Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RP

radim36

25. 8. 2012 10:05
Základní problém kopřivnické Tatrovky je nepružnost

soustředila a soustřeďuje se jen na těžké terénní a stavební auta. Ve střední a západní Evropě takhle prakticky nemá  odbyt, pro silniční kamióny se tatrovácký podvozek nehodí,  na trhu hasičských vozů se jim prorazit nepovedlo a vojenská tatrovka pro Českou armádu T810 je z marketingového hlediska pro další prodej průšvih, protože T 810 koncepcí defakto tatrovka není.

Hlavní tatrovácké trhy jsou daleko od Evropy v rozvojových oblastech, takže když sibiřské trhy byly prakticky ztraceny,  mnohem výhodnější pozici má americká část automobilky nebo i ta izraelská.

0 0
možnosti
T

thuan

25. 8. 2012 9:59
Amic vzdycky vedi

jak maji koho vydirat.

0 0
možnosti
MR

Rupert

25. 8. 2012 7:48
Ani kůrku nebrat

Spráskaný mariňák nemůže být správný, o tom není pochyb. Jsem se v tom dlouhém a košatém  článku nějak zamotal.

2 0
možnosti
OK

obr Kolodej

25. 8. 2012 9:57
Re: Ani kůrku nebrat

To ja take. Neco tak zmateneho se jen tak nevidi. Snad by by bylo lepe, kdyby si autor sve clanky po sobe precetl a asi 90% blabolu vyhazel.

Taky bych rad vedel, kdo ty marinaky spraskal.....8-o

2 0
možnosti
  • Počet článků 3045
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2467x
důchodce