Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AK

Na 2/3 dálnic je v Německu rychlost neomezená, takže při vyšší rychlosti by ty výsledky byly ještě smutnější. Já jen abychom se tu neopájeli tisícikilometrovými dojezdy elektromobilů...

Aktualizovaný dojezd elektromobilů při stálé rychlosti 130 km/h dle Auto Bildu, květen 2023

57. Mazda MX-30 - 140 km

56. Honda e - 153 km

55. Peugeot e-Rifter - 164 km

54. Opel Combo e-Life - 171 km

53. MG 5 - 178 km

52. Mercedes EQB 350 - 200 km

51. SsangYong Korando e-motion - 203 km

50. VW ID.3 Pro 150 kW - 216 km

49. Toyota bZ4X - 217 km 48. MG Marvel R Performance - 221 km 47. Mercedes EQA 250 - 222 km 46. Cupra Born 170 kW - 226 km 45. Volvo XC-40 Recharge - 227 km 44. Citroën ë-C4 X - 235 km 43. Subaru Solterra - 244 km 42. Opel Zafira-e Life M - 250 km 41. Polestar 2 DM LR - 258 km 40. Hyundai Ioniq 5 - 261 km 39. Aiways U5 - 266 km 38. Renault Megane E-Tech EV60 - 268 km 37. MG ZS EV - 272 km 36. Mercedes EQV 300 - 273 km 35. BMW iX1 xDrive30 - 274 km 34. Kia e-Soul - 280 km 33. Hyundai Ioniq 5 AWD - 290 km 32. Renault Zoe E-Tech EV50 - 292 km 31. BMW i4 M50 - 299 km 30. VW ID.Buzz Pro - 301 km 29. Kia EV6 - 305 km 28. Skoda Enyaq iV80 - 318 km 27. Audi Q4 e-tron 40 - 326 km 26. Kia Niro EV - 326 km 25. Mercedes-AMG EQE 53 4MATIC+ - 328 km 24. VW ID.4 Pro - 328 km 23. Genesis GV60 AWD Dual Motor Sport Plus - 330 km 22. VW ID.4 GTX - 332 km 21. Porsche Taycan Turbo S Sport Turismo - 336 km 20. Hyundai Kona Electric 150 kW - 336 km 19. Ford Mustang Mach-E GT - 337 km 18. VW ID.5 Pro Performance - 340 km 17. Hyundai Ioniq 6 (77,4 kWh) AWD - 340 km 16. Nio ET7 - 345 km 15. Nio EL7 - 356 km 14. Tesla Model Y LR - 361 km (dříve 304 km) 13. Tesla Model 3 - 363 km 12. Audi RS e-tron GT - 367 km 11. Polestar 2 SM LR - 374 km 10. Nissan Ariya 2WD 178 kW - 378 km 9. Skoda Enyaq Coupe iV RS - 380 km 8. BMW i7 xDrive60 - 388 km 7. Mercedes EQS 580 4Matic - 411 km 6. BMW i4 eDrive40 - 415 5. Mercedes EQE 350+ - 423 km 4. Genesis Electri

3 0
možnosti
AK

Ať tu máme i vítěze testu za více než 3,3 mil Kč:

4. Genesis Electrified G80 - 427 km

3. BMW iX M60 xDrive: 430 km

2. BMW iX xDrive 50 - 434 km

1. Mercedes EQS 450+ - 482 km

3 0
možnosti
MS

Musel jsem se podívat na pár vašich článku nazpět a musím konstatovat, že Pirstan je pro mě nevolitelná strana jestli tam jsou lidé podobného ražení jako vy.

Nevím jestli věříte "čím kontroverznější rétorika, tím více zaujmete čtenářů" a celkem je mi to jedno. Každý svého štěstí strůjcem. Vymezujete si proti Grétě a ekoteroristům, ale technicky vzato používáte v textu článku stejnou ostrakizaci názorových odpůrců (jako tmářů zacyklených ve 20. století, kteří by se měli probrat, pochyby o zákl. ekonomickém vzdělání) jako oni. Akorát se nelepíte k silnici. To je tak jediný rozdíl.

Ověřte si sám jestli v diskuzích pod vašimi články čtenáři pochopili pointu vašich článků, nebo jestli vaše akce vyvolala stejnou reakci opačného charakteru a čeho bylo víc.

Co se týče tohoto článku, tak čtenáři - zdejší tmáři z 20. století - vám už několikrát v reakcích vysvětlili, že bez stabilního zdroje bude elektromotor srovnatelné těžítko - i když bude jednodušší výroba.

Pravděpodobnost, že v roce 2035 bude dost vyrobených MWh až TWh pro všechny je rovina spekulací a domněnek, nota bene když například Německo, které jste ve výčtu sebevědomých, ekonomicky silných států radši taktně vynechal a důvod chápu, svoje stabilní zdroje povypínalo.

1 0
možnosti
OF

Ostrakizace je vylučování z kolektivu. Téma článku má tři okruhy: Zelenou dohodu, elektromobilitu a strašení jimi. Přechod je postupný proces a každé tři roky se vyhodnocuje a může měnit - není to dogma. Elektromobilita se netočí jen kolem baterií, ve hře jsou i vodík, čpavek, syntetická paliva. Na rozdíl od spalovacích motorů můžete "tankovat" když v noci spíte - v dnešních podmínkách je noční spotřeba nižší a cenově zvýhodněná.

0 0
možnosti
JK

A proč by to měl děda dělat ? Při tom ročním nájezdu 3000 km mu Lada bude stačit a milion na elektromobil asi nemá. A v důsledku se vlastně chová ekologicky.

6 0
možnosti
OF

Ani kdyby ujel víc, tak nemusí Ladu schovávat před Zelenou dohodou, protože s ojetinami a syntetickými palivy se v dohodě počítá.

0 3
možnosti
Foto

Ondro, prosím tě... co chceš říct?

1 0
možnosti
OF

Aleno, prosím tě, co chceš říct?

0 0
možnosti
MP

opet nekdo,kdo se tezko smiruje s rozdilnym nazorem a snazi se predkladat naprosto nesmyslne argumenty aby ho zvratil.v historii zde jiz elektromobil byl.to ze se nedockal pokracovani,melo a ma sve duvody,ktere jsou zname.pro ekonomiku je nejhorsi,zacnou li ji ridit a urcovat smer politici.pokud by byl elektromobil dobrym resenim,prisly by na to automobilky samy.prodej elektromobilu,po ukraceni ci uplnem skonceni dotaci na jeho nakup,spadl prudce dolu.

13 0
možnosti
MB

Typický mlamoj vyzbrojený demagogií z ekologistických příruček.

4 0
možnosti
FS

jeste vetsi blbec nez jsme doufali...

elektromobil co ujede az 782km stoji 3 213 760 Kč

5 0
možnosti
OF

Vy jste ale manipulátor ubohej. Tak namátkou tu máme VW za bez mála 1mil. s dojezdem 426 km, a zároveň chystanou a avizovanou novinku (2025) VW ID2 za méně než 25000 € (méně než 625 000 kč) s dojezdem 450 km.

Cena elektroaut klesá s tím, jak se stabilizuje vývoj a zavádí velkovýroba.

https://www.volkswagen.cz/ev/rodina-vozu-id/id2all

Ale chápu, že si tady řada lidí potřebuje neustále upevňovat v nějaké své lži o drahých elektro-autech bez budoucnosti.

0 5
možnosti
VB

Myslím, že tento spor se vyřeší politicky a spíše na ulicích. Důsledky tlaku ekofašistů resp. jejich víry nažene lidi do ulic. A potom nebudou hořet lesy, ale města a ty požáry budou horší než na Rhodu, Tenerife a v Kanadě.

To co jsme zažili v roce 2022 ohledně energetického šoku v důsledku války totiž nastává v důsledku rozhodnutí politiků. Německo se stagnací hospodářského růstů je krásnou ukázkou kam vede ideologie.

Lidé si nenechají nějakou vírou diktovat jak mají žít, a když tak velice omezeně. Jenže k moci se dostanou lidé slibující odvržení zelených regulací, jenže ti současně jsou nepřáteli svobody a demokracie. Takže jsou dvě cesty, k fašismu nebo ekofašismu.

Co vlastně tím omezením produkce CO2 z 9 na 8% (za několik bilionů euro) má nastat? Tím se jako zastaví lesní požáry a horko ve městech? GD je třeba na 10 let zastavit nebo se tato společnost rozpadne.

9 0
možnosti
RH

Nejsmutnější na tom je, že autor, pokud si vůbec přečte diskuzi, ani nepoužije obsah své dutiny lebeční k tomu, aby se zamyslel nad zde "házenými perlami", ale pouze k tomu, aby si odfajknul další jedince jako nepoučitelné zabedněnce. Ačkoliv on sám je čítankovým příkladem téhož...

12 0
možnosti
RH

Ta paralela s ničením strojů z dob před několika sty lety je IMHO dost vedle - tehdy o pokroku rozhodli zaměstnavatelé, nikoliv úředníci ruku v ruce s politiky, někde od stolu v kanceláři. A tak by to mělo být - automobilky by samy měly vycítit touhu zákazníků po "čisté" (ty uvozovky jsou záměr) elektromobilitě a nabídnout jim ji jako ALTERNATIVU (nikoliv výhledově jedinou možnou variantu). S vaším viděním světa jsem právě spadnul do kolonky "tmář", ale nebojte, nepláču. A vašeho pláče se už naštěstí nedožiju.

6 1
možnosti
JA

Osvěta a žízeň po "slzách tmářů" nejdou dohromady.

Ale vtipně napsaný to je, to jo. Ale pravda to není, jen provokace. Hodně štěstí

2 0
možnosti
  • Počet článků 61
  • Celková karma 18,11
  • Průměrná čtenost 938x
Příčetný "výtržník" v nepříčetném světě. Kritická duše se zrcadlem v ruce. To jsem já. Budu psát o tom, co mě baví - politika, sebeobrana, skeptická témata, výlety a dění kolem mě. Kdo se bojí, nesmí do lesa, a to samé platí i o mém blogu. Oblíbený nápoj? Slzy tmářů.

Seznam rubrik