- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Klasa mi připomíná kampaň Ryba domácí. Kampaň běží za desítky milionů korun již několik let. Ano, kampaň běží! A to až do roku 2015! Všimli jste si vůbec té kampaně? Jíte díky ní více ryb domácích? Pomohlo to českým rybářům? Nakapsoval se jen ten, kdo s kampaní přišel do styku, ale na spotřebitele to vliv nemá, že? A kolik stála „ryba domácí“? 210 milionů nebo více?
A podobně jsou na tom značky kvality, je jich moc, nikdo se v nich nevyzná, některé se dají koupit a nic negarantují a ty státem podporované přijdou ještě k tomu daňové poplatníky na neuvěřitelné peníze.
Tak třeba Klasa s letošním rozpočtem za 200 milionů korun pro mě udělá co? Za její existenci od roku 2003 už proteklo „značkou“ kolem 1,2-1,5 miliardy korun? A za ty peníze se mně jako spotřebitelce dostalo čeho? Že je na některých produktech jakýsi emblém, který kvalitu samotnou nezaručuje a je to více o marketingu než o kvalitě?
Víte, kolik kontrol by se za ty peníze mohlo udělat nebo o kolik více kontrolorů by mohlo být v terénu? Nebyly by to účelněji vynaložené peníze? Určitě ano. Ale nebylo by to pro někoho tak lukrativní, co?
Další články autora |
ING-FOREST s.r.o.
Praha, Jihočeský kraj, Jihomoravský kraj, Karlovarský kraj, Královéhradecký kraj, Liberecký kraj, Moravskoslezský kraj, Olomoucký kraj, Pardubický kraj, Plzeňský kraj, Středočeský kraj, Ústecký kraj, Kraj Vysočina, Zlínský kraj
nabízený plat:
65 000 - 75 000 Kč