- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Cim je to, ze ten clanek je stylove nevyvazeny. Jako kdyby jste ztratila trpelivost nekde po patem odstavci.. Zacinate s rozmyslem, volite slova, neopakujete se a je tam znat snaha o neotrelost a vtip, ale potom je to jen proste vypraveni sledu situaci, prospikovane "fakty a supry", takze jsem preskakoval radky, az jsem se zarazil o posledni tecku. skoda.
a hezky napsaný . Já co můžu, řeším s truhlářem, který to udělá mnohem líp a za rozumný peníze. KIKA je ztráta času, stejně jako Tesco v Edenu.
Do takového obchodu už bych nevkročil ani kdybych to samé u konkurence měl koupit 2x tak drahé a to samá se značkou výrobku co mě sklamat. To už mi do baráku nesmí i kdyby mi k tomu dávali zlatý prase.
Kupoval jsem tam kožený židle do kuchyně. Nahlásil jsem jim číslo telefonu, zaplatil, došel jsem si objednat dopravu a v den, kdy to měli přivézt jsem marně čekal. Když už měli zpoždění asi 3 hodiny, tak jsem to nevydržel a zavolal jsem přepravci. Ten mě seřval, že jsem jim dal špatné číslo (zaměstnanec kika zpřeházel při zapisování do systému číslice) a tudíž se mi nedovolali, takže si budu muset dopravu zaplatit podruhé. Nebudu tady opakovat, co jsem mu všechno do toho telefonu řekl, protože bych dostal od senzora banána. Kdo ten opakovaný závoz přepravci zaplatil, to fakt netuším, ale za 30 minut mi stály ty židle v kuchyni
kupovali jsme v KIKA nabytel Hulsta, naprosto perfektni obsluha, pan vse zaridil, objednal, zatelefenoval, pripravil a vydal. Nemuzeme si stezovat.
botník a věšáky do chodby od soukromýho malýho výrobce nábytku, jelo se tenkrát pro to 50km, obývák z moravy, ve stylu kika, sám si slož, ale drží přes deset roků, vydržel i troje malování a stěhování. teď se dělala jedna skřínka, naštěstí je už šikovný truhlář v okolí.
jinak po přečtení článku už chápu, proč je v letňanech na parkovišti víc místa sám se tam byl podívat 2x, sháněl jsem otočnou židli k pracovnímu stolu. buď hnusný, plastový nebo předražený
"všechnovímlíp" a všudejsembyla" háže ramínky bych usuzoval na lepší vkus. Kika fuj
no jo no, je to hnus, když dáma nemá vkus, k tomu křivý skus aj nohy křivé, z té se Kleo nepomine. S pozdravem, Šéfka Všehomíra Ó Nejvznešenější Všemirozumyobdařená
... chce někdo něco fakt kvalitního, chce za to dát fakt co nejméně peněz a tak si pro to zajde do fakt nejlevnějšího možného obchodu nota bene s tou nejhorší pověstí. To prostě dopadnout jinak ani nemůže. Navíc už s tím máte zkušenosti z dřívějška a stejně znovu podlehnete pokušení mít kvalitní věc za co nejmenší peníz a doufat,, že to vydrží celou věčnost. Je to bláhovost. Už tam prostě nechoďte a jděte někam, kde za přiměřenou cenu dostanete odpovídající kvalitu, ne?
To jsem se po dlouhé době nasmála. Článek je perfektně popsaný, co se týká /bohužel/ dnešních obchodních řetězců. Já osobně jsem nikdy žádný problém neměla a doufám, že ani mít nebudu. Teda popravdě, budu se takovým to diskontům z daleka vyhýbat s vědomím, co mě tam čeká.
Jinak více takových veselých článků v této neveselé době
Jen moc nechvalte ty KIKY v Rakousku (platí pro dikutující). Kupoval jsem u nich nábytek a protože byl popraskaný, tak jsem ho reklamoval.
Doba dodání 3 týdny + 3 týdny zpoždění + 4 týdny výměna reklamované části = 2,5 měsíce. To bych si ten nábytek snad udělal dřív sám.
Prodavač pak na konci prohlásl češtinou 19. století že "to jsou ty problémy co máme v KIKA"
Mimojiné: prodavačky zvl. 2 starý rakety co prodávali židle jsou-byly příjemný taky jako vosina v pr_eli. Proto neměli na celém patře zakázníka, jinak je tam okolo normálně plno.
Tj. je to o firemní kultuře KIKA!!!