Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RK

semelik

9. 5. 2012 15:01
Za ten babybox Vás Banga zruší. Jako třídu!

0 0
možnosti
PP

echo.3.

4. 5. 2012 12:04
Na tom laně, to nejste vy, že ne?

I když Pavouku, v lezení nějakou praxi určitě máte.

 :o))

Ale k věci. Škoda, že jste nezmínil další, obrovský handicap živnostníků,

a to nárok na nemocenskou až po 20 dnech nemoci, což je diskriminace.

0 0
možnosti
L

lokutus

4. 5. 2012 11:05
To je správný přístup, samozřejmě

Je potřeba zlikvidovat živnostníky, nahnat je do nadnárodních koncernů, kterým pak odpustíme daně úplně. Tvrdě zdaníme jen ty zaměstnace (daň z příjmu, zdravotní a sociální daň, DPH, spotřební daň, poplatky za televizi a rádio, dálniční známky, poplatky za média, poplatky za vstupenky, poplatky za odpady, a další hromady poplatků či druhotných daní...).

Je totiž důležité zlikvidovat střední třídu, ovládnout lidi a dohodnout se s těmi nezávislými. Jak jinak byste ten socialismus chtěl budovat?

http://pavelkohout.blogspot.com/2005/11/pro-levice-kamard-s-miliardi-ni-stedn.html

0 0
možnosti
KASPTH

kladivo a srp, poroste ti hrb

3. 5. 2012 19:36
Kdybyste to nebyl vy, pane Pavouk

rekl bych, zasluzny clanek a sazel karmu. Takto jen konstatuji, ze mate z velke casti pravdu, ale na skutecnosti, ze se likviduji zivnostnici, ma podil i vase zkorumpovana strana ODS a nemene i lotri Kalouskova typu.

2 0
možnosti
MT

ToMiSoft

3. 5. 2012 15:09
Většinou souhlasím

Většinou s vámi pane Paulczynski souhlasím, ale dnes nikoliv. Souhlasím s tím, že OSVČ to nemá jednoduché. Nicméně - osobně bych kompletně srovnal podmínky zaměstnance a podnikatele. To znamená - nechť má zaměstnanec také právo si uplatnit náklady na zajištění či udržení zisku. Vždyť doprava do zaměstnání nebo do místa výkonu práce (v případě OSVČ) je přeci logicky uplatnitelná položka. Výdajové paušály v kombinaci s daňovými odpočty nechápu. Dále nechápu jak je možné, že rozdíl v důchodu OSVČ a důchodu zaměstnance je minimální ačkoliv odvody do systému jsou diametrálně odlišné. A to píšu jako zaměstnanec i OSVČ v jednom.

A teď si mě klidně ukamenujte.

0 0
možnosti
P

Pedropan

4. 5. 2012 10:40
Re: Většinou souhlasím

Máte v tom binec. Doprava do zaměstnání není pro OSVČ uznatelným daňovým nákladem... O tom, že zaměstnanec netvoří zisk (rozdíl mezi výnosy a daňově uznanými náklady) snad nelze diskutovat. Jestli tohle dokážete napsat jako OSVČ, tak potěš koště...

3 0
možnosti

oldiess

3. 5. 2012 14:19
Plně vytíženej zedník možná

jak je zmíněný na příkladech v diskusi, ovšem za předpokladu že neprší a nemrzne atd.  ale nedovedu si představit, že bych třeba dnes začínal jako tlumočník či překladatel, a měl bych vybalit pár tácků měsíčně za pojištění, aniž by mi někdo nejlíp dopředu zaplatil, pokud bych sehnal vůbec dost zakázek, což může trvat i měsíce - takže článek opravdu uhodil hřebíček na hlavičku, a v podstatě je to podobný, jako když se po roce 1948 zlikvidovali i ti nejměnší živnostníci, co ´vykořisťovali jen sami sebe, na rozdíl od Poláků, kde jsem měl na školním výletě v Zakopaném v roce 1965 oči ven z důlků jak to tam soukromý obchody barevně zdobili -  a ke všemu jsem si tam koupil fonokarty s Beatles a Rolling Stones a International Herald Tribune;-D

0 0
možnosti
JS

ikaika

3. 5. 2012 13:36
zabijeme zedníka !!!!!

Takže v loškém roce jsem měl na výpomoc pár OSVČ zedníků, pokud byli v hodinové sazbě účtovali si od 150-220kč za hodinu. Maximální fakturace v měsíci byla 250x 220......55.000Kč Kdyby to ten dobrý muž vydržel ve stejném tempu po celý rok vydělal by si 660 000 Kč za rok.

0 0
možnosti
PP

paulczynski

3. 5. 2012 13:41
Re: zabijeme zedníka !!!!!

Fakturoval to?

0 0
možnosti
JS

ikaika

3. 5. 2012 13:10
Pauk

Kdyby sis tam nestrkal Kříž, tak by to byl pěkný článek;-D - výjimečne s tebou dneska souhlasímR^

0 0
možnosti
KD

fifi16

3. 5. 2012 12:14
OSVČ po státu nic nechtějí?

Vezněme zedníka. Roční příjem  1 500.000,- Kč, které milostivě vykázal. 80% paušálu = 300.000,-Kč z toho 15%daň = 45 000,- , odpočet na poplatníka cca 25 000,- = 20 000,- Kč daň. Pokud má 2 děti 2x1100,-Kč x 12 = 26 400,-. Takže zedník se dvěma dětmi dostane 6 400,- od státu sociální dávku při příjmu 1,5 milionu korun. Opravdu stát odírá OSVČ?

0 0
možnosti
P9

pavel 99

3. 5. 2012 12:24
Re: OSVČ po státu nic nechtějí?

ten zedník nemá vůbec žádné náklady?8-o On trhá cihly na poli?:-/

0 0
možnosti
PP

paulczynski

3. 5. 2012 11:03
Z diskuze na Virually

Pokud by prošlo všechno, co je proti živnostníkům navrženo, tak se nejedná jenom o jejich likvidaci, spolu s nimi padne i ekonomika. Mrtvá koza se podojit nedá. Živím se řemeslem od roku 1992 a dnes je situace taková, že nejsme konkurenceschopní kvůli nákladům třeba v Rakousku, mluvím o truhlařině. Mám šest roků do penze a jsem rozhodnutý udělat to, co zmiňuje autor v článku, a za co bych se před pár lety styděl. Nechám se zaměstnat byť za 10000 když si k tomu připočtu minimum na soc. a zdr. pojištení, které neodvedu, je to jako bych měl bezmála 14000.

1 0
možnosti
PP

paulczynski

3. 5. 2012 11:04
pokračování příspěvku

Na černo si přivydělám 5 až15 tisíc a nebude mně nic chybět. A to jsem ještě zapomněl na stravenky, které zaměstnanci můžete dát, ale sobě si náklady na stravování zohlednit nemůžete. Hold, kdo nepracuje ať nejí, je to v nás hluboko. Na Venzel platz nepůjdu protože na to s..u a budu se starat jen a jen o sebe a to tak jak budu nejépe umět, konec, konců dělají to tak všichni. Stačí se podívat na naše představitele, kterým občas přistane na účtu 50 mega, což je částka, na kterou by člověk s průměrným platem musel pracovat 170 let. Nezávidím jim to ale taky jim nebudu dělat vola.

2 0
možnosti
  • Počet článků 1307
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3093x
Postřehy z politiky a života.