- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tady je neco o statnich a provincnich dluzich z Kanady a Ontaria:
http://www.cbc.ca/news/canada/toronto/ontario-budget-2018-preview-election-1.4595376
https://globalnews.ca/news/4051067/federal-budget-2018-canada/
https://www.thestar.com/news/canada/2018/02/27/highlights-from-2018-federal-budget.html
Tak pokud systém slev na dopravu bude vhodně nastaven - asi nebude na Railjet do Vídně a nemusí platit na ranní či podvečerní špičku (viz Bavorsko) tak nějaké významné proměnné náklady navíc nevznikají. Kolem nás jezdí vlaky poloprázdné a taková ta základní obslužnost zůstává. No a, s nadsázkou, stát dá na jedné straně 6 miliard a na druhé zase stát resp. kraje dopravcům přes objednávání méně. Ony už to vymyslí jak
Náklady navíc nevznikají. Jen ty tržby jaksi mizí. Odhadem 6 mld. ročně.
A blbou úvahu, že kraje dají méně, aby pohledal. Těch šest miliard je přece úhrada výpadku tržeb, ne náhrada dotací krajů.
Krajský předseda TOP v KV kraji. To vše vysvětluje.
Co to vysvetluje? Ze predklada logicke argumenty?
Jem i přes 30 a upřímně nevěřím že se důchodu někdy dožiju. Těch 30 let co zbývá buď stát zkrachuje s takovým hospodařením nebo zruší důchody.
Na druhou stranu chápu přoč 6 miliard nedokáž zaplatit modernizaci za 100 miliard. Jo kdyby to bylo 1:1 tak to bych taky nechápal ale takhle to jde tak nějak pochopit. prostě nemáme tolik na celý dráhy tak si na celý projekt půjčíme. Jenže ty drobný co máme, s těma moc dělat nejde tak aspoň trochu.
No 6 miliard na slevy, 12 miliard na vyšší základní částku na důchody (jsem důchodcem již dlouhé roky), 5 mld. na zvýšení počtu státních zaměstnanců, .....
Jo, jo - je to obrovská spousta voličů, kteří o zítřku neuvažují