Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JC

Jarcho

8. 6. 2010 12:02
Vůbec jste je nepochopil.

Jim nejde o ochranu přírody.

Jim jde o to, aby žádné dálnice nebyly. Aby pokud možno nebyly ani žádné silnice. Aby lidé vůbec neměli auta a neužívali automobilovou dopravu a přepravu. Jim jde o to, aby lidé vůbec neprovozovali žádnou dopravu a přepravu.

Také jim jde o to, aby lidé neměli žádnou elektřinu. Proto jsou proti elektrárnám tepelným, jaderným, vodním a teď už i proti solárním a větrným. Prostě jsou proti elektřině, té krvi civilisace.

A samozřejmě jsou i proti zemědělství. Proti hnojení, proti šlechtění plodin a dobytka, proti racionálním velkochovům dobytka, proti dovozu potravin, proti prodeji potravin ve velkých obchodech, prostě vůbec proti potravinám.

Oni jsou totiž proti lidem. Jejich cílem je zničit lidstvo: nechat vymřít nebo přímo vybít většinu populace a totálně zničit lidskou civilizaci.

0 0
možnosti
A

Amoniak

14. 7. 2010 13:34
Re: Vůbec jste je nepochopil.

Křivdíte té pakáži. Jsou dva druhy. Jedni jak je popisujete - ti by nás rádi viděli v hliněných chýších a na poli s motykou.

Druzí pak jsou úplně normální pragmatičtí vyděrači kteří jenom chtějí dostat zaplaceno. Jejich speciální odrůdou pak jsou kverulanti - ti se liší tím že nikdy nebudete mít dost na zaplacení.

0 0
možnosti
JN

mahdi

8. 6. 2010 11:11
Dotaz

Stejně by mě zajímalo, proč musí vést dálnice řídce osídlenou a kopcovitou krajinou CHKO. Těch tunelů a mostů, co se draze staví. Proč nemůže ta dálnice respektovat "přirozenou" trasu do Saska přes Slaný, Louny a Most. Po rovině a hustě osídlenou krajinou. Navíc by se ušetřila/využila jedna rychlostní silnice (R7). Do Karlových Varů by pak stačila někde u Loun odbočka. Takhle, díky "geniálnímu" nápadu vést tu dálnici kudy vede a povede, vzniká další problematický úsek dálnice ala Humpolec na D1, kde počasí a turecké kamiony budou způsobovat pravidelné dopravní kalamity.

0 0
možnosti
S

Sup01

8. 6. 2010 13:53
Re: Dotaz

a co napojení Ústí nad Labem na dálniční síť ??

0 0
možnosti
TK

dineder

8. 6. 2010 10:42
par drobnosti

Tak 1) - predvolebni kampan jste trosku zaspal.

Za 2) k Vami zminovanym problemum, prutahum a zdrazeni stavby by nedochazelo, kdyby statni urednici (ke kterym se sam radite), placeni z mych dani, byli schopni  dat dohromady vsechny listiny, zadosti a povoleni tak, aby byla v poradku. Nekompetentnost a zkorumpovanost vetsiny uredniku obecne a stavebnich odboru zvlaste jiz delsi dobu presahuje vsechny meze. Lidi postizenych nadmernou dopravou v prilehlych obcich je mi lito - sam patrim mezi lidi, kterym by dostavba D8 pomohla. Ale jak sam spravne podotykate, nyni uz to neni o ekologii, ale o kontrole a trestani statni zvule a naproste a donebevolajici neschopnosti uredniku. Totez v blede modrem viz dostavba D11, kde se uz pomalu jde kvuli penezum za vyhodne predem skoupene pozemky hradeckymi zastupiteli pomalu pres mrtvoly.

0 0
možnosti
S

Sup01

8. 6. 2010 11:03
Re: par drobnosti

není to o ekologii, ale o terorizmu - kvůli ideologii (a o nic jiného nejde) umírají nevinní lidé. pokud si chcete počíst o přístupu těchto Ekologistů - viz.: http://www.rsd.cz/doc/Stavime-pro-vas/Dalnice-aktualne/aktualni-vystavba-dalnice-d8

prostě se rozhodli, že prosadí variantu, odmítnutou (mimijiné z ekologických důvodů) a byužijí k tomu každé skuliny v našich zákonech. není to o neschopnosti úředníků, ale o neschopnosti našich poslanců, kteří nedokáží stvořit funkční zákon.!!

0 0
možnosti
PN

pifl

8. 6. 2010 10:31
Myslím si,

že argumenty tzv.ekologů jdou už do extrémů.Z ekologie se pomalu stává slušný byznis a pro některé exhibionismus.:-):-)

0 0
možnosti
V

vsamotar

8. 6. 2010 10:31
Aktivisti si tak nějak neuvědomují...

...že životní prostředí potřebují i lidé. A zástupy kamionů na dvorku ho moc nevylepšují. :-/

0 0
možnosti

lost

8. 6. 2010 10:08
čím více se bude asfaltovat a betonovat

tím afektovanějši bude ochrana přírody . protože pro betonáře jsou tahy žab banalitou .

0 0
možnosti
  • Počet článků 34
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1332x
Miroslav Ouzký se narodil 18.8 1958 v Chlumci nad Cidlinou. Vystudoval lékařskou fakultu UK, do roku 1994 působil jako lékař v Kadani. V roce 1991 se stal členem ODS, politickou kariéru začal jako člen Městského zastupitelstva Kadaň, v roce 1998 byl zvolen poslancem za ODS. Aktuálně působí v Evropském parlamentu, kde je členem a koordinátorem Výboru pro životní prostředí, veřejné zdraví a bezpečnost potravin (ENVI), místopředsedou Delegace ve Smíšeném parlamentním shromáždění AKT-EU, náhradním členem Výboru pro zahraniční věci (AFET) a členem grémia ODS.

Seznam rubrik