- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Našim politikům vyrábějí předvolební kampaně ani ne tak jejich stranické sekretariáty, jako spíše marketingové agentury, takže zvolení politikové jsou často "hezky přitrouble" zmatení - a co by měli vlastně pro voliče začít dělat, většinou vůbec ani nevědí.
Je i pro mne zcela nepochopitelné, že stát nemá dlouhodobé vize, kam směřovat a co je vhodné a potřebné konat ve prospěch svých občanů. Myslím tím zásadní směrování nepodléhající aktuálně vládnoucím stranám a jejich zájmům; pokud se ovšem na něčem takovém dokážou ti partajníci domluvit.
Vycházím z toho, že žádný dlouhodobý dokument tohoto druhu neexistuje, protože jsem se nesetkal s jeho prezentací či dokonce s předložením veřejnosti k připomínkám. Je to také znát na řízení státu, kdy lítáme vod tý kantny do tý kantny, ale moc dopředu to není.
Dovážené automobily z Německa jsou v daleko lepším stavu než je průměr našeho vozového parku. To se týká zejména tzv. Opa Autos, starších aut po důchodcích, i 20 a více let starých a s minimálním nájezdem, a opravených aut po malých bouračkách získaných na aukcích pojišťoven. Ale i obyčejné prodeje bývají v dobrém stavu. Navíc dojezdit stará auta je výrazně ekologičtejší než kupovat nový elektromobil.