Děkujeme za pochopení.
radim36
Základní problém kopřivnické Tatrovky je nepružnost
soustředila a soustřeďuje se jen na těžké terénní a stavební auta. Ve střední a západní Evropě takhle prakticky nemá odbyt, pro silniční kamióny se tatrovácký podvozek nehodí, na trhu hasičských vozů se jim prorazit nepovedlo a vojenská tatrovka pro Českou armádu T810 je z marketingového hlediska pro další prodej průšvih, protože T 810 koncepcí defakto tatrovka není.
Hlavní tatrovácké trhy jsou daleko od Evropy v rozvojových oblastech, takže když sibiřské trhy byly prakticky ztraceny, mnohem výhodnější pozici má americká část automobilky nebo i ta izraelská.
Rupert
Ani kůrku nebrat
Spráskaný mariňák nemůže být správný, o tom není pochyb. Jsem se v tom dlouhém a košatém článku nějak zamotal.
obr Kolodej
Re: Ani kůrku nebrat
To ja take. Neco tak zmateneho se jen tak nevidi. Snad by by bylo lepe, kdyby si autor sve clanky po sobe precetl a asi 90% blabolu vyhazel.
Taky bych rad vedel, kdo ty marinaky spraskal.....