- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hned na úvod podotýkám, že se jedna o Českou spořitelnu. Byl jsem její dlouholetý a spokojený klient (cca. 15 roků od studentských let), 5 různých finančních služeb (2 účty, hypotéka, pnezijko, pojištění atd...). Nikdy jsem po nich nic nechtěl. Řekl bych, že podle tabulek docela bonitní klient. Přišel jsem před koncí fixace hypotéky, že chci urychlit splácení, protože se mi zvedl příjem a že chych rád zkrátil dobu splácení. Paní na pobočce mě překvapila tím, že se to musí schválit nahoře (v Praze). OK, poslali jsme žádost a k ní (pro jistotu) roční výpis z jiné banky o doplňkových příjmech. Samořejmě mě to zamítli a důvod ani nesdělili. K tomu mi na další fixační období napařili o 1/2 % vyšší úrokovou sazbu... Novým klientům tehdá dávali úrok o 1.4% nižší. Zkrátím to - nasrali mě fest. Co šlo, tak jsem u nich zrušil a převedl jinam. Teď vyběhávám v předstihu refinancování a těším se na ty ksichy ze spořitelny, kterým dám navždy sbohem!
Banka neni charita. CS vydelava na lidech co jsou lini pro sebe neco udelat a neodejdou k jine bance. Takze tvuj odchod vezmou s klidem, zadne zdesene ksichty. Za tech 15 let jsi je preplatil vic nez asi cekali.
Nic si z toho nedělejte... Ani z těch komentářů některých diskutérů. Jinak řečeno, podobný problém jsem řešil také a dopadl úplně stejně. Nakonec z toho byla fixace na rok a druhý pokus . V mém případě samozřejmě taky nic nebylo problém, byly mi přislíbeny podklady s novými podmínkami, vše s úsměvem. Obálka mi přišla "deset" dnů před koncem fixace. Leč žádost o změnu, příp. vypovězení hypotéky je nutno podat nejpozději 14-dnů před koncem fixace. Jednal jsem s bankéři střídavě zhruba dva měsíce, pochopitelně toto mi nikdo neřekl...
Nevadí, dnes už jsem jinde a vcelku spokojen...
predevsim si to chce precist smlouvu pripadne sazebnik poplatku a tam se clovek dozvi ze napr "zmena smluvni dokumentace z podnetu klienta - 2000,-"
je to rychlejsi nez psat ubreceny clanky na net
autor není ubrečený a ten poplatek jen spustil sled událostí, které vedly k poznání, že nám banka celou dobu, kdy jsme měli šanci přejít jinam věšela bulíky na nos, nejspíš jste nepochopil o čem ten článek vůbec je, na to možná přijdete až jednou někdo podobným způsobem napálí Vás
Pokud jste z Prahy (či okolí), napište mail na jana.syrovatkova [zavináč] centrum.cz, čas šibeniční, ale možná by se ještě dalo stihnout utéci jinam případně něco s tím udělat.
děkuji za nabídku, bohužel nejsme tak blízko a obávám se, že kdybych se pokusila ted rychle ještě zachraňovat situaci, banka protáhne předpis k úhradě tak aby už bylo alespoň den po řádné lhůtě splacení, za blbost se holt platí a nemám věřit všemu co mi kdo řekne, zafixuji to jen na rok a příští rok už na žádnou spešl nabídku od naší banky čekat nebudu, v klidu si uzavřu účet jinde, převedu postupně všechny trvalé příkazy a až se otevře fixace...odejdu, to mi připadá teď jako nejrozumnější řešení :)))
Dovoleno je všechno, i rány pod pás.
Vám zase nic nebrání seznámit čtenáře, která že to konkrétní banka se chová ke svým klientům tak zavrženíhodně (i když ono to asi sení na všechny).
Když chcete vyjednávat pro VÁS lepší podmínky, příště jděte do banky s konkrétními čísly a nabídkami od konkurence a nebojte se je dotlačit do kouta. On poplatek by banka nakonec i prominula, protože je pro ni lepší mít vás za klienta než vás ztratit.
ano ty jsem měla, vše probíhalo naprosto v pořádku, měli jsme už jen podepsat tu, pro nás, nejvýhodnější nabídku ve své bance a najednou je vše přislíbené jinak ... to je to, co mi na tom připadá jako největší problém. Moje ponaučení je jediné, každou fixaci přejít k jiné bance.....nejspíš
ja znam toto z druhe strany a ten popis co by jsme klientovi rekli na dany pozadavek by klidne sedel i na nasi banku (nebudu konkretizovat). proc poplatek? protoze chci vydelat. hypoteka neni zadny supervynosny produkt a ja musim dorucit akcionarovi zisk. prodlouzeni doby splatnosti je pro me signal ze klient ma problem se splacenim a je tam zvysene riziko nesplaceni. tuto predpokladanou ztratu si musim osetrit vyssi cenou, v tomto pripade "jen" poplatkem. dalsi vec prodlouzeni doby spatnosti znamena v podstate zcela cely novy schvalovaci proces kteremu se musi venovat schvalovatel s ne malym platem, nekolik lidi co udelaji smlouvy a jinou administrativu kteri taky maji plat. a v neposlednim rade bohuzel v na ceskem trhu moc neexistuje reakce klientu na zmenu sazeb a poplatku, takze optimalni tam je ten poplatek spis dat jako nedat.
1. Schvalovatel hypotéky je více méně administrativní činnost a plat je tam nižší než na obchodních pozicích. Obyčejný schvalovatel má v Praze tak republikový průměr.
2. Prodloužení splatnosti hypotéky je pro banku zlatý důl, vybírat za to poplatek je nemorální.
Také mám se spořkou svoje zkušenosti.
http://lokutus.cz/895144-ceska-sporitelna-zachran-se-kdo-muzes.php
je to o ničem.
já myslím, že spíš jde o "náplň" než o obal, ostatně spousta lidí má negativní zkušenosti z bank po celé zemi, mým záměrem nebylo poškodit banku, spíš varovat ostatní, nicméně pokud to musíte vědět jedná o Českou spořitelnu pobočku v Havlíčkově Brodě