- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dobrý den,
mohl byste mi prosím poslat Vaše údaje (jméno, na které je účet veden a telefonní číslo) na email media@vodafone.cz Rádi Vám pomůžeme. Adéla Konopková, tiskové oddělení Vodafone
Uz jsem je k Vam 3x volal a pokazde oddeleni co ma na starosti pohledavky mi ani nezvedlo telefon po prepojeni pres operatora. Ted mam na ucte preplatek 1400 (castku co ze me vymaha zahadna B4B Inkasso) klidne Vam sve udaje poslu, ale uz 2 tydny nikdo nereaguje.
Nejrozumnějším a nejbezpečnějším způsobem používání (či spíš téměř nepoužívání) mobilu v tomhle státě je předplacenka s útratou do 200 Kč za půl roku. Mohu vřele doporučit, praktikuju to už bezmála 15 let (zpočátku dlouho u fialovýho a teď asi dva roky u modrýho operátora).
Chyby systému se stávají, bezpochyby to je ten případ, ale nevěřím že jich je tolik aby u nich nemohla být ještě před odesláním jakési pochybné společnosti nějaké logická kontrola. Tady evidentně neexistuje navíc se člověk u nich nedovolá žádného řešení ikdyž je aktivní sebevíc.
Je mi líto, ale mé zkušenosti jsou přesně opačné a na Vodafone si nemohu stěžovat. Tím ovšem neříkám, že někdo jiný nemůže mít špatné zkušenosti.
Nebude se to zde asi příliš líbit (a jak píšete - každý máme jiné zkušenosti a dodal bych, že mnohdy rozhoduje i štěstí či smůla), ale mám (z historických důvodů) všechny tři operátory, přičemž nejspokojenější jsem s T-Mobile a nejméně s Vodafone, O2 je tak uprostřed.
asi jsem dítě štěstěny, přešel jsem pod O2 přes Eurotel a nemám s nimi žádné problémy, ale znám lidi, kteří odputovali z O2 pod Vodafony a pak se pokorně vrátili pod O2
Naši operátoři si nemají mnoho co vyčítat, ale chování má Vodafone bezkonkurenčně nejhorší.