- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud byste si chtěli přečíst totéž, ovšem bez toho jak chudák Loprais dělal reklamu proradnému americkému managementu, tak zde je témeř osm let starý článek:
Proč jste nenapsal, ve kterém roce měl p. Loprais 5900 hrubého?
...psal, v roce 1985, což byly velmi slušné až nadstandardní peníze a s USA neměly nic společného...
Tenhle člověk ničemu nerozumí, ale o všem píše. Hlavně že je to aspon trošku namířeno proti Americe.
Nadpis je velice nepřesný. PAN Loprais dělal reklamu značce 'tatra'. Ta reklama byla nezbytná, aby značka auta, které po rozpradu RVHP nikdo nechtěl, přežila. Přežila i díky té reklamě (a penězům, které do celé automobilky vložili ti zatracení Američané). Vstala díky tomu z mrtvých (nebo alespoň ze smrti blízkého kolapsu).
Hezký rok 2016.
Ta stoupání, popisovaná v šestém odstavci byla simulovaná, nebo umělá? On to je totiž dost podstatný rozdíl.
Pěkné. Není nad osobní vzpomínky. Pan Loprais byl opravdu pan řidič a zaslouží si uznání. I Vy za článek
Za co konkrétně v tomto článku zaslouží Olšer uznání?
Hezká vzpomínka na jednoho velkého sympaťáka.
Dík.
Ale houbeles, Vysočan. Olšer potřeboval Lopraise jen jako kulisu pro pravidelnou dávku jedu směr Atlantik