- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pro koho jsou reklamy určené. Pro mě tedy ne. Pro mé známé taky ne. Neznám nikoho, pro koho by reklama několikrát přerušijící film v TV nebyla obtěžujícím prvkem. Kdo je platí a proč, když působí převážně negativně?
Když se mně na internetu cpou reklamy před vybrané video, jen sleduji hlášku "přeskočit za 10, 5 3 1 sekund. Hurá, už to je. Co na té reklamě bylo, vůbec nevnímám.
Teď skončí, tedy snad, reklamy u dálnic. Jsem zvědavý, co tvůrci reklam vymyslí, aby zákaz obešli. Ale proč? To nikomu peníze vydané za reklamy nechybí?
A snad nejhorší jsou světelné reklamy v ulicích měst, které jsou navíc pro automobilový provoz nebezpečné. Protože se hýbají, tudíž mají nějaký děj a proto by měly upoutávat pozornost řidičů delší čas.
Vlastně nevím, ve kterém jiném případě jsou peníze vyhozené do vzduchu takhle pro nic za nic. Nesmyslně.
Divím se, že to ještě nikomu nedošlo.
Nebo se mýlím a reklamy jsou naopak velmi potřebná záležitost, zvyšující těm, kteří si reklamy zadávají, zisky?
Další články autora |
Ve Svahu, Mukařov, okres Praha-východ
2 099 000 Kč