- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Děkuji, Libore M. Libor N.
Mimochodem si nevybavuji, co jsem to napsal před 93 dny
z přednášek z vejšky. Je to poměrně vystihující, ale mnohdy je to i trochu opačně :-) Jinak sám sebe rozhodně nepovažuju za nějakýho ajťáka, což je takový trochu pejorativní a spíš to vzbuzuje dojem, že člověk od počítačů je nějakej magor, kterej mluví divným jazykem (czenglish). Navíc v angloamerickým světě je "ajťák" výraz spíš pro lidi z IT podpory, člověk kterej přijde, když něco nefunguje (hw, sw) a nikoliv výraz pro vývojáře a softwarový inženýry.
Souhlasím se vším, ten článeček je jen taková ptákovina , kde je splácané všechno dohromady, takže mně ten zevšeobecňující "ajťák" připadl nejvýstižnější označení pro člověka kolem počítačů, od blázna hackera až po business konzultanta.
ze s tim obrazkem naprosto souhlasim a jako stavar dodam, ze takhle to funguje uplne vsude v kazdem oboru a v kazde profesi. Bohuzel.
Zakaznik nevi co chce, analytici jsou extremne slabi (cest vyjimkam), programatori maji problem po sobe skontroloavt aspon zakladni funkcnost, dokumentace se nepise, protoze ji stejne nikdo necte, realizace veci casto odflaknou a vsechen ten humbuk kolem je enormne drahy.
Chyba je v zakaznikovi, ma si lepe vybirat dodavatele a u voleb volit ty strany, ktere udelaji zakony, ktere podvedeneho zakaznika lepe ochrani.