My jezdíme se slevomatééém…

A my ne. A dokonce už nejezdíme ani do hotelů, které na různých slevových serverech jsou… Proč? Díky slevovým kupónkům šla kvalita rapidně dolů a zákazník není hostem. Je tím, komu musí stačit, že za tu cenu tam vůbec je.

Systém slevových portálů je mi protivný. Nikdy jsem takových portálů nevyužila. Nechápu, že něco může stát půlku, když jindy to stojí dvojnásobek. A ještě na tom může mít portál 40%. Takže např. hotel buď švindluje a sleva není slevou a jsou to podvodníci, a nebo prostě musí jít sleva na úkor kvality. Stálo-li něco 1000,- Kč, nyní to stojí 500,- Kč a hotel z této částky dá ještě 200,- portálu za zprostředkování, zbývá 300,- Kč, za které by člověk měl získat tu samou kvalitu jako před slevou? Ani náhodou!

Jezdili jsme s oblibou do Krušných hor. Hotýlek k pohledání. Super služby a kvalita. Bohužel hotel již není, co býval. Dal se na slevovou vlnu a podle toho to vypadá. Pokoje dostávají zabrat, nezbývá však peněz na jejich opravu. Ze špičkové kuchyně se stala školní jídelna a možná ani to ne. Z prvotřídního servisu služby na úrovni hostelu. Bohužel jsou biti i ti, kteří na vlně slev nejedou a zaplatí plnou cenu. Host přestal být hostem… Hotel jede na objem, nehledě na to, zda se host vrátí. Nevrátí? Však se na slevu chytí jiný… Děkuji, nechci. Do hotelu, který plave v moři slev, už nepojedeme.

Nevím, kam až se slevománie může dostat. Češi slevy jednoduše milují, asi se spokojí s málem. Já raději, než jet pětkrát ročně někam, kde budu kupónkem a personálu pro smích, pojedu raději jednou ročně někam, kde si mě budou hýčkat a budu pro ně hostem, o kterého je nutné se postarat tak, aby se vrátil znovu. Bez kupónku. A jen kvůli službám a zážitkům. Co vy, nemáte podobnou zkušenost?

Autor: Olga Bartoňová | středa 25.9.2013 15:25 | karma článku: 31,16 | přečteno: 1932x