Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

dolch

12. 5. 2010 22:25
Moc pěkný článek

máte naprostou pravdu, i moje výchovné působení se často omezuje na nutnou sebeobranu a nevím, co s tím mám přesně dělat. Možná číst častěji vaše články :-)

0 0
možnosti
JS

Kolumbo

12. 5. 2010 22:03
Až bude

dítě živit rodiče nebo alespoň samo sebe, pak může být "partner". Pokud by učitel měl stejnou možnost jako žák - t.j. monitorovat dění ve třídě kamerami, popřípadě vykázat vyrušujícího a drzého výrostka z učebny, neměl by důvod nechat se vytočit a následně natočit.  To ovšem platí v případě, že ten učitel neučí nějaké ptákoviny a žák ho "vytáčí" tím, že na nekompetentnost učitele upozorňuje.

0 0
možnosti
PK

dolch

12. 5. 2010 22:28
Re: Až bude

Ten první argument se mi vůbec nelíbí. Dítě za to nemůže, že vyrůstá ve vaší rodině. Nebylo to jeho svobodné rozhodnutí, narodit se zrovna tam. Nemůže za to, že je dítě a nevydělává peníze. V zásadě máte pravdu, ale je minimálně hnusné, mu to takto předhazovat. Samozřejmě ve dvaatřiceti už to hnusné přestává být :-)

0 0
možnosti
M

momoko

12. 5. 2010 21:55
Souhlasím se zákazem

mobil do školy nepatří.Nevidím v tom problém ho zakázat na úrovni vedení školy nikoli zákonem.

0 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1082x
Velkým tématem autora je lidská komunikace. Zaměřuje se především na vztahy rodičů a dětí. Jako lektor kurzů, přednášek a konzultací na téma Komunikace s dětmi s úctou a v dobrém se setkává s mnoha rodiči, pedagogy i vedoucími dětských kolektivů a jejich příběhy, které jej nepřestávají fascinovat.