Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
erben3
.
Volají mi, šmejdi. často. A pokud už náhodou číslo volajícího nemám v mobilu na blacklistu, volající slečnu posílám slušně, ale razantně do .
Jo - a karma.
zcek
jsou to šmejdi
Vyčmuchají vás všude a nedají pokoj. Když jsem se přestěhovala a vdala a zas mi už postopadesáté volali a oslovovali mě za každou větou jménem za svobodna, tak jsem jim řekla, že jsem se vdala, a slečna na mě byla hnusná, jak to, že jsem jim to neoznámila a že mám ihned poslat kopii občanky. No to si za rámeček nedala, co jsem jí řekla. Už nevolali. Ale dostali mě, protože v nové práci mí dali firemní kreditku - Citibanky. Málem mě trefilo, když jsem to viděla. Za zřízení účtu a vydání karty firma zaplatila 2300. Až budu velká, budu mít banku a taky budu okrádat lidi. Furt je to asi jednoduché.
uz jsem tady taky
aktivní rezistence
Na volání s podobnými "výhodnými" nabídkami reaguji zásadně okamžitým rozloučením a ukončením hovoru. Držím se zásady, že cokoliv potřebuji - službu, zboží - najdu si sám či na doporučení důvěryhodných známých. Všechny "výhodné" nabídky nás jen připravují o čas a peníze, které bychom bez oněch otravných nabízečů nikdy nemuseli investovat.
Zuzana Hejná
každá firma, která mi něco nabízí,
má na paměti v první řadě SVOJE blaho. Tak je to se vším, nevím,proč zrovna banka by měla být výjimka. Rozum do hrsti a můžu z toho taky něco mít. Jednu citikartu mám, používám ji na malé platby na internetu i mimo a pro vybírání peněz v zahraničí, protože to je za 59,-, ne za 100,- + 1%, V minusu jsem vždycky (pokud vůbec) velice krátce a úroky z toho žádné.
hoky
na různé nabídky
Citibank a podobných mám jednoduché řešení. "já vím, že vaše nabídka je skvělá, ale víte, já jsem tupej idiot, kterej to nedokáže pochopit, tak si to u mně poznamenejte a už nevolejte"
ehqmaster
Proč Citibank
jako jedna z největšich světových bank rozdává karty jako housky na krámě? Protože se jim to vyplatí. A všimněte si, že posledních několik let se pytel roztrhl s nabídkami úvěrů, půjček, kreditek, mikroplatebních účtů, předem schválených úvěrových limitů atd - výčet by mohl pokračovat.
Co se týče toho, odkud má příslušné call centrum vaše data - tak vězte, že v naprosté většině případů vám nevolá Citibank, ale jí najaté komerční call centrum. Ti mnohem častěji než (podle mě vymyšlený způsob) náhodné vygenerování čísla, získávají data ze dvou zdrojů - telefonní seznamy (jakékoliv - nejenom "zlaté stránky") a samozřejmě od Vás samotných - téměř každá "spotřebitelská" soutěž, kde napíšete své telefonní číslo a další osobní údaje shromažďuje data pro takovýto cílený telemarketing. Až příště budete vyplňovat letáček slečně, která vám za lahev skotské nabídne druhou zdarma a nějaké ty marketingové cetky k tomu - hádejte kdo vám pak zavolá :-D
City Never Sleep :-D hezký slogan Citibanko :)
Radek0075
Když jsem začal podnikat, potřeboval jsem
půjčku. Všechny banky se na mě, "jako jeden muž", slušně řečeno vyprdly. Kvůli pár desítkám tisíc Kč chtěly záruky, jako kdybych hodlal kupovat Karlštejn i s bílou paní. Musel jsem si půjčit u příbuzných. Dneska, když už jsem (relativně) za vodou, se všichni předhánějí s tím, jak strašně výhodné úvěry mi můžou nabídnout. Nejsou schopní pochopit, že já ty jejich půjčky už nepotřebuju.
Wolf778
Chce to poctivě číst podmínky
Když jsem se nechal překecat na kreditku ING (půjčovat si nepotřebuji, ale líbil se mi 1% příspěvek na důchod), přečetl jsem si poctivě celé podmínky, které mi zaslali. Jednalo se asi o 26 stránek - dá se to stihnout za jeden večer místo čučení na televizi.
Z prostudování těch podmínek mi vyplynulo několik dotazů, které jsem položil lidem na infolince. Netřeba dodávat, že mi naprosto nebyli schopni odpovědět, posílali mě od čerta k ďáblu, až jsem se konečně po několika dnech dobral odpovědi od kohosi uvnitř banky, kdo o tom něco věděl.
Ukázalo se, že v podmínkách zmiňují mimo jiné službu, kterou budou spouštět až příští rok. Na letáky to pochopitelně nenatiskli a na infolince o tom nikdo nemá ani páru. IMHO kdokoli by si ty podmínky celé přečetl, musel by se nutně zajímat o totéž, co já. Z toho mi zkrátka vyplývá, že podmínky skoro nikdo nečte. Nu což, každého volba, byť u kreditky podle mě hodně odvážná :-)
IoannesM
...
O volání nic nevím. Na podzim jsem dělal brigádu v Brně, kdy jsem kartu Citi Bank vnucoval lidem v hypermarketech. Nechal jsem toho, protože jsem byl h.....
lovermann
Jsou to parchanti
MNĚ volali také. Když jsem jenom slyšel, že mi volají ze CitiBanku, moje první otázka byla, odkud mají moje číslo, na což pracovnice call-centra odpověděla, že bylo náhodně vygenerováno a byla ověřená jeho platnost. Řekl jsem OK a hned po tom jsem sdělil, že s CitiBank nechci mít nic společného, protože nemá u mě dobrou pověst. Myslím, že se chtěla zeptat, co přesně mně vadí, ale v dobu jsem dopověděl "Nashledanou" a zavěsil.
- Počet článků 10
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1432x
František Gellner