Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Martin V2

9. 6. 2011 14:58
A to fakt někoho napadlo?

8-o8-o

0 0
možnosti
R

Roman36a

9. 6. 2011 14:08
Nějak jsem nepochopil jak touhle krávovinou

chcete regulovat vznik dopravních zácp. Vy si nejspíš myslíte že řidiči si jezdí kdy se jim zamane, že si můžou dát na pár hodin někde šlofíka, nebo fakt nevim. Chlape živil jste se taky někdy nějakou poctivou prací? Možná kdybyste viděl jak to chodí ve fabrikách, ve skladech, jak se řídí logistika... tak byste nikdy takovou hovadinu nemohl podpořit. Není to nic jiného než další tahání peněz z kapes občanů. Jelikož vím jak to tady chodí, tak ta možnost zácpy bude v podstatě pořád, takže každý den se všude na pět hodin bude zdražovat. Pekař nikde s chlebem nepočká, stejně jako řidič PPLka který někomu veze ledničku.... A co autobusy? Pokud vím, tak i ty platí mýtné. Což by linkové nemusely. Jenže jsme v ČR, tak z čeho čumí peníze, odtamtud je musíme vydolovat. Bravo bolševiku. Nebo ze který to vlastně strany jste.Rv

0 0
možnosti
VR

varix

9. 6. 2011 14:01
Omyl, pane europoslanče!

Ten, kdo to zaplatí je konečný spotřebitel, nikoliv znečišťovatel! Vzhledem k tomu, že jste člen ODS, tak základní ekonomické zákonitosti byste měl znát!

0 0
možnosti
PH

petrph

9. 6. 2011 13:40
jenže ten princip vlastně zní"také znečištovatel platí"

Protože už nyní státy vykládají dosti vysoké prostředky na likvidaci následků znečišťování životního prostředí, při stavbě dálnic platí vysoké ceny za stavby které zmenšují hluk či dopravní zácpy. Ty peníze si netisknou,,ale vybírají od svých občanů, buď ve formě daní,  spotřebních daní (na benzín),dálničních známek,mýtného.

Když se teď řekne, "ať za znečištění platí znečišťovatelé" (a ti si je vyberou , formou zdražení zase od občanů), zdali dojde stejnou měrou ke snížení mýtného,dálničních známek, spotřebních daní z benzínu, obecně daní? Nebo to stát  prožere ještě navíc??

0 0
možnosti
DK

dakram1

9. 6. 2011 13:33
Asi...

Asi byste měl i přes svůj věk sníst vagon chleba...abyste zmoudřel....znáte čistou technologii...já ne...a vše se řídí systémem padajícího h****..oni zaplatí...promítnou do cen...a hlavně...jaký bude konečný výsledek? Žádný....bude se jezdit dál...a železnici si nechte vysvětlit....dřív u každé zastávky bylo překladiště...zastávky a překladiště jsou zrušeny...tak se bude vesele lítat po dálnicích..jen uvažuji, kdo z toho zbohatne...;-€;-€;-€

0 0
možnosti
MF

FenyAMG

9. 6. 2011 13:12
Další zelená legislativa...

... v tomto případě by stát měl podpořit přepravu po železnici, a ne stále privilegovat silnice Rv

0 0
možnosti
S

Shackall0

9. 6. 2011 13:05
Hm

Na sociálního demokrata vynikající, na zeleného mírný nadprůměr, ale na pravicového poslance fakt bída. Nechcete se nad sebou zamyslet a jít tam, kam Vás zjevně srdce táhne?

0 0
možnosti
  • Počet článků 56
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 795x
Oldřich Vlasák je konzervativní politik, který pevně věří, že rozvoj samosprávné demokracie je základní podmínkou prosperity státu. V současné době je místopředsedou Evropského parlamentu, místopředsedou Svazu měst a obcí České republiky, výkonným prezidentem Rady evropských obcí a regionů (CEMR), členem Světové rady spojených měst a místních samospráv (UCLG)a zastupitelem města Hradec Králové.
Oldřich Vlasák je členem Výkonné rady ODS.

Seznam rubrik