- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejsem učitelem tělocviku, ale mám pocit, že Vám nějaký tělocvikář ublížil. Jako celoživotní sportovec musím říct, že učitel těžko bude učit děti základy běhu. Dáváte příklad ve vrhu koulí. Za mých mladých let jsme vrhali několik týdnu, než učitel pokus změřil. Při 45 minutách vyučování jsme každý zkusil tak tři až čtyři pokusy a to bylo vše. Nevím jestli je to málo, nebo dost, ale každopádně pro pohybově nadané dítě těch 15 - 20 cvičných pokusů stačilo, abychom nezabili sebe ani spolužáky. Za nadváhu dítěte také tělocvikář nemůže a logicky tak takové dítě nebude běžecky konkurovat fotbalistům apod. Mělo by takové dítě mít stejnou známku z tělocviku? Je vůbec nutné a správné tělocvik hodnotit?
To je rozumný článek. Tělocvik byl ale můj nejoblíbenější předmět. Takže si tak říkám, kéž bychom měli jiné učitele třeba v matematice, kteří by byli pozitivní pro ty, kterým matematika skoro vůbec nejde.
Obávám se, že Vám by s matikou nepomohl ani Einstein.