Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

RB

erben3

27. 8. 2008 18:00
.

Volají mi, šmejdi. často. A pokud už náhodou číslo volajícího nemám v mobilu na blacklistu, volající slečnu posílám slušně, ale razantně do (Y).

Jo - a karma.

0 0
možnosti

zcek

27. 8. 2008 17:23
jsou to šmejdi

Vyčmuchají vás všude a nedají pokoj. Když jsem se přestěhovala a vdala a zas mi už postopadesáté volali a oslovovali mě za každou větou jménem za svobodna, tak jsem jim řekla, že jsem se vdala, a slečna na mě byla hnusná, jak to, že jsem jim to neoznámila a že mám ihned poslat kopii občanky. No to si za rámeček nedala, co jsem jí řekla. Už nevolali. Ale dostali mě, protože v nové práci mí dali firemní kreditku - Citibanky. Málem mě trefilo, když jsem to viděla. Za zřízení účtu a vydání karty firma zaplatila 2300. Až budu velká, budu mít banku a taky budu okrádat lidi. Furt je to asi jednoduché.

0 0
možnosti
MM

uz jsem tady taky

27. 8. 2008 9:02
aktivní rezistence

Na volání s podobnými "výhodnými" nabídkami reaguji zásadně okamžitým rozloučením a ukončením hovoru. Držím se zásady, že cokoliv potřebuji - službu, zboží - najdu si sám či na doporučení důvěryhodných známých. Všechny "výhodné" nabídky nás jen připravují o čas a peníze, které bychom bez oněch otravných nabízečů nikdy nemuseli investovat.

0 0
možnosti
RB

erben3

27. 8. 2008 18:00
Re: aktivní rezistence

R^

0 0
možnosti
ZH

Zuzana Hejná

27. 8. 2008 8:03
každá firma, která mi něco nabízí,

má na paměti v první řadě SVOJE blaho. Tak je to se vším, nevím,proč zrovna banka by měla být výjimka. Rozum do hrsti  a můžu z toho taky něco mít. Jednu citikartu mám, používám ji na malé platby na internetu i mimo a pro vybírání peněz v zahraničí, protože to je za 59,-, ne za 100,- + 1%,  V minusu jsem vždycky  (pokud vůbec) velice krátce a úroky z toho žádné.

0 0
možnosti
H

hoky

27. 8. 2008 8:02
na různé nabídky

Citibank a podobných mám jednoduché řešení. "já vím, že vaše nabídka je skvělá, ale víte, já jsem tupej idiot, kterej to nedokáže pochopit, tak si to u mně poznamenejte a už nevolejte"

0 0
možnosti
RB

erben3

27. 8. 2008 18:01
Re: na různé nabídky

Hezkýýý ;-DR^ To budu občas používat taky.

0 0
možnosti
PB

ehqmaster

27. 8. 2008 7:32
Proč Citibank

jako jedna z největšich světových bank rozdává karty jako housky na krámě? Protože se jim to vyplatí. A všimněte si, že posledních několik let se pytel roztrhl s nabídkami úvěrů, půjček, kreditek, mikroplatebních účtů, předem schválených úvěrových limitů atd - výčet by mohl pokračovat.

Co se týče toho, odkud má příslušné call centrum vaše data - tak vězte, že v naprosté většině případů vám nevolá Citibank, ale jí najaté komerční call centrum. Ti mnohem častěji než (podle mě vymyšlený způsob) náhodné vygenerování čísla, získávají data ze dvou zdrojů - telefonní seznamy (jakékoliv - nejenom "zlaté stránky") a samozřejmě od Vás samotných - téměř každá "spotřebitelská" soutěž, kde napíšete své telefonní číslo a další osobní údaje shromažďuje data pro takovýto cílený telemarketing. Až příště budete vyplňovat letáček slečně, která vám za lahev skotské nabídne druhou zdarma a nějaké ty marketingové cetky k tomu - hádejte kdo vám pak zavolá :-D

City Never Sleep :-D hezký slogan Citibanko :)

0 0
možnosti
RK

Radek0075

26. 8. 2008 23:45
Když jsem začal podnikat, potřeboval jsem

půjčku. Všechny banky se na mě, "jako jeden muž", slušně řečeno vyprdly. Kvůli pár desítkám tisíc Kč chtěly záruky, jako kdybych hodlal kupovat Karlštejn i s bílou paní. Musel jsem si půjčit u příbuzných.    Dneska, když už jsem (relativně) za vodou, se všichni předhánějí s tím, jak strašně výhodné úvěry mi můžou nabídnout. Nejsou schopní pochopit, že já ty jejich půjčky už nepotřebuju.

0 0
možnosti
W

Wolf778

26. 8. 2008 22:34
Chce to poctivě číst podmínky

Když jsem se nechal překecat na kreditku ING (půjčovat si nepotřebuji, ale líbil se mi 1% příspěvek na důchod), přečetl jsem si poctivě celé podmínky, které mi zaslali. Jednalo se asi o 26 stránek - dá se to stihnout za jeden večer místo čučení na televizi.

 

Z prostudování těch podmínek mi vyplynulo několik dotazů, které jsem položil lidem na infolince. Netřeba dodávat, že mi naprosto nebyli schopni odpovědět, posílali mě od čerta k ďáblu, až jsem se konečně po několika dnech dobral odpovědi od kohosi uvnitř banky, kdo o tom něco věděl.

 

Ukázalo se, že v podmínkách zmiňují mimo jiné službu, kterou budou spouštět až příští rok. Na letáky to pochopitelně nenatiskli a na infolince o tom nikdo nemá ani páru. IMHO kdokoli by si ty podmínky celé přečetl, musel by se nutně zajímat o totéž, co já. Z toho mi zkrátka vyplývá, že podmínky skoro nikdo nečte. Nu což, každého volba, byť u kreditky podle mě hodně odvážná :-)

0 0
možnosti
JM

IoannesM

26. 8. 2008 22:33
...

O volání nic nevím. Na podzim jsem dělal brigádu v Brně, kdy jsem kartu Citi Bank vnucoval lidem v hypermarketech. Nechal jsem toho, protože jsem byl h.....  ;-(

0 0
možnosti
L

lovermann

26. 8. 2008 21:40
Jsou to parchanti

MNĚ volali také. Když jsem jenom slyšel, že mi volají ze CitiBanku, moje první otázka byla, odkud mají moje číslo, na což pracovnice call-centra odpověděla, že bylo náhodně vygenerováno a byla ověřená jeho platnost. Řekl jsem OK a hned po tom jsem sdělil, že s CitiBank nechci mít nic společného, protože nemá u mě dobrou pověst. Myslím, že se chtěla zeptat, co přesně mně vadí, ale v dobu jsem dopověděl "Nashledanou" a zavěsil.

0 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1432x
"Nutno je v životě účast mít / k některé přidat se straně / a svoje srdce nastavit / dobře mířené ráně."

František Gellner
Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.