- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ten pan porusil pravidla, se kterymi souhlasil.
Lístek z Liberce do německého Zittau byl mezinárodní a patřičně dražší, tak jsme si koupili vnitrostátní lístek do Varnsdorfu a vystoupili na půli cesty. A byl řev. P.P.
měl nedostatek fantazie, nebo je to rovnou hlupák. Kdyby se bránil tvrzením, že je musulman a potřeboval vystoupit, aby se mohl pomodlit, nic by neplatil.
Tezko. Pisete trochu nejapnosti.
Duvod vystoupeni neni relevantni. No, a pomodlit se nejaky musulman muze kdekoliv.
A jak přijdou na to, že cestující vystoupil dřív? To tam mají na nádražích turnikety, kde kontrolujou vystupující, esli náhodou nepřijeli bez jízdenky nebo nevystoupili jinde než měli???
v británii ukazujete lístek při výstupu....aspoň, když jsem tam byl, tak tomu tak bylo.
kostrbatou logikou bychom mohli dojít k tomu, že pekař Vám prodá 1 rohlík za 1 Kč a zabalí ho do pytlíku. Pokud si jich vezmete 10, tak je jednotlivě zabalí do pytlíku a prodá Vám je za 5 Kč, ovšem s výhradou na pytlíku, že je musíte sežrat sám a celé bez zbytku. Jestli Vás uvidí vyhazovat nedojedený rohlík, pak Vám napastí pokutu 15 Kč. I zde se prodejce snaží neakceptovat, že po prodeji rohlíku má prostě malou šanci ovlinit, co s rohlíkem bude.
Ty dráhy by nakonec mohly účtovat pokutu i při úplném nenastoupení jízdy, aby byl pitomostem vrchol.
Celá logika spočívá v tom, že v bodě C někdo (obec, country apod.) dotuje spoje z a do daného místa z důvodů udržení dopravní obslužnosti, jinak by přišli o daňové beránky-otřes-se. Zároveň ale nechtějí doplácet jízdné lidem z bodu B nebo D. Proto se s železnicí dohodly na tomto úchylném systému slev, který se pak železnice snaží na své náklady kontrolovat.
Cena liniové dopravy se většinou kalkuluje per kilometr resp. míle a násobí se koeficientem nebo se připočítává fixní příplatek za převravní kategorii/třídu (rychlík, courák, I. třída, II. třída apod.). A to právě proto, že provoz soupravy na 1km tratě je v podstatě fixní. Jakékoliv nesmyslné slevy typu A-C ano, A-B ne jsou většinou způsobeny zásahem státní nebo samosprávní moci (potřebují udržet nějakou dopravní obslužnost v místě C, jinak se jim tam lidi odstěhujou).
Jsem rád, že jste se resuscitoval a opět píšete. Díky