- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
IZIP už je asi vytunelovaný a tak se Ouzký pouští do jaderné energetiky .
Jaderná elektrárna se snad vytunelovat nedá, přesto doporučuji jejich majitelům, aby i u jaderných elektráren zvýšily ostrahu.
ale perfektni ukazkou lobbistickeho juda. Zakaz zarovek, zvany "lex Phillips" byl prolobbovan Phillipsem s vyuzitim argumentace zelenych, kteri se "zelene" argumentaci vzeprit nemohli, impuls a dirigenti prisli od velkoprumyslu.
Elektromobilitu analyzoval Dr Paul MacCready a mj dosel ke kvalifikovanemu zaveru, ze JE je pro elektromobilitu nevyhodna.
Autor clanku se snazi vybudovat argumentaci ve prospech JE, podobnou strategii Phillpse v pripade "sporivek".
Doprava nakldu a hromadna doprava osob elektromobilitou zatim technicky nefunguje ani na papire Provozni zkusenosti, ziskane pri hromadnem pouzivani akumulatory pohanenych nakladnich aut na pocatku 20 stoleti jsou z velke casti i dnes, s jinymy technologiemi, velmi relevantni a odstrasujici.
Politici zatim v dejinach lidstva nevytvorili zadny fungujici system, ale dariva se jim zborit jiz fungujici. Proc by to s elektromobilitou melo byt jinak? Zvlaste, pokud je lobbing pro velkoprumysl neprehlednutelny.
To je ale pitomost. Elektromobily pochopitelně nemusí vyrábět pouze tradiční automobilky. Také je poměrně dost firem které se vývojem a hlavně výrobou elektromobilů zabývají, aniž by kdy vyrobily jediné auto se spalovacím motorem. Jenže všichni narazili na stejnej problém. Malý dojezd a hlavně drahé akumulátory. A to drahé z podstatymateriálu, nikoliv proto že jde o novinku, nebo o malé série.
... je sabotaz samotnych automobilek. Auto dela autem spalovaci motor do jehoz vyvoje automobilky nasypaly za desetileti biliony. S prichodem elektromobilu by se z automobilek stala montovna plechu plus baterie.
Zajimavy dokumentik s nazvem Kdo zabil elektromobil :
http://dokumentarni.tv/veda-a-technika/kdo-zabil-elektromobil-who-killed-electric-car
a navíc ekologická katastrofa...
Jaky jiny typ elektromobilu existuje?
Přimkneme se k prsu matičky brusele a vymyslíme elektromobil. A já kdysi volil ODS.
bude lepší, když nebudete kecat do věcí, o kterých nemáte ani ponětí... Problematika elektromobilů není jen o pohonu, ale i celé řady s tím souvisejících problémů. Nejenom schopnost a rychlost nabíjení (obdoba tankování automobilů), ale i třeba momentálně v zimě aktuální problém udržení oken "průhledných", tedy využití odpadního tepla spalovacího motoru a další. Rád s Vámi o tom podiskutuji... Je toho samozřejmě daleko více... třeba účinnost nabíjecího cyklu baterie, která ve skutečnosti dělá z elektromobilu ve srovnáním s běžným automobilem vážný ekologický "prů...ser"
Kdyby Unie v tomto nepodnikala NAPROSTO NIC. Tedy nevyvíjela naprosto žádnou činnost, nezaměstnávala kvůli tomu jediného člověka.
v oblasti uchovávání elektřiny, bude to pořád pofiderní uměle přiživovaná záležitost. Drahé a těžké baterie, surovinově náročné. To je kardinální problém elektromobilů.
K technologickemu skoku doslo, s lithiovymi bateriemi a jejich vyvoj neni u konce. Porad ale nejsou kompetitivni se spalovacimi motory.
" snahu města New York, které razantním krokem mění tradiční žluté taxíky za elektrovozy.".. Když vezmu v úvahu současný rozdíl v ceně elektrovozu a běžného vozu s klasickým pohonem (tipnu si tak 4:1), tak taková celková výměna asi nebude levná. Takže, zda to skutečně ze svého platí město New York (v době kdy i v USA zuří dluhová krize a současné ekologické problémy nejsou ty z těch nejpalčivějších)...A kdyby to snad pouze přikázalo soukromým provozovatelům těch taxíků, asi by to bylo přímo likvidační.
Pokud vím, tak jde o pilotní projekt.... Ale celé je to na prd. Moc malý dojezd, absence rychlonabíjení...... navíc v NYC je v autech puštěná buď klimatizace, nebo topením takže nepředpokládám že by se to (v současné době) mohlo uchytit.