30l68d
Dobrý rozbor, Pavle.
M47i39c75h53a14l 53H25y37k68l
Jednoduší to. Tak jak Motoristy Turek vytáhl do eutoparlamentu, tak jim prohrál sněmovnu.
I53v81a45n 31C61h84v80á12l75n90y
Velmi dobře shrnuto a také závěr má hlavu a patu. Proto dávám karmu
.
Jediné, co mi v blogu chybělo, byla zcela jednoznačně největší kauza, kdy jel Turek po české dálnici 200 km/hod. Jeho trapné lhaní, že to bylo na německé dálnici, a následné usvědčení ze lži bych si dovolil tvrdit, že mělo na propad preferencí možná nejzásadnější vliv (nehledě na kauzu ‚Hranatá speed challenge‘ či zjištění nezaplacené dálniční známky).
Kromě toho je dost problematické i jeho působení v EU - viz kauza s hymnou EU, kdy lhal že při ní nestál, nebo hlasování u protiruských sankcí.
Ti, kteří ho volili jako alternativu k dnešnímu politickému mainstreamu, museli po všech těch prokázaných lžích pochopit, že nejde o žádného spasitele, ale jen o "rozmazleného fracka", kterému sedli na lep...
K61a79r15e44l 94K64a51m31e11n21í18k
Zapomeňte na kampeličku, dozimetr a bitcoiny. Je tady kauza století, Filip Turek jel bez dálniční známky.
Kromě toho, nelhal o jízdě po německé dálnici, nepřiznat se neznamená lhát.
H32o68n70z77a 69H20r20u22š55k91a
Prostě další vylhaná rychlokvaška z IVK s cílem posbírat hlasy pologramotných voličů na základě prázdných hesel a slibů...
Myslel to VK dobře, ale dopadlo to jako vždy...když si postavíš mančaft z klaunů tak budeš mít ve výsledku cirkus...
M13i70c61h76a39l 37S96v90o38b20o89d24a
Dokonale popsáno. Je to na nich.
- Počet článků 117
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1474x
A také z nich, když bude nejhůř.
Pomáhám firmám, lídrům i veřejným institucím budovat značku, která vzbuzuje důvěru. Navrhnu vám komunikační strategii, postarám se o mediální výstupy i o to, aby váš LinkedIn konečně fungoval.
Nejsem agentura, ale partner, který s vámi jedná na rovinu. Veřejnou komunikaci řeším s přesahem, protože znám svět médií zevnitř. A rozumím i tomu, co se odehrává v zákulisí.
Jsem také sociolog. Zajímá mě, co se děje pod povrchem. Sleduji, jak se mění společnost, práce, důvěra i komunikace. Jsem spoluzakladatelem agentury Dors & Venabili, kde pomáháme firmám a institucím pochopit, co přináší umělá inteligence, a zavádět řešení, která jim šetří čas, peníze i nervy.
www.kovarikpr.cz
www.dorsvenabili.ai
www.linkedin.com/in/pkovarik


















