Děkujeme za pochopení.
Fanýs
seriál
Nestěžuji si, klienti České spořitelny mi sponzorují seriál s pracovním názvem "Hloupá a hloupější". Již se těším na další díl.
PájaZítra
Čtvrtý díl
Nějakou dobu je venku i čtvrtý díl - páreček žádá o úvěr a hádají se, zda koupí kuchyň či motorku, no a naši hrdinové jim dovolí oboje, načež manžílek by chtěl ještě sněžnej skůtr...
Pepan A2
Viděl jsem všechny díly a souhlasím.
Kretén, který nedokáže trefit na adresu svého zaměstnavatele při nástupu do zaměstnání, si nezaslouží ani registraci v evidenci pracáku. V době internetu, GPS a bůhvíčehovšeho nejde takhle zabloudit. A výrok o tom, že mají pobočku na každém rohu? V době internetového bankovnictví máme spoustu naprosto zbytečných zaměstnanců, která Vy zaplatíte ze svých poplatků.
zdeseny obcan
Re: Viděl jsem všechny díly a souhlasím.
Myslim ze marketingove oddeleni dostane pochvalu. Zmaril jste svuj cas sledovanim jakesi blbosti. Chybi vam uz jen nejaky jejich produkt ale oni uz neco vymysli, uz vas maji zahackovaneho.
petrhajek.blog.idnes.cz
hezky clanek... karma
Ja jsem puvodne videl pouze 3. dil serialu a u nej me prekvapilo, ze se misto obeda uci takove ptakovinya jeste je na to hrdy. Stejne, jako jeho kolegyne, co ji nenapane nic lepsiho, nez hazet s batohem.
Takove nepodstatne detaily, ze burina je vyhodna, protoze k tomu davaji batoh, tak proc se zabyvat malichernostmi jako jsou uroky, smluvni podminky apod., jsem ani neresil.
Pepan A2
Re: hezky clanek... karma
Možná by ta dotyčná byla dobrá v atletice, ale i když nejsem příliš kovaný v olympijských disciplínách, mám takový pocit, že hod ruksakem tam není.
misaviki
:-)
My se vždycky s manželem u této reklamy smějeme a těšíme se na díl xx, kdy bude Tomáš s Lenkou v šatně ... tento.... :-) osobní účet se vaplatí
českej.venkovan
..doplním čerstvý postřeh ze života....
.. ČS má systém osobních poradců...tedy lidí, kteří by o klientovi měli vědět nejvíc...s prací své poradkyně jsem spokojen....ale....minulý týden .....telefon...a nějaký floutek (aspoň podle hlasu) mi cpe nějaké další služby.....říkám, že za dva dny mám schůzku se svým osobním poradcem ( to byla pravda, ne výmluva) a můžu to zkonzultvat tam...a najednou jsem se dověděl, že osobní poradci vlastně mice nevědí a neumí ...a jen o..oni vyvolení telefonní manažeři...jso vševědoucí ...a vyvolení k tomu aby mi mohli vecpat nějakej další poplatekk....tak jsem se vymluvil, že už jsem na schodech do metra....a položil to.
co k tomu dodat...???
petrhajek.blog.idnes.cz
Re: ..doplním čerstvý postřeh ze života....
mozna jen jste se nemel vymlouvat, ale poslat ho k sipku a pak napsat pisemnou stiznosst na CS s otazkou, komu teda mate verit - jesli os. bankeri a nebo nejakemu hejskovi na telefonu :-). A at si tam udelaji poradek :-).
lupenn
--
Karma....a nic než souhlas...tolik peněz (klientů),co prohýřila spořka už na jejich(stupidních) reklamách,je neskutečný.Ještě,že už jsem od nich před pár lety utekl...
- Počet článků 76
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1680x