- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jojo práce to není medová ale u takové se musí používat mozek a ten pánům řidičům autobusů často chybí, viz. jejich představa o absolutní přednosti autobusů při vyjíždění ze zastávek. Navíc je u nich běžná praxe že nejdřív vyjede a pak teprv kouká do zrcátka......
§ 25 Zákona o provozu na pozemních komunikacích: "Řidič je povinen v obci umožnit řidiči prostředku hromadné dopravy vyjetí ze zastávky, a to snížením rychlosti, případně zastavením vozidla". Od zavření dveří do vyjetí ze zastávky to takovému autobusu trvá cca 4 vteřiny. Drtivou většinou autobusáci blikají od okamžiku, kdy dveře zavřou. Za 4 vteřiny stihnete zastavit 2x. Ještě nějaké vysvětlení?
Skot přijde domů a radostně hlásí manželce: ,,tak jsem dneska ušetřil, běžel jsem za autobusem!!" manželka nevrle: ,,ty jsi ale trouba, kdybys běžel za taxíkem, ušetřil bys daleko víc!!"
Tomu mládenci je třeba doporučit, aby navštívil lékaře a nechal si vystavit potvrzení o zhmoždění ruky (k tomu nemohlo nedojít) a pak požadoval po Dopravním poniku odškodné dle občanského zákoníku. Dnes už to bude podstatně více, než to bývalo za platnosti vyhlášky č. 440/2001 Sb.
A nenastupoval hoch po zaznění signálu? (Pravda - nemusel ho venku slyšet, ale po signálu to muselo být.)