Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PZ

PeTaX

9. 2. 2009 8:01
Pro reklamaci

samozřejmě původní obal vůbec nepotřebujete. Reklamujete výrobek, ne jeho obal. To je problém prodejce.

0 0
možnosti
M

mammamia

8. 2. 2009 23:36
a co

je takhle okopirovat? neni to reseni?

0 0
možnosti
JK

MiroTR

8. 2. 2009 21:37
Proč nechcete po prodejci,

aby Vám potvrdil záruční list ? Já to dělám běžně a nikdo se tomu nediví.  A mimochodem - při reklamaci by měl být výrobek kompletní, ale nikoliv v originálním balení.

0 0
možnosti
M

MatějMatolín

8. 2. 2009 20:31
!

A teď si představte, že takových účtenek máte ve firemním účetnictví víc a po čtyřech letech na vás příjde kontrola z berňáku. Hádejte, kdo z toho má průser? :-© 

0 0
možnosti

Dr No

8. 2. 2009 21:07
Re: !

Takové jsou prakticky bez vyjímky všechny účtenky, tištěné ragistračními pokladnami.

0 0
možnosti