Reklamy kam se podíváš

Reklamy v televizi, reklamy u silnic, reklamy u dálnic, reklamy na internetu, reklamy v časopisech a novinách, zkrátka reklamy kam se podíváš.

Pro koho jsou reklamy určené. Pro mě tedy ne. Pro mé známé taky ne. Neznám nikoho, pro koho by reklama několikrát přerušijící film v TV nebyla obtěžujícím prvkem. Kdo je platí a proč, když působí převážně negativně?

Když se mně na internetu cpou reklamy před vybrané video, jen sleduji hlášku "přeskočit za 10, 5 3 1 sekund. Hurá, už to je. Co na té reklamě bylo, vůbec  nevnímám.

Teď skončí, tedy snad, reklamy u dálnic. Jsem zvědavý, co tvůrci reklam vymyslí, aby zákaz obešli. Ale proč? To nikomu peníze vydané za reklamy nechybí?

A snad nejhorší jsou světelné reklamy v ulicích měst, které jsou navíc pro automobilový provoz nebezpečné. Protože se hýbají, tudíž mají nějaký děj a proto by měly upoutávat pozornost řidičů delší čas.

Vlastně nevím, ve kterém jiném případě jsou peníze vyhozené do vzduchu takhle pro nic za nic. Nesmyslně.

Divím se, že to ještě nikomu nedošlo.

Nebo se mýlím a reklamy jsou naopak velmi potřebná záležitost, zvyšující těm, kteří si reklamy zadávají, zisky?

 

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Ondřej Tomek | středa 2.8.2017 8:06 | karma článku: 23,99 | přečteno: 602x
  • Další články autora