Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

L66u70d69m52i18l30a 82S40v75o24z78i80l37o35v20á
Ano, nic jiného se k tomu nedá dodat. Máte naprostou pravdu, takže doufám, že jste připraven, až na vás začnou plivat. To je něco jako národní sport.
R83i72c23h53a67r95d 65N79o29v82a60k
berte i takto, buh prisel do evropy s olivovou ratolesti, byl vedeckymi atheisty vyhnan, jeho verni povrazdeni, jeho chramy zboreny, takze prichazi, protentokrat s trestajicim mecem islamu. boha proste neznicite.
svym zpusobem je dobre, kdyz muslimove prichazeji do atheisticke evropy, koran obsahuje na ne recept.

J44a43r11a 76R13a81n53k
Zvlaste k posledni vete, bojime se vsichni a vsude, ale nekde si musime zachovat lidskost a jedno, jake viry. Mam pratele, kteri museli kdysi prchnout z Iranu, protoze byli pronasledovani, jsou Bahaii, znam i mormony, kteri jsou naprosto normalni, co delaji doma mne nezajima.
M36a20r10t89i50n 68K57a78v10k74a
Jenom pro Polického. Křesťanská láska je láska tří L.
Láska jako Agapé. Lásky jako caritas a Láska jako eros.
Agapé je Láska pocházející od Boha. Láska všeobjímající , žárlivá a trestající. Láska člověka k druhému člověku je jen odrazem Agapé. Caritas, je Láska pomáhající, Láska milosrdná, Láska chápající. A pak je zde Eros. Láska sexuální. Ve vztahu manželském mluvíme o spojení všech těchto L. Ve vztahu k ostatním lidem, mluvíme o Agapé a Caritas. Nemůže být ovšem Caritas bez Agapé. Jak taková láska vypadá v praxi ukazuje například život Dona Bosca, který pomáhal sirotkům a chudým dětem. Jeho pomoc nespočívala jen v tom , že jim dal přístřeší, nakrmil je, dal jim práci, ale hlavně v tom, že jim ukázal Boha (Agapé) . Stejně tak otec Damián, který položil za svou činnost život na ostrově Malokai. Stejně tak Filipo Neri. Za všemi těmito zůstala nejen pomoc bližnímu, ale také mnoho svatých a silné církevní společenství.
A také nelze zapomenout na jezuitské redukce na jejichž místě vznikla dnešní Paraguay. To je ta křesťanská láska a milosrdenství.
Když se oháníš občas Kristem, tak si uvědom, že mnozí žádali Krista o pomoc, ale jen málu se pomoci dostalo a vždy to bylo podmíněno jejich vírou. Ať už se jednalo o samařskou ženu, římského setníka, ale například i ve Skutcích je psáno, když apoštol Petr a Jan byli na nádvoří chrámu a tam byl mrzák který nemohl chodit, tak Petr se rozhodl mu pomoci, když viděl, že se na ně dívá a očekává pomoc a řekl: "Zlata ani stříbra nemám, ale co mám , to ti dám. Ve Jménu Ježíše Krista Nazaretského choď"
Tento příběh má dva aspekty. Křesťan může pomoci jen tím co má a jeho pomoc by zároveň měla vést k víře obdarovaného. Tedy měla by obdarovanému ukázat cestu spásy. Naše pomoc by totiž vždy měla být ve jménu Krista. Materiální pomoc by měla být součástí pomoci duchovní. Protože jak již upozorňovali církevní Otcové "Co je platné, když někomu zachráníš život, když ztratí duši?"
Já vím, že pro tebe tohle bude nepochopitelné.
M63a47r93t49i37n 39K31a33v31k37a
Ale je to to samé, jako dnes jsou hlasy po tom, aby ti co přichází do Evropy přijali naše hodnoty.

R15a82d22e44k 78P62o76l25i17c80k87ý
1/ Do Evropy jde jen zlomek uprchlíků-není to tak, že jich většina chce k nám.
2/ Za situaci v regionu odkud k nám lidé prchají může do značné většiny "křesťanská" Evropa (kolonie, studená válka, vměšování se). Právě křesťanská Evropa byl v minulosti tou nejagresivnější skupinou na světě-většinu světa silou dobyla a při tom vyvraždila stovk milionů lidí.
3/ Většina lidí se dala do pohybu kvůli válce či persekuci nebo ekonomickým důvodům. Jen zcela mizivé procento migruje kvůli víře. Migrační vlna nemá nic společného s vírou či nevírou lidí v Evropě.
Jednou ze základních vlastností křesťana je milosrdenství a láska k bližnímu-to vám nějak zcela z článku vypadlo
M17a94r39t14i88n 94K96a20v80k37a
Láska k bližnímu nemůže být větší než láska k sobě a své rodině. Kristus řekl miluj svého bližního jako sám sebe. Neřekl miluj svého bližního více než sebe. A křesťané podle Evangelia mají pomáhat především bratřím ve víře, kteří jsou v nesnázích.
Takže tady zase nežvatlej o lásce k bližnímu, když sám jí nemáš a o milosrdenství,které vůči invalidům neznáš.

P68e82t18r 65Z62á70v66l17a14d79s53k81ý
Já se, úplně mimo kontext, zeptám: a co jsou to vlastně lidská práva? Kdo to určil, kdo mu dal mandát toto jednotlivé právo zakotvit a jiné naopak odmítnout? Nejde o zcela umělý konstrukt? Možná právě v tom můžeme hledat příčinu vlivu socialistů.

J53i47r52k97a 64O21u86l91i42c70k29ý
Lidská práva jsou ta, která jsou přirozená. Člověk je přirozeně svobodným tvorem.

M86i55r51o63s44l47a43v 33M22a49c10e46k
Korporátní ekonomický systém si s tím poradí. Za peníze z EU a evropské dotace bude možné přestavovat kostely na mešity. To nakopne ekonomiku, sníží cenu pracovní síly a nastolí nový blahobyt.

J98i13r77k25a 90O19u17l13i11c43k35ý
Ten pokus o zvedení blahobytu přestavováním kostelů na něco jiného tu už jednou byl, když soudruzi začali kostely využívat jako sklady všeho možného či dokonce jako vepříny či stáje pro dobytek ..... jak to dopadlo, to víme všichni .....

P61e90t40r 85Z32á88v93l97a63d31s20k21ý
Chtěl jsem původně napsat, že s tím článkem absolutně nesouhlasím, protože je příliš religiózní. Pak jsem slevil v tom odsudku proto, že ačkoliv jsem absolutním ateistou, přesto (výchovou) vyznávám podobná morální kritéria, jako judaisticko-křesťanská kultura. Nemusím chodit do kostela, nemusím provádět nějaké rituály a přesto křesťanství akceptuji jako určitý etalon étosu.
Celá ta pře o uprchlíky je vlastně chybně (a manipulačně) předkládaná.
Jedna skupina jsou lidé (a v té vlně tvoří jen malou část), kteří utekli, protože jim šlo o život. Druhou částí jsou čistí ekonomičtí migranti, kterým někdo řekl, že v Evropě si lidé žijí jako prasata v žitě a oni to chtějí také mít (to je většina). A mezi nimi jsou zamícháni vyložení agresivní a militantní šiřitelé jiného životního konceptu.
A není prostě možné říci, že uprchlíky absolutně přijímáme, nebo absolutně nepřijímáme. Ten první názor je sebevražedný. Kdo jej prosazuje, pohrdá naší kulturou, pohrdá svými rodiči a prarodiči, protože říká, že žili zbytečně.
Ten druhý postoj také není čistě objektivně správný. Nemluvím o nějaké marxistické relativizaci hodnot, ale o tom, že pokud je nám někoho věcně líto, můžeme mu pomoci (zdůrazňuji slůvko můžeme, ne musíme).
Tedy společnost je uměle rozpolcována (nejen) médii k tomu, aby zaujala striktně ten, či opačný extrémní postoj. A nespěje to k ničemu jinému, než k válce a z toho mám opravdu jen velmi nepatrnou radost.
Opakovaně píši: jsou to (i podle zákonů EU) ilegální migranti. Přijmout můžeme (a na soukromé náklady), jen ty, kteří o azyl legálně požádají a buď jej dostanou, nebo ne. To ostatní jsou vetřelci a je třeba je všemi způsoby poslat zpět, odkud přišli. Ta pseudohumanita EU nás zahubí. Austrálie se zachovala racionálně. My musíme udělat totéž.

J16i32r68k70a 55O40u41l53i11c52k94ý
Však také, Petře, píši, ať to není vnímáno jako nějaká agitka ..... jen prosím, neplivejte na kříž, kdo na něj plive, plive na hroby svých předků, kteří kříž vyznávali. Ta reltivizace hodnot nastala právě odmítnutím kříže a jeho ostrakizací.
Se zbytkem toho, co píšete, v podstatě souhlasím.
L85a95d94i82s34l66a28v 52N30á10d72v81o56r12n47í88k
...souhlas pane Jirko...i s to poslední větou....naprosto vás chápu....jenom mi zkuste vysvětlit...proč se nám někteří zakázat i ten prostý lidský strach...???

J60i15r47k45a 80O67u13l83i86c48k42ý
Nevím ... snad proto, že sami mají strach .....
Ale třeba i z toho důvodu, a teď hodně fabuluji, že součástí oněch experimentů sociálního inženýrství je snaha vytvořit emocíprostého člověka .... ten se snadněji pak ovládá.