Doba temna s Digi TV.......

taky jsem si v rámci digitalizace zařídil satelittní příjem televize od společnosti Digi TV........ na radu dobrého kamaráda, na kterého se nezlobím, zlobím se na tuto společnost, která patří Maďarům a jako u Maďarů si tu taky připadáte.......

V únoru letošního roku jsem sepsal smlouvu s touto společností s vidinou kvalitního satelitního příjmu televize..... Chyba, !!!! ačkoliv jsem splnil všechny podmínky této společnosti, jako např. prokázání placení poplatků ČT až po to že mám trvalé bydliště a navíc hodlám jejich služby platit přes službu SIPo, stejně jako zálohy na elektřinu, vodu a další služby související s bydlením..... po té co jsem trpělivvě vyčkal na zavedení této služby (mají toho prý moc, čemuž se po zkušenostech s nimi velmi divím) jsem byl ujištěn, že na smlouvě mám uvedenou formu platby za tuto službu přes SIPO, číslo SIPA mají ale bude to asi dva měsíce trvat, než platby naběhnou .............. a pak si to strhnou zpětně, zase chyba, !!!! v květnu mi přišla faktura, za služby společnosti DIGI TV... inu volal jsem za svoje peníze na jejich zákaznickou linku a byl jsem ujištěn, že fakturu platit nemusím, strhnou si to ze SIPA poté co platbu navedou..... Byl jsem v klidu, zelevize šla..... no a jak to končí ??? platba na SIPO naběhla, od července !!!!!!!! ale bohužel ne zpětně..... takže teď platím... za září mám také zaplaceno, ale televize nejde, odpojili mi ji, prý jim dlužím a mám to poslat složenkou...... Smutný příběh končí tím, že již třetí den, volám na zákaznickou linku této společnosti, již třetí den posílají na své ekonomické oddělení maily s tím, že se mi mají okamžitě ozvat na telefon, ani po sedmi urgencích se tak nestalo, ubezpečili mě, ale že chyba je na straně jejich společnosti.

Výsledek ??? moje provolané stokoruny, moje nefungující televize (ač zaplacená) a výsměch zákazníkovi slovy operátorů na jejich zákaznické lince (na jinou číslo neseženete) v duchu "nemohu Vás přepojit, nemají tam telefon" nebo "nadřízeného máme, ale nemá telefon" nebo, "u nás to tak rychle nejde... pošlete to poštou...." a nebo perla " jo pane nám to ,můžete poslat klidně po poštovním holubovi" ale číslo holubníku pan operátor na moji otázku neznal........

 

 

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Petr Olejníček | pátek 18.9.2009 13:23 | karma článku: 13,80 | přečteno: 2395x