Děkujeme za pochopení.
V55e95r65o83n97i90k84a 69V52a30l44í95k56o39v62á 88Š68u65b66o63v12á
Pořád stejná jména. Profesionální experti a poradci kolem EDUinu.
L42u22b33o86š 52K83r75i54m47l
Nejsem schopen ohodnotit žádného z poradců mimo p. Kartouse se kterým jsem měl osobní “čest” se setkat. Naprosto nechápu co je základem jeho odbornosti, protože se chlubil tím, jak byl jako učitel neúspěšný a jak není potřeba se učit, protože vše je na Googlu. To je citace, a ano jde o to, že lze říct “ na internetu”, ale na google je vyhledávač a ne zdroj.
J30a21r40o31s35l35a91v 78H34e19r24d68a
Zdá se, že školství je trvale smýkáno reformátory, a to zřejmě často na úkor kvality - viz Vaše slova o trojkách budoucích gymnazistů.
O poradcích ministra mnoho nevím, stejně jako nevím nic o tom, že by vláda určovala, jaké názory jsou správné.
Já za sebe považuji za správný názor ten, že vědomé šíření lží je špinavost, a za špinavost považuji i šíření demagogie, že lež je pouze jedna z podob pravdy, tedy že pravda je vlastně nepoznatelná, a tudíž ji nelze povyšovat nad lež. Takové teorie, které stále prosakují do veřejného prostoru vnímám jako plody předstíraného blbství, což je nepostradatelná součást výbavy všech fujtajblových režimů.
Z70d20e48n88ě85k 81Z30a76v44a77d23i78l
Každá nová reforma školství je už po dobu 40 let horší, než byl předchozí stav.
Tyto kroky nyní nejsou žádnou vyjímkou, ale jen pokračováním stávajícího trendu, soustavného poklesu úrovně našeho školství.
J35i81ř35í 49K65u39b83í94č36e90k
Každý výběr působí rozpaky, pane autore. Jináč být nemůže, víte? Kdyby nepůsobil rozpaky, tak by se nemuselo vybírat, to by pak bylo jasný, kdo tam má bejt. Váš titulek nedává žádný smysl.
K12a85r85e91l 11K74a13m53e73n25í42k
Proč jste tak jedovatej? V tom titulku je klíčové slovo proč a samotný článek obsahuje zdůvodnění. Spíš bych tedy řekl, že jestli něco nedává smysl, tak je to váš příspěvek.
M86i67c64h59a53l 76K61a18n55d10a
Úroveň ministrových poradců nechci hodnotit, protože školství opravdu není můj obor. Chci se vyjádřit k vaší zmínce o nedostatku technicky vzdělaných odborníků. Tento nedostatek tu opravdu je, avšak na rozdíl od vás se domnívám, že není řešitelný žádnou změnou vzdělávacího systému.
Pohybuji se v technických profesích celý život a měl jsem příležitost poznat mnoho techniků. Někteří z nich byli vystudovaní. Ale potkal jsem i stoprocentní samouky, kteří mnohdy byli lepší než ti studovaní. Technické nadání se nedá naučit, to musí být vrozené. Na škole se dá toliko rozvíjet, avšak škola není jedinou možností jak toho dosáhnout.
Takže vy můžete libovolně zvyšovat počet míst ve školách s technickým zaměřením, ale víc techniků tak opravdu nezískáte. Počet talentů je prostě daný a s tím nic nenaděláte. Mnohem účinnější by bylo tyto talenty cíleně vyhledávat a nenechat napospas osudu.
J20o52s83e53f 83N83o85ž11i76č41k68a
Máte jistě pravdu, že ne každý, kdo jde studovat školu technického směru, má na to talent. Což zjistí až během studia, takže pak buď školu nedokončí vůbec nebo jde po jejím absolvování dělat něco úplně jiného.
Nicméně tohle se netýká jenom technických oborů, a navíc nejde o to, že by se stávající počet technických škol měl nutně ve všech regionech navyšovat, ale o to, že lidé jako paní Straková, pan Kartous a mnozí další "vzdělávací odborníci" razí teorii, že by co nejvíce žáků mělo jít na gymnázia a odborné vzdělání pak získají až na škole vysoké.
- Počet článků 1587
- Celková karma 40,14
- Průměrná čtenost 3231x