Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VJ

V34í13t 75J96ů23z58a

12. 12. 2016 11:12

Dříve byla lampárna na každém nádraží, bylo si aspoň kam stěžovat, teď je většina nádražích zrušena - degradována na zastávky, s lampárnami je to ještě horší ...

0 0
možnosti

Tak já mám naprosto opačnou zkušenost, zatím. Ono je totiž všechno v lidech. Nechám si doručovat na dvě místa (zima, léto - jiná adresa), a obojí funguje naprosto bezchybně - doručovatelé. Jen mi někdy přijde email, že bude ten den doručováno, když už je dávno po doručení. Doručovatel pošle sms s rozpětím dvou hodin doručení, a když je na místě, tak zavolá.

0 0
možnosti
Foto

Česká pošta považuje za doručenou zásilku vhození do schránky oznámení o uložení zásilka na poště - i v případě, že se jedná o tzv. balík do ruky. Na nějaké listovní tajemství si nehraje, naopak zásilky celníci pečlivě prohlížejí a obsah zabavují. Tak to je - na ČT 24 toto přesně vysvětlil divákům kdosi z vedení České pošty.

0 0
možnosti
PH

P38a25v70e21l 18H65e20k

9. 12. 2016 1:10

A komentář v čudu, asi ucpaný dráty.

0 0
možnosti
PH

P34a57v50e22l 39H47e47k

9. 12. 2016 1:13

Zajímavé, jsou tu oba.

0 0
možnosti
PH

P57a57v63e35l 19H79e95k

9. 12. 2016 1:07

Bla, bla, blábol. Preferují jedině Českou poštu, u ní mám jistotu, že zásilku najdu večer či další dny na poště na rozdíl od 3 písmenkovejch firem který uměj ráno poslat esemesku s 4 hodinovým oknem kdy se asi tak objeví, možná.

0 2
možnosti

Využívám služeb pošty měsíčně minimálně dvakrát.S deseti případů se stane dvakrát že mě zásilku nedoručí a pošlou jenom mail.Všechno záleží na řidiči.Některý zavolá hned ráno,že má zásilku,jiný až těsně před tím než přijede k baráku.Já jsem s poštou spokojený.

0 0
možnosti
VJ

V46í89t 44J56ů46z54a

12. 12. 2016 11:16

Považovat 2 nedoručené zásilky z 10 za dobrou službu, to jste dobrý!

0 0
možnosti
MR

Doufám, že se Royal Mail k podobným věcem nesníží. Fungují skvěle, doručovatel občas dostane pamlsek a rád se vrací. Fakt.

0 0
možnosti
Foto

P46a30v67e86l 17T76a98š52e83k

8. 12. 2016 14:29

Služeb České pošty i různých kurýrních služeb využívám hodně a tak myslím, že mohu hodnotit. Co se týče pošty, tak určitě má co zlepšovat, ale není to s ní všude tak špatné. Například depo Trutnov funguje jak má, doručovatelé jsou vesměs ochotní a mnohdy když adresáta nechytí doma dopoledne opakují pokus o doručení před návratem do depa. Pokud využíváte sledování zásilek, tak u balíků do ruky je v den doručování telefon na doručovatele, takže není problém jim zavolat a zeptat se kdy bude ve Vaší ulici.

Dost velký problém ale vidím u adresátu, Někde není ani název ulice, jinde zase nemají číslo domu a někteří nemají jméno na zvonku. Schránka je dost často v domě kam se balíkový doručovatel nedostane poněvadž nemá klíče od domu . Pokud doručuje zkušený doručovatel, tak dost často zná lidi, ví který dům má jaké číslo, ale pokud nastoupí brigádník, nováček či zaskakuje někdo z jiného rajónu, tak je problém.

Podotýkám, že nejsem ani doručovatel či pracovník pošty, ale jen bývalý řidič kamionu co dělal i kurýrní službu ve Finsku v dobách kdy nebyly navigace a jezdili jsme jen podle map.

Jinak s nedoručením a neochotou jsem se u ČP taky setkal, konkrétně u depa Jičín, osobně jsem si byl stěžovat u vedoucí pošty a podruhé jsem si již stěžoval u poštovní ombudsmanky. Když nedoručili zásilku po čase mojí mamince, tak jsem jim zavolal , pohrozil ombusmankou a zásilku pak osobně doručila vedoucí pošty a velmi se za doručovatele omlouvala.

Každopádně, pokud někdo nedělá svou práci pořádně, tak se nebojte si postěžovat, nejlépe písemně či emailem. To na 100% řeší.

1 1
možnosti
Foto

P48a53v77e70l 82T98a75š48e13k

8. 12. 2016 14:47

Ještě poznámka k lístkům ve schránkách, dost často se stává, že balíkový doručovatel adresáta nezastihne a ani se nedostane ke schránce poněvadž je v domě který je zamčený. Balík tedy odveze na dodací poštu i z lístkem a listovní doručovatelka druhý den doručí oznámení do schránky.

1 1
možnosti
RK

90% lidi co sem pisi je nespokojena se sluzbami CP ale vsichni ji stale pouzivaji. PROC?

0 0
možnosti
Foto

Některé eshopy jiný způsob doručení nemají. Bohužel

1 2
možnosti
BT

Já si zásadně nechávám balíčky posílat do práce (ty lehčí) nebo rovnou na poštu (ty těžší). Mám problém naopak s kurýry, kteří napíšou/zavolají, až když stojí před barákem a jsou velmi neochotní přijet jindy, když právě nejsem doma. Přitom uskladnit si balík a dojet si pro něj, až budu mít čas, je skoro nemožné, protože tyto kurýrní služby žádné úložny nemají (nebo je mají příliš daleko). Mně pošta vyhovuje, nechají mi to tam 14 dní, než mám možnost si to vyzvednout.

0 0
možnosti