- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Každému se líbí něco jiného. Já osobně upřednostním před mekáčem s cheesburgrem raději zahulenou hospodu, guláš s pěti knedlikama a pořádným pivem.
začíná tím, jak se lidé z ulice vysmívají dvěma pubertálním dívkám, které zažalovaly McD. za svou vysokou nadváhu, ale pak tam právníci a experti vysvětlují, že hrůzná dominance a gró téhle společnosti spočívá v tom, že jako jediná používá masivní agresivní reklamní kampaň zaměřenou na děti. Principem je, aby si děti v dětství vybudovaly sentimentální vzpomínky na klauna Ronalda, veselé dekorace se žlutým M a "pěkné časy s kamarády" v mekáči. Tím se v nich upevňuje zákaznická závislost. Jak to tak čtu, skoro mi připadáte jako smutný příklad téhle teorie. Sama si občas v McD. něco dám, takže vám nemůžu kázat, ale mrkněte na ten dokument - je zajímavej a člověk se dozví spoustu věcí, který by asi bylo dobrý vědět, když si na hambáče od mekáče potrpí (příspěvek, prosím, neberte jako kritiku)