- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ač nestraník byl jsem nucen absolvovat rok stranického vzdělávání.Lektor,který nám přednášel, nutil nás koupit si statistickou ročenku.Ptali jsme se proč.Jednoduchá odpověď : Dozvíme se tam,jak jsme se měli loni dobře.Teď když čtu(sedmdesát let po té),co zlého přináší či nepřináší distanční výuka začínám být smutný a co vše jsem v minulosti přišel.Ač pozdě přeci jen jsem prozřel.Koncem války zabrala nám německá armáda školu a zřídila v n í lazaret.Přenechala nám jednu učebnu . Tam jsme chodili jednou týdně pro úlohy.Zároveň jsme se tam také chodili pochlubit,co jsme týden dělali.Potom přišel konec války,Pár týdnu jsme tuto radostnou událost oslavovali.Následovaly opakované uhelné prázdniny ,bramborové,řepné a dokonce i lněné brigády.Nevím zda to ,co jsme absolvovali byla distanční či jiná výuka,ale i s minimálním počtem putovních učebnic jsme ji absolvovali.Někteří z nás se vyučili,někteří odmaturovali někteří i vysokou absolvovali.Dík za to učitelům,kteší věděli,co budeme v budoucnu potřebovat a díky rodičům,kteří někdy i pomocí poznatků makarenkova nám to do těch palic vtloukli.
Veledůležité téma, ovšem ne tady. Jedni tomu nerozumí, druhým bude chybět krev. Ještě smutnější je, že tam, kde by tomu měli rozumět, jsou tajtrdlíci. Vydrž.
Plně souhlasím.
Došlo k neuvěřitelné realitě, kdy se žáci ZŠ a studenti SŠ "vzdělávají" už měsíce dálkově (kdo ví, zda to nebudou nakonec roky!) z důvodu zákazu prezenční výuky.
Je to trestuhodný experiment na dětech a neskutečný tlak na jejich rodiče, a který nakonec doplatí nejen oni, ale celá společnost.