- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Začalo to tím, když předseda KDU-ČSL Pavel Bělobrádek okomentoval příspěvek mladé publicistky Lucie Sulovské, která na sociální síti napsala smutné prohlášení, že jim v rodině zemřel pes. Na což vystudovaný veterinář Bělobrádek „citlivě“ zareagoval slovy, že umírají pouze lidé a zvířata uhynou, pojdou či chcípnou. Což vyvolalo velkou vlnu ohlasů nejenom na sociálních sítích, ale i v mnohých médiích (nejenom těch bulvárních) či na internetových diskusích. A byť mi odezva na tento jeden výrok předsedy KDU-ČSL také přišla chvilkami trochu přehnaná, za sebe musím říci, že mi Bělobrádkova slova přišla jako ne zrovna vkusná či empatická. A nevím, zda je to pouze tím, že nejsem veterinář, ale na slovním spojení zemřel nám pes (kocour, papoušek, králík…) opravdu nic divného nevidím.
V důsledku vyvolané kritiky na tento nepovedený výrok Pavel Bělobrádek prohlásil, že už na internetu raději žádný humor dělat nebude. Je možná škoda, že něco takového neporadil i členům volebního týmu své strany. Jak jsem si totiž přečetl včera zde na iDNES, lidovci spustili na Facebooku „odlehčenou“ verzi své volební kampaně, určenou mladším potenciálním voličům. V rámci níž si mimo jiné dělají legraci z hnutí ANO a jejich rozdávání koblihů na předvolebních mítincích. V tom by samo o sobě nebylo nic výjimečného, z Andreje Babiše si kvůli koblihům dělá legraci kde kdo, ovšem obrázek, který tuhle věc paroduje, mi přijde až na samé hranici trapnosti. Posuďte sami:
Jak jsem se dočetl v článku na iDNES, ta koblihami dusící se dáma je ve skutečnosti hvězda jedné americké reality show, která v minulosti milovala konzumování koblihů a nyní zázračně hubne.
Jestli tímto „skvostem“ lidovci skutečně u některých voličů zabodují, nevím. Ale domnívám se, že nejenom oni, ale kterákoliv jiná strana by se v rámci předvolební kampaně měla místo zesměšňování či očerňování svých soupeřů raději zaměřit na propagaci svého vlastního programu. Tím spíše, když tím zesměšňovaným je strana, která byla pro KDU-ČSL 4 roky jejím koaličním partnerem (tímto samozřejmě neříkám, že Babišovo ANO svým koaličním partnerům také občas kotníky neokopává).
V souvislosti s jejich „vtipnou“ reklamou by si pak lidovci měli vzpomenout na to, jak moc se jim „líbilo“, když si z nich před lety na volebních billboardech dělala legraci Balbínova poetická strana:
Tenkrát byl ještě předsedou lidovců Miroslav Kalousek. Ten, jak známo, už dnes členem KDU-ČSL není, ovšem místo něho se zde objevili jiní „talentovaní“ politici…
Další články autora |
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!