Děkujeme za pochopení.
A96n46t22o69n76í86n 81K69o22u84n14o77v85s80k64ý
Na 2/3 dálnic je v Německu rychlost neomezená, takže při vyšší rychlosti by ty výsledky byly ještě smutnější. Já jen abychom se tu neopájeli tisícikilometrovými dojezdy elektromobilů...
Aktualizovaný dojezd elektromobilů při stálé rychlosti 130 km/h dle Auto Bildu, květen 2023
57. Mazda MX-30 - 140 km
56. Honda e - 153 km
55. Peugeot e-Rifter - 164 km
54. Opel Combo e-Life - 171 km
53. MG 5 - 178 km
52. Mercedes EQB 350 - 200 km
51. SsangYong Korando e-motion - 203 km
50. VW ID.3 Pro 150 kW - 216 km
49. Toyota bZ4X - 217 km 48. MG Marvel R Performance - 221 km 47. Mercedes EQA 250 - 222 km 46. Cupra Born 170 kW - 226 km 45. Volvo XC-40 Recharge - 227 km 44. Citroën ë-C4 X - 235 km 43. Subaru Solterra - 244 km 42. Opel Zafira-e Life M - 250 km 41. Polestar 2 DM LR - 258 km 40. Hyundai Ioniq 5 - 261 km 39. Aiways U5 - 266 km 38. Renault Megane E-Tech EV60 - 268 km 37. MG ZS EV - 272 km 36. Mercedes EQV 300 - 273 km 35. BMW iX1 xDrive30 - 274 km 34. Kia e-Soul - 280 km 33. Hyundai Ioniq 5 AWD - 290 km 32. Renault Zoe E-Tech EV50 - 292 km 31. BMW i4 M50 - 299 km 30. VW ID.Buzz Pro - 301 km 29. Kia EV6 - 305 km 28. Skoda Enyaq iV80 - 318 km 27. Audi Q4 e-tron 40 - 326 km 26. Kia Niro EV - 326 km 25. Mercedes-AMG EQE 53 4MATIC+ - 328 km 24. VW ID.4 Pro - 328 km 23. Genesis GV60 AWD Dual Motor Sport Plus - 330 km 22. VW ID.4 GTX - 332 km 21. Porsche Taycan Turbo S Sport Turismo - 336 km 20. Hyundai Kona Electric 150 kW - 336 km 19. Ford Mustang Mach-E GT - 337 km 18. VW ID.5 Pro Performance - 340 km 17. Hyundai Ioniq 6 (77,4 kWh) AWD - 340 km 16. Nio ET7 - 345 km 15. Nio EL7 - 356 km 14. Tesla Model Y LR - 361 km (dříve 304 km) 13. Tesla Model 3 - 363 km 12. Audi RS e-tron GT - 367 km 11. Polestar 2 SM LR - 374 km 10. Nissan Ariya 2WD 178 kW - 378 km 9. Skoda Enyaq Coupe iV RS - 380 km 8. BMW i7 xDrive60 - 388 km 7. Mercedes EQS 580 4Matic - 411 km 6. BMW i4 eDrive40 - 415 5. Mercedes EQE 350+ - 423 km 4. Genesis Electri
A60n45t33o28n27í95n 71K88o48u62n28o30v87s97k71ý
Ať tu máme i vítěze testu za více než 3,3 mil Kč:
4. Genesis Electrified G80 - 427 km
3. BMW iX M60 xDrive: 430 km
2. BMW iX xDrive 50 - 434 km
1. Mercedes EQS 450+ - 482 km
M74i59c92h53a38l 38S96v88o56b31o86d14a
Musel jsem se podívat na pár vašich článku nazpět a musím konstatovat, že Pirstan je pro mě nevolitelná strana jestli tam jsou lidé podobného ražení jako vy.
Nevím jestli věříte "čím kontroverznější rétorika, tím více zaujmete čtenářů" a celkem je mi to jedno. Každý svého štěstí strůjcem. Vymezujete si proti Grétě a ekoteroristům, ale technicky vzato používáte v textu článku stejnou ostrakizaci názorových odpůrců (jako tmářů zacyklených ve 20. století, kteří by se měli probrat, pochyby o zákl. ekonomickém vzdělání) jako oni. Akorát se nelepíte k silnici. To je tak jediný rozdíl.
Ověřte si sám jestli v diskuzích pod vašimi články čtenáři pochopili pointu vašich článků, nebo jestli vaše akce vyvolala stejnou reakci opačného charakteru a čeho bylo víc.
Co se týče tohoto článku, tak čtenáři - zdejší tmáři z 20. století - vám už několikrát v reakcích vysvětlili, že bez stabilního zdroje bude elektromotor srovnatelné těžítko - i když bude jednodušší výroba.
Pravděpodobnost, že v roce 2035 bude dost vyrobených MWh až TWh pro všechny je rovina spekulací a domněnek, nota bene když například Německo, které jste ve výčtu sebevědomých, ekonomicky silných států radši taktně vynechal a důvod chápu, svoje stabilní zdroje povypínalo.
O61n71d61ř55e17j 24F34l44é13g57l
Ostrakizace je vylučování z kolektivu. Téma článku má tři okruhy: Zelenou dohodu, elektromobilitu a strašení jimi. Přechod je postupný proces a každé tři roky se vyhodnocuje a může měnit - není to dogma. Elektromobilita se netočí jen kolem baterií, ve hře jsou i vodík, čpavek, syntetická paliva. Na rozdíl od spalovacích motorů můžete "tankovat" když v noci spíte - v dnešních podmínkách je noční spotřeba nižší a cenově zvýhodněná.
J82a57r34o57m72í17r 58K66r92á70l
A proč by to měl děda dělat ? Při tom ročním nájezdu 3000 km mu Lada bude stačit a milion na elektromobil asi nemá. A v důsledku se vlastně chová ekologicky.
O50n20d53ř83e41j 52F35l63é55g76l
Ani kdyby ujel víc, tak nemusí Ladu schovávat před Zelenou dohodou, protože s ojetinami a syntetickými palivy se v dohodě počítá.
A95l40e90n27a 37F76i11a72l22o73v73á
Ondro, prosím tě... co chceš říct?
M63a92r42t14i51n 27P76e23t63r87z70i88l36e60k
opet nekdo,kdo se tezko smiruje s rozdilnym nazorem a snazi se predkladat naprosto nesmyslne argumenty aby ho zvratil.v historii zde jiz elektromobil byl.to ze se nedockal pokracovani,melo a ma sve duvody,ktere jsou zname.pro ekonomiku je nejhorsi,zacnou li ji ridit a urcovat smer politici.pokud by byl elektromobil dobrym resenim,prisly by na to automobilky samy.prodej elektromobilu,po ukraceni ci uplnem skonceni dotaci na jeho nakup,spadl prudce dolu.
M52a65r16t29i95n 15B84o53k29ů96v24k48a
Typický mlamoj vyzbrojený demagogií z ekologistických příruček.
F51i72l44i47p 54S40i73m78o42n
jeste vetsi blbec nez jsme doufali...
elektromobil co ujede az 782km stoji 3 213 760 Kč
O46n57d22ř84e58j 33F58l57é84g13l
Vy jste ale manipulátor ubohej. Tak namátkou tu máme VW za bez mála 1mil. s dojezdem 426 km, a zároveň chystanou a avizovanou novinku (2025) VW ID2 za méně než 25000 € (méně než 625 000 kč) s dojezdem 450 km.
Cena elektroaut klesá s tím, jak se stabilizuje vývoj a zavádí velkovýroba.
https://www.volkswagen.cz/ev/rodina-vozu-id/id2all
Ale chápu, že si tady řada lidí potřebuje neustále upevňovat v nějaké své lži o drahých elektro-autech bez budoucnosti.
V47i44l50é67m 39B96a60r37á75k
Myslím, že tento spor se vyřeší politicky a spíše na ulicích. Důsledky tlaku ekofašistů resp. jejich víry nažene lidi do ulic. A potom nebudou hořet lesy, ale města a ty požáry budou horší než na Rhodu, Tenerife a v Kanadě.
To co jsme zažili v roce 2022 ohledně energetického šoku v důsledku války totiž nastává v důsledku rozhodnutí politiků. Německo se stagnací hospodářského růstů je krásnou ukázkou kam vede ideologie.
Lidé si nenechají nějakou vírou diktovat jak mají žít, a když tak velice omezeně. Jenže k moci se dostanou lidé slibující odvržení zelených regulací, jenže ti současně jsou nepřáteli svobody a demokracie. Takže jsou dvě cesty, k fašismu nebo ekofašismu.
Co vlastně tím omezením produkce CO2 z 9 na 8% (za několik bilionů euro) má nastat? Tím se jako zastaví lesní požáry a horko ve městech? GD je třeba na 10 let zastavit nebo se tato společnost rozpadne.
R21a20d72e45k 89H13o75r14á77k
Nejsmutnější na tom je, že autor, pokud si vůbec přečte diskuzi, ani nepoužije obsah své dutiny lebeční k tomu, aby se zamyslel nad zde "házenými perlami", ale pouze k tomu, aby si odfajknul další jedince jako nepoučitelné zabedněnce. Ačkoliv on sám je čítankovým příkladem téhož...
R36a94d44e93k 76H13o11r15á14k
Ta paralela s ničením strojů z dob před několika sty lety je IMHO dost vedle - tehdy o pokroku rozhodli zaměstnavatelé, nikoliv úředníci ruku v ruce s politiky, někde od stolu v kanceláři. A tak by to mělo být - automobilky by samy měly vycítit touhu zákazníků po "čisté" (ty uvozovky jsou záměr) elektromobilitě a nabídnout jim ji jako ALTERNATIVU (nikoliv výhledově jedinou možnou variantu). S vaším viděním světa jsem právě spadnul do kolonky "tmář", ale nebojte, nepláču. A vašeho pláče se už naštěstí nedožiju.
J50i92n12d96ř66i31c72h 21A32n81d82ě29l
Osvěta a žízeň po "slzách tmářů" nejdou dohromady.
Ale vtipně napsaný to je, to jo. Ale pravda to není, jen provokace. Hodně štěstí
- Počet článků 64
- Celková karma 16,06
- Průměrná čtenost 926x