Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
D

Diskobolos

16. 1. 2012 11:16
Moje zkušenost?! Naprosto stejná!

Hned na úvod podotýkám, že se jedna o Českou spořitelnu. Byl jsem její dlouholetý a spokojený klient (cca. 15 roků od studentských let), 5 různých finančních služeb (2 účty, hypotéka, pnezijko, pojištění atd...). Nikdy jsem po nich nic nechtěl. Řekl bych, že podle tabulek docela bonitní klient. Přišel jsem před koncí fixace hypotéky, že chci urychlit splácení, protože se mi zvedl příjem a že chych rád zkrátil dobu splácení. Paní na pobočce mě překvapila tím, že se to musí schválit nahoře (v Praze). OK, poslali jsme žádost a k ní (pro jistotu) roční výpis z jiné banky o doplňkových příjmech. Samořejmě mě to zamítli a důvod ani nesdělili. K tomu mi na další fixační období napařili o 1/2 % vyšší úrokovou sazbu... Novým klientům tehdá dávali úrok o 1.4% nižší. Zkrátím to - nasrali mě fest. Co šlo, tak jsem u nich zrušil a převedl jinam. Teď vyběhávám v předstihu refinancování a těším se na ty ksichy ze spořitelny, kterým dám navždy sbohem!

0 0
možnosti
MS

sunka007

16. 1. 2012 11:27
Re: Moje zkušenost?! Naprosto stejná!

Banka neni charita. CS vydelava na lidech co jsou lini pro sebe neco udelat a neodejdou k jine bance. Takze tvuj odchod vezmou s klidem, zadne zdesene ksichty. Za tech 15 let jsi je preplatil vic nez asi cekali.

0 0
možnosti
RH

R. Hrabovský

16. 1. 2012 10:01
Karma...

Nic si z toho nedělejte... Ani z těch komentářů některých diskutérů. Jinak řečeno, podobný problém jsem řešil také a dopadl úplně stejně. Nakonec z toho byla fixace na rok a druhý pokus ;-). V mém případě samozřejmě taky nic nebylo problém, byly mi přislíbeny podklady s novými podmínkami, vše s úsměvem. Obálka mi přišla "deset" dnů před koncem fixace. Leč žádost o změnu, příp. vypovězení hypotéky je nutno podat nejpozději 14-dnů před koncem fixace. Jednal jsem s bankéři střídavě zhruba dva měsíce, pochopitelně toto mi nikdo neřekl... ?!?

Nevadí, dnes už jsem jinde a vcelku spokojen...

0 0
možnosti
IP

deviv

16. 1. 2012 10:11
Re: Karma...

děkuji za povzbuzení....to samé chci udělat také :-)

0 0
možnosti
P

petr.hrudka

15. 1. 2012 16:22
opet blud

predevsim si to chce precist smlouvu pripadne sazebnik poplatku a tam se clovek dozvi ze napr "zmena smluvni dokumentace z podnetu klienta - 2000,-"

je to rychlejsi nez psat ubreceny clanky na net

0 0
možnosti
IP

deviv

15. 1. 2012 16:26
Re: opet blud

autor není ubrečený a ten poplatek jen spustil sled událostí, které vedly k poznání, že nám banka celou dobu, kdy jsme měli šanci přejít jinam věšela bulíky na nos, nejspíš jste nepochopil o čem ten článek vůbec je, na to možná přijdete až jednou někdo podobným způsobem napálí Vás ;-)

3 0
možnosti
JM

Jana11

15. 1. 2012 15:30
Pro autora blogu

Pokud jste z Prahy (či okolí), napište mail na jana.syrovatkova [zavináč] centrum.cz, čas šibeniční, ale možná by se ještě dalo stihnout utéci jinam případně něco s tím udělat.

0 0
možnosti
IP

deviv

15. 1. 2012 16:24
Re: Pro autora blogu

děkuji za nabídku, bohužel nejsme tak blízko a obávám se, že kdybych se pokusila ted rychle ještě zachraňovat situaci, banka protáhne předpis k úhradě tak aby už bylo alespoň den po řádné lhůtě splacení, za blbost se holt platí a nemám věřit všemu co mi kdo řekne, zafixuji to jen na rok a příští rok už na žádnou spešl nabídku od naší banky čekat nebudu, v klidu si uzavřu účet jinde, převedu postupně všechny trvalé příkazy a až se otevře fixace...odejdu, to mi připadá teď jako nejrozumnější řešení :)))

0 0
možnosti
PM

KOLDAK

15. 1. 2012 14:26
Jde o zisk, ne o čest

Dovoleno je všechno, i rány pod pás.

Vám zase nic nebrání seznámit čtenáře, která že to konkrétní banka se chová ke svým klientům tak zavrženíhodně (i když ono to asi sení na všechny).

0 0
možnosti
B

boooom

15. 1. 2012 13:26
Když chcete vyjednávat

Když chcete vyjednávat pro VÁS lepší podmínky, příště jděte do banky s konkrétními čísly a nabídkami od konkurence a nebojte se je dotlačit do kouta. On poplatek by banka nakonec i prominula, protože je pro ni lepší mít vás za klienta než vás ztratit.

0 0
možnosti
IP

deviv

15. 1. 2012 13:33
Re: Když chcete vyjednávat

ano ty jsem měla, vše probíhalo naprosto v pořádku, měli jsme už jen podepsat tu, pro nás, nejvýhodnější nabídku ve své bance a najednou je vše přislíbené jinak ... to je to, co mi na tom připadá jako největší problém. Moje ponaučení je jediné, každou fixaci přejít k jiné bance.....nejspíš :-/

0 0
možnosti
RM

phaneuf

15. 1. 2012 12:33
..........

ja znam toto z druhe strany a ten popis co by jsme klientovi rekli na dany pozadavek by klidne sedel i na nasi banku (nebudu konkretizovat). proc poplatek? protoze chci vydelat. hypoteka neni zadny supervynosny produkt a ja musim dorucit akcionarovi zisk. prodlouzeni doby splatnosti je pro me signal ze klient ma problem se splacenim a je tam zvysene riziko nesplaceni. tuto predpokladanou ztratu si musim osetrit vyssi cenou, v tomto pripade "jen" poplatkem. dalsi vec prodlouzeni doby spatnosti znamena v podstate zcela cely novy schvalovaci proces kteremu se musi venovat schvalovatel s ne malym platem, nekolik lidi co udelaji smlouvy a jinou administrativu kteri taky maji plat. a v neposlednim rade bohuzel v na ceskem trhu moc neexistuje reakce klientu na zmenu sazeb a poplatku, takze optimalni tam je ten poplatek spis dat jako nedat.

0 0
možnosti
NK

Národněfrontní kolaborant

15. 1. 2012 12:40
Re: ..........

1. Schvalovatel hypotéky je více méně administrativní činnost a plat je tam nižší než na obchodních pozicích. Obyčejný schvalovatel má v Praze tak republikový průměr.

2. Prodloužení splatnosti hypotéky je pro banku zlatý důl, vybírat za to poplatek je nemorální.

0 0
možnosti
L

lokutus

15. 1. 2012 12:13
Zásadní informace je ta ČS v komentářích

Také mám se spořkou svoje zkušenosti.

http://lokutus.cz/895144-ceska-sporitelna-zachran-se-kdo-muzes.php

0 0
možnosti
NK

Národněfrontní kolaborant

15. 1. 2012 11:53
Dokud tam není název banky a lokace pobočky,

je to o ničem. Rv

0 0
možnosti
IP

deviv

15. 1. 2012 12:03
Re: Dokud tam není název banky a lokace pobočky,

já myslím, že spíš jde o "náplň" než o obal, ostatně spousta lidí má negativní zkušenosti z bank po celé zemi, mým záměrem nebylo poškodit banku, spíš varovat ostatní, nicméně pokud to musíte vědět jedná o Českou spořitelnu pobočku v Havlíčkově Brodě ;-)

0 0
možnosti